|

خبر های مهم درمورد تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی!

وزیر تعاون به تازگی اعلام کردند که مستمری‌ها در حال واریز است و آقای پرپنچی درمورد بسته معیشتی صحبت کرد!

لینک کوتاه کپی شد

سید ابوالفضل پرپنچی روز سه شنبه در آیین توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در بین نیازمندان دماوند اظهار داشت: در استان تهران بالغ بر ۸۳ هزار خانوار را به صورت دائم و موقت تحت پوشش داریم و تقریبا سعی شده برای همه خانوارهای تحت پوشش بسته های حمایتی پیش بینی کنیم که به صورت نقدی و چه کالایی به دست مددجویان برسد.

وی افزود: علاوه بر این، در مناسبت های مختلف سال همچون عید نوروز، عید فطر، ماه رمضان و آغاز سال تحصیلی و دیگر مناسب ها سعی شده با وجود مشکلات اقتصادی با کمک خیران به مددجویان کمک می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف ما این است که خانواده های تحت پوشش را به مرحله توانمندسازی برسانیم و این مهم در همه عرصه ها تحقق یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان تهران ادامه داد: همچنین با کمک خیران و دیگر نهادها با پرداخت وام اشتغال، تا دهک هفت افراد تحت پوشش و غیر تحت پوشش را در زمینه اشتغال می توان اقدامی انجام داد.

وی گفت: این نهاد همچنین مشاوره شغلی و دیگر مشاوره ها را انجام می دهد تا شغل با ثبات و درآمد باثبات ایجاد شود ولی برخی از خانواده ها اگر همکاری نکند از تحت پوشش خارج می شوند.

تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته ارزاق یلدایی در بین نیازمندان شهرستان دماوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند نیز در این آیین گفت: این روزها در بلندای شب یلدا با پایان کوتاهی عمر مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) همراه شده است.

از طرفی وزیر تعاون به تازگی اعلام کردند که مستمری‌ها در حال واریز است، اما تاکنون بسیاری با تماس به رسانه‌ها خواستار پیگیری و علت عدم واریز مبالغ به حساب مددجویان شدند.

البته در کنار اقدامات مثبت دولت سیزدهم، تعلل و یا تاخیر در پرداختی‌های حقوق مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سبب دلخوری و ناراحتی این قشر آسیب‌پذیر شده است.

طبق اعلام‌های غیررسمی، دلیل عدم واریز یا همان تاخیر در واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اختلالات سیستمی در شبکه واریز وپرداخت بانک‌ها به دلیل همزمانی با واریزی حقوق‌های کارمندان و کارگران در ابتدای هر ماه عنوان می‌شود.

براساس این گفته‌ها که البته چندان قانع‌کننده هم نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزی‌ها به ترتیب در حال انجام است که به نظر واریزی مستمری تک‌نفره‌ها با تاخیری یک روزه نسبت به دیگر مستمری‌بگیران انجام می‌گیرد.

 مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد این روزها حساب خود را چک کنند و منتظر واریز مستمری آذرماه خود باشند. مدتی قبل مستمری ممدجویان بهزیستی و کمیته امداد 20 درصد افزایش یافت. مابه التفاوت حقوق از ابتدای فروردین ماه برای آنها واریز شد که خبر خوبی به حساب می آمد. حالا در این روزها مستمری بگیران باید منتظر واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش 20 درصدی واریز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها