|

خبر جدید در مورد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته سال 1401 بنا به اعلام آموزش و پرورش تسویه شد.

لینک کوتاه کپی شد

اخیرا اخباری از پاداش پایان خدمت فرهنگیان حسابی سر و صدا کرد و رسانه ها به این موضوع پرداختند.  پاداش پایان خدمت فرهنگیان مبلغی است که فرهنگیان بازنشسته به ازای هرسال خدمت و نهایتا تا 30 سال، معادل حقوق و مزایای یکماه آخرین حقوق خود، به همراه مبلغ مربوط به مرخصی های ذخیره شده را، به عنوان پاداش دریافت می نمایند.در ادامه خبری تازه از تسویه پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته را می خوانیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1401 تسویه شد و ما بابت بازنشستگان سال 1401 هیچ بدهی نداریم.

وی افزود: تاخیر زیادی در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی داشتیم و حقوق دو ماه مهر و آبان آنها به استانها ابلاغ و پرداخت شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم قبل از پایان اسفند حتما یک ماه دیگر از حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی را هم پرداخت کنیم.

فرهادی بیان کرد: سه ماه از حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته در اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

گفتنی است برابر قانون مدیریت خدمات کشوری، به کارمندانی که بازنشسته می‌شوند مبلغی تحت عنوان پاداش پایان خدمت تعلق می‌گیرد. این پاداش تنها یک مرتبه و آن هم در زمان خاتمه رابطه کاری کارمند با سازمان متبوعش پرداخت می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازنشسته ۱۴۰۰ ارسالی در

    پس، فرهادی پاداش بازنشسته های۱۴۰۰بعداز۳۰ماه سختی وگرفتاری چی شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی