|

معرفی ارزانترین مرکز چاپ دیجیتال و افست

در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر مرکز چاپ کهن پرداخته و درباره ویژگی‌های این مجموعه توضیحات بیشتری را خدمت شما ارائه دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه بسیاری از کسب و کارها و حتی افراد برای اموری مانند چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، چاپ روی پارچه، چاپ بروشور، چاپ لیبل، چاپ تقویم و سالنامه، چاپ دیجیتال و… نیاز‌مند خدمات صنعت چاپ هستند. شناخت مراکز چاپ ارزان که علاوه بر قیمت مناسب، خدمات چاپ را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهند بسیار مهم است. مرکز چاپ کهن را می‌توان به عنوان ارزان‌ترین مرکز چاپ دیجیتال و افست در ایران معرفی کرد. این چاپخانه دارای بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در صنعت چاپ بوده و همواره در کسب رضایت مشتریان موفق عمل کرده است.

هرچند آغاز فعالیت چاپ کهن با دستگاه‌های آنالوگ و محیطی کوچک همراه بوده اما در طول سال‌های فعالیت و تلاش‌های مستمر اکنون به یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز چاپ در ایران تبدیل شده است. شما می‌توانید از طراحی تا چاپ سفارشات خود را با کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی ارزان به این مجموعه معتبر و با سابقه بسپارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر مرکز چاپ کهن پرداخته و درباره ویژگی‌های این مجموعه توضیحات بیشتری را خدمت شما ارائه دهیم.

چاپ کهن و ویژگی‌های آن

شرکت چاپ کهن از ارزان‌ترین مراکز چاپ دیجیتال و افست در کشور است که علاوه بر قیمت مناسب کلیه خدمات خود از جمله چاپ کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، سربرگ، فاکتور و… را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. در ادامه با مهمترین ویژگی‌های این شرکت چاپ با سابقه و معتبر آشنا می‌شوید.

تحویل سریع سفارشات

از مهمترین ویژگی‌های مرکز چاپ کهن تحویل سریع و به موقع سفارشات خدمت مشتریان محترم است. هرچند این مجموعه از کلیه نقاط ایران دارای سفارشات متعددی است، اما این امر باعث نشده تا در انجام و ارائه خدمات به مشتریان دیرکرد داشته باشد. بنابراین مشتریان عزیز می‌توانند با خیال راحت سفارشات خود را در وبسایت این مجموعه ثبت کرده و در تاریخ مورد نظر دریافت نمایند.

چاپ افست یا چاپ دیجیتال ؟ | صبح آگهی | انوع روش های چاپ

بهترین کیفیت چاپ و تضمین محصولات

چاپ کهن همواره در امور چاپ از بهترین مواد اولیه، تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا استفاده می‌کند. علاوه بر این تخصص پرسنل این مجموعه باعث شده تا کلیه سفارشات و محصولات با بهترین کیفیت از نظر طراحی، رنگ و کاغذ به مشتریان ارائه شود. از این‌رو این مرکز چاپ محصولات خود را از نظر کیفیت و قیمت تضمین می‌کند.

قیمت مناسب و ارزان چاپ

از مهمترین ویژگی‌های چاپ کهن می‌توان به چاپ ارزان و قیمت مناسب محصولات این مجموعه اشاره کرد. علاوه بر این با مراجعه به وبسایت چاپ کهن می‌توانید قیمت سفارشات خود را با توجه به نوع چاپ، تعداد آن و دیگر موارد به صورت آنلاین محاسبه کنید. این امر ضمن شفاف سازی قیمت ها، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مشتریان می شود.

قبول سفارشات به صورت شبانه روزی

با توجه به آنلاین بودن سامانه فروش مرکز چاپ کهن مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و روزهای هفته اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند. سفارشات چاپ بعد از ثبت توسط پرسنل مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و در زمان بسیار کوتاهی آماده می شوند.

مشتری مداری مرکز چاپ

قابل توجه‌ترین ویژگی مرکز چاپ کهن مشتری مداری و در نظر گرفتن رضایت مشتریان توسط این مجموعه است. بر این اساس کلیه پرسنل و کادر این مجموعه توان و تلاش خود را بر پایه کیفیت بالای چاپ و آماده سازی محصولات به بهترین وجه ممکن قرار می‌دهند. چاپ ارزان در کنار کیفیت بالا باعث شده تا این مجموعه در کسب رضایت مشتریان همواره موفق عمل نماید.

ارائه نمونه کار

برخی از مشتریان قبل از سفارشات ترجیح می‌دهند ابتدا نمونه کارهای چاپخانه و کیفیت آنها را مشاهده کنند. بر همین اساس چاپ کهن انواع نمونه کار اعم از چاپ دیجیتال و افست را تهیه کرده و در وبسایت خود قرار داده است. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت چاپ کهن نمونه کارها را مشاهده کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

آشنایی با مهم‌ترین خدمات چاپ کهن

چاپ کهن در ارائه خدمات و محصولات دارای تنوع بی‌نظیری است. این امر باعث شده تا مشتریان بتوانند سفارشات و خدمات چاپ را با توجه به نیاز و سلیقه خود از این مجموعه دریافت کنند. در ادامه این مقاله با برخی خدمات ارائه شده توسط مرکز چاپ کهن آشنا می‌شوید:

چاپ انواع محصولات

با مراجعه به وب سایت چاپ کهن مشاهده خواهید کرد که این مجموعه آمادگی چاپ انواع محصولات را در کیفیت‌ها و طرح‌های مختلف دارد. بر این اساس شما می‌توانید کارت ویزیت را در متریال‌ها و طرح‌های متنوع سفارش دهید. علاوه بر این چاپ پاکت، چاپ سربرگ، چاپ تراکت، چاپ بروشور، کتاب، فاکتور، کاتالوگ، محصولات تبلیغاتی، برچسب یا لیبل کالا، هولوگرام، جعبه‌های ویژه بسته‌بندی، چاپ پارچه و… در این مجموعه با قیمت ارزان و کیفیتی فوق العاده انجام می‌گیرد. کافی است وارد سایت مجموعه شده و از دسته‌بندی محصولات، سفارش خود را در ابعاد و پارامترهای مورد نظر سفارش دهید.

چاپ افست چیست + مزایا و معایب و کاربرد آن | مجریان

استفاده از روش‌های مختلف چاپ

امروزه در چاپخانه‌های حرفه‌ای و با سابقه مانند مرکز چاپ کهن سفارشات با روش‌های مختلف چاپ انجام می‌شوند. بر این اساس مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود مناسب‌ترین روش را برای چاپ سفارشات برگزینند. از جمله روش‌های چاپ می‌توان به چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ بدون تماس، چاپ مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد.

ارائه مشاوره برای سفارشات

مرکز چاپ کهن با همکاری کارشناسان متخصص و مجرب آمادگی دارد تا مشاوره و راهنمایی‌های لازم را در خصوص چاپ سفارشات به مشتریان محترم ارائه نماید. بر این اساس مشتریان می‌توانند قبل از سفارش ابتدا مشاوره‌های لازم را در خصوص طراحی و انتخاب بهترین روش‌های چاپ دریافت کرده و با آگاهی بیشتری اقدام به سفارش نمایند. لازم به ذکر است که کلیه راهنمایی‌ها و مشاوره‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

ارائه محصولات شخصی‌سازی شده و آماده

در چاپخانه کهن علاوه بر قبول سفارشات بر اساس طراحی مورد نظر مشتریان، برخی محصولات به صورت شخصی سازی شده و آماده نیز به فروش می‌رسد. مشتریان عزیز می‌توانند با مشاهده این محصولات و مشخصات آنها اقدام به ثبت سفارش نمایند. پرسنل چاپخانه بعد از ثبت سفارشات، اقدام به آماده سازی آنها در مدت زمان کوتاهی کرده و سپس به آدرس مورد نظر مشتریان در هر کجای ایران ارسال می‌نمایند.

سخن پایانی

مرکز چاپ کهن از ارزان‌ترین مراکز چاپ افست و دیجیتال در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه با سابقه مجهز به پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌های چاپ بوده و توانایی چاپ محصولات را به روش‌های مختلف دارد. همچنین برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب باعث شده تا کلیه سفارشات دارای بهترین کیفیت و طراحی باشند. چاپ ارزان در کنار کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز چاپ محسوب می‌شود. شما می‌توانید هم اکنون به وبسایت چاپ کهن مراجعه کرده و از نزدیک با نمونه کارها، خدمات و سفارشات این مجموعه آشنا شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها