|

ساعت پخش و تکرار سریال‌های ماه رمضان/ از فصل جدید زیرخاکی تا بازپخش در چشم باد

امسال به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز 1403 سریال‌های زیرخاکی، در چشم باد، هفت سر اژدها و رستگاری از تلویزیون پخش خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تولید و پخش سریال‌های مناسبتی یکی از مرسومات سیمای جمهوری اسلامی ایران است؛ بیشترین توجهات به تولید سریال مناسبتی نیز در ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد. امسال ماه مبارک با عید نوروز همزمانی دارد و این نکته در سریال‌ها نیز به چشم می‌خورد. بدین صورت که پخش برخی از سریال‌های نوروز همزمان با ماه رمضان شروع شد که از جمله آن می‌توان به فصل جدید سریال «زیرخاکی» اشاره کرد. در ادامه درباره زمان پخش سریال‌های تلویزیون در این ایام صحبت کردیم.

4900120

زیرخاکی

فصل نخست این سریال به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان سال 1399 تولید و پخش شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. اکنون این سریال به فصل چهارم رسیده و به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. تکرار این سریال را هم می‌توانید ساعت 2:15 بامداد، 7 صبح و 15:15 روز بعد تماشا کنید.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، سیاوش چراغی‌پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، مریم موسویان، مهری آل‌آقا با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد از دیگر بازیگران این فصل هستند.

1402122110391596829594114

رستگاری

شبکه یک سیما نیز همزمان با ماه مبارک پخش سریال رستگاری را آغاز کرده است؛ این سریال هرشب ساعت 21 و تکرار آن نیز روز بعد ساعات 7 صبح و 16:20 پخش خواهد شد. رستگاری به دلیل صحنه‌های برزخی با محدودیت سنی مواجه شده است و تلویزیون این سریال را با رده‌بندی مثبت ۱۳ سال پخش خواهد کرد.

بازیگران در این سریال ماورایی را محمود پاک‌نیت، نفیسه روشن، علیرضا استادی، حمیدرضا هدایتی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ‌شاهی، کاوه سماک‌باشی و.... تشکیل میدهند و مسعود ده‌نمکی نیز کارگردانی آن را عهده‌دار بود.

4748330

هفت سر اژدها

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هر شب ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و بازبخش آن نیز روز بعد ساعت 10 صبح است. این سریال فضایی اجتماعی سیاسی دارد و به مفاسد اقتصادی، مسائل سیاسی و بحث‌های روز جامعه ورود کرده است که به‌نوعی به چالش‌های موجود در پرونده‌های کلان کلاهبرداری و دیگر موارد می‌پردازد.

حمیدرضا امیری‌صفت (حمید صفت) خواننده رپ که در یکی ۲ سال اخیر حواشی مختلفی مرتبط با پرونده قتل همسر مادرش بوجود آمده بود در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین مجید واشقانی، حمید گودرزی، قطب‌الدین صادقی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، جعفر دهقان، علیرام نورایی، مهرداد ضیایی، محمدرضا رهبری و … از بازیگران این هستند.

54847_589

در چشم باد

شبکه آی فیلم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، پخش سریال تاریخی «در چشم باد» را در دستور کار خود قرار داده است. این سریال به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی برای نخستین بار در سال 1388 روی آنتن شبکه یک رفت و مورد استقبال قرار گرفت.

سریال «در چشم‌باد» از امروز شنبه 26 اسفندماه پخش خود را از شبکه آی‌فیلم شروع می‌کند. این سریال قرار است در باکس ساعت 22 روی آنتن برود و هرشب دو قسمت از آن پخش شود. در چشم باد در 50 قسمت آماده شده که با شیوه پخش آی‌فیلم در 25 قسمت روانه آنتن خواهد شد.

5dc7b427-1213-46fc-a7cc-103997d6fd9f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی