|

مقایسه هتل پانوراما و هتل داریوش کیش از نظر امکانات

هتل پانوراما و هتل داریوش دو هتل پنج ستاره در جزیره کیش هستند که هر کدام امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هتل پانوراما و هتل داریوش دو هتل پنج ستاره در جزیره کیش هستند که هر کدام امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. این که کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، بستگی به اولویت های شما دارد. اما ازآنجایی که هردو این هتل ها، 5 ستاره هستند، بهتر است با امکانات و ویژگی های هریکی از این هتل ها آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه، این دو هتل را از نظر امکانات و خدمات با یکدیگر مقایسه می کنیم:

موقعیت مکانی هتل پانوراما و هتل داریوش کیش

هتل پانوراما در خیابان رودکی، روبه روی پارک ساحلی واقع شده است. این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری، و مراکز تفریحی جزیره کیش دارد. هتل پانوراما کیش یک هتل پنج ستاره مدرن در جزیره کیش است. این هتل در سال 1398 افتتاح شد و یکی از محبوب ترین هتل های جزیره کیش است.

هتل داریوش نیز یکی از بهترین و محبوبترین هتل های 5 ستاره در جزیره است که در میدان داریوش، بلوار رودکی واقع شده است. این هتل فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارد و با اقامت در آن دسترسی خوبی به دیگر جاذبه ها و مراکز خرید کیش خواهید داشت.

امکانات و خدمات هتل پانوراما کیش و هتل داریوش

هتل پانوراما دارای 267 باب واحد اقامتی از جمله اتاق های استاندارد، سوئیت های جونیور، سوئیت های دوبلکس، و سوئیت های رویال است. این هتل همچنین دارای امکانات و خدمات زیر است:

  • هتل پانوراما دارای دو رستوران است که غذاهای ایرانی، فرنگی، و بین المللی را سرو می کنند.

  • هتل پانوراما دارای دو کافی شاپ است که انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها را ارائه می دهند.

  • هتل پانوراما دارای یک سالن ورزشی مجهز است.

  • هتل پانوراما دارای یک استخر روباز است.

  • هتل پانوراما دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت 200 نفر است.

  • هتل پانوراما خدمات روم سرویس 24 ساعته ارائه می دهد.

  • هتل پانوراما خدمات نظافت روزانه ارائه می دهد.

  • هتل پانوراما اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل ارائه می دهد.

هتل داریوش نیز دارای 220 باب واحد اقامتی از جمله اتاق های استاندارد، سوئیت های جونیور، سوئیت های دوبلکس، و سوئیت های رویال است. هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره لوکس در جزیره کیش است که با الهام از تخت جمشید ساخته شده است. این هتل در سال 1383 افتتاح شد و یکی از محبوب ترین هتل های جزیره کیش است.

این هتل همچنین دارای امکانات و خدمات زیر است:

  • هتل داریوش دارای 6 رستوران است که غذاهای ایرانی، فرنگی، و بین المللی را سرو می کنند.

  • هتل داریوش دارای 4 کافی شاپ است که انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها را ارائه می دهند.

  • هتل داریوش دارای یک سالن ورزشی مجهز است.

  • هتل داریوش دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است.

  • هتل داریوش دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت 1000 نفر است.

  • هتل داریوش خدمات روم سرویس 24 ساعته ارائه می دهد.

  • هتل داریوش خدمات نظافت روزانه ارائه می دهد.

  • هتل داریوش اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل ارائه می دهد.

قیمت رزرو هتل

هتل پانوراما و هتل داریوش هر دو هتل های پنج ستاره لوکس و مجهز هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای گردشگرانی باشد که به دنبال یک اقامت راحت و باکیفیت در جزیره کیش هستند. با این حال، هتل داریوش امکانات و خدمات بیشتری نسبت به هتل پانوراما ارائه می دهد و قیمت آن نیز بالاتر است.

اما اگر دوست دارید در کنار خدمات خوب، کیفیت عالی و دسترسی خوب، قیمت مناسبتری برای اقامت پرداخت کنید، رزرو هتل پانوراما کیش انتخاب بهتری است. اما قبل از رزرو هتل باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

نکات مهمی که قبل از رزرو هتل در کیش باید بدانید

رزرو هتل یکی از مهم ترین مراحل برنامه ریزی سفر است. هزینه اقامت در هتل می تواند بخش قابل توجهی از هزینه سفر را تشکیل دهد. بنابراین، یافتن راه هایی برای رزرو ارزان هتل می تواند به شما کمک کند تا سفر خود را مقرون به صرفه تر کنید. در اینجا چند نکته برای رزرو ارزان هتل آورده شده است:

تاریخ و زمان سفر خود را انعطاف پذیر کنید. اگر می توانید تاریخ و زمان سفر خود را تغییر دهید، می توانید قیمت های بهتری پیدا کنید. به عنوان مثال، سفر در روزهای وسط هفته یا در فصل کم مسافرت می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

از تخفیف های ویژه استفاده کنید. بسیاری از هتل ها تخفیف های ویژه برای مدت زمان محدود ارائه می دهند. برای اطلاع از این تخفیف ها می توانید به وب سایت های هتل ها مراجعه کنید یا در ایمیل های تبلیغاتی آنها ثبت نام کنید.

اگر دوست دارید تا در بهترین هتل های کیش مثل هتل پانوراما اقامت داشته باشید، می توانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید و بودجه بیشتری صرف رزرو هتل کنید. می توانید سراغ رستوران های خوب ولی نه خیلی گران بروید تا هزینه کمتری صرف غذا شود. از طرف دیگر کیش تفریحات ارزان و حتی رایگانی دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید تا بودجه شما صرف تفریحات لوکس و گران نشود.

رزرو ارزان هتل پانوراما در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند.

آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل پانوراما وارد آدرس سایت فلای تودی یا اپلیکیشن فلای تودی شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی