|

ساعت بازی منچسترسیتی - تاتنهام امروز یکشنبه 12 آذر + ترکیب احتمالی

سیتی در حالی امشب در هفته چهاردهم لیگ برتر جزیره به مصاف تاتنهام خواهد رفت که آخرین بازی‌اش مقابل این رقیب را باخته است.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اتحاد حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ منچسترسیتی در خانه از تاتنهام پذیرایی خواهد کرد.

منچسترسیتی؛ دیگر یکه‌تاز نیستید

پپ گواردیولا و شاگردانش باید قبول کنند که این فصل یکه‌تاز لیگ برتر و مدعی اول قهرمانی نیستند. وضعیت بالای جدول لیگ برتر به شکلی است که در هر بازی از جمله نبردهای بزرگ بین تیم‌های بیگ‌سیکس ممکن است یک تیم دو الی سه پله بالا یا پایین شود. همانطور که سیتی شانس دارد صدر جدول را در بازی بزرگ با تاتنهام از دیگر تیم شمال لندنی یعنی آرسنال بگیرد، شاید اگر شکست بخورد تا رده چهارم هم پایین برود. در هر صورت سیتی در خانه وضعیت بسیار خوبی داشته و شانس پیروزی تیم گواردیولا در این دیدار بیشتر خواهد بود.

تاتنهام؛ به روزهای خوب اول فصل برگرد

تاتنهامی که آنگه پوستکوگلو ساخته عجیب‌ترین تیم این فصل بوده است. تیمی که تا هفته دهم بدون باخت صدرنشین بود، به یک‌باره افت کرد و با ۳ شکست متوالی تا رده پنجم هم پایین رفت. وقتی تصور می‌شد اسپرز همه را این فصل شگفت‌زده کند، متوجه شدیم که چنین خبری نخواهد بود. با این حال تاتنهام از تیم‌هایی هست که شانس حضور بین ۴ تیم بالای جدول را داشته باشد. از طرفی این تیم مقابل سیتی در فصول اخیر نتایج خوبی گرفته و شاید در اتحاد هم بتواند دوباره به روال خوب گذشته بازگردد. فراموش نکنید این تیم منچستریونایتد و لیورپول را شکست داده و از آرسنال صدرنشین در زمین حریف امتیاز گرفته است.

آخرین بازی

پنجم فوریه ۲۰۲۳ در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام، این تیم لندنی مقابل منچسترسیتی با یک گل پیروز شد. هری کین مهاجم سابق اسپرز تنها گل آن بازی را زد.

آمار بازی

۵۲) در ۵۲ بازی قبلی بین منچسترسیتی و تاتنهام در لیگ برتر، سیتی موفق شده ۱۷ مرتبه پیروز شود، اسپرز در ۲۸ بازی برنده شده و ۷ بازی بین این دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.

۸) در ۸ بازی اخیر بین سیتی و اسپرز، تیم لندنی ۵ بازی را برده است. آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر فقط ۲ برد کسب کرده‌اند و یک بازی هم مساوی شده است.

۴) میانگین گلزنی در ۴ بازی آخر این دو تیم در ورزشگاه اتحاد بیش از ۴ گل برای هر بازی بوده است. ۱۸ گل در این ۴ بازی ردوبدل شده است.

۰) منچسترسیتی هنوز در خانه شکست نخورده است. در ۶ بازی گذشته، سیتیزن‌ها ۵ برد و یک تساوی داشته‌اند که این تساوی در آخرین بازی مقابل لیورپول رقم خورد.

۱۴) ارلینگ هالند باز هم صدرنشین جدول گلزنان است. ستاره نروژی ۱۴ گل تا هفته سیزدهم زده و ۴ گل با محمد صلاح فاصله دارد.

۶) سیتی رقیب محبوب هئونگ مین سون بوده. ستاره کره‌ای در ۱۱ بازی مقابل سیتیزن‌ها موفق شده برای اسپرز ۶ گل بزند.

مصدومان و محرومان

کوین دی‌بروینه، متئو کواچیچ و ماتئوس نونیس مصدومان منچسترسیتی هستند که به این دیدار نخواهند رسید. کریستین رومرو محروم است و در ترکیب اسپرز به میدان نخواهد رفت. در لیست بلندبالای مصدومان تاتنهام هم رایان سسنیون، ایوان پریشیچ، الفی وایتمن، مانور سولومون، میکی فان‌دِفِن، ریچارلیسون، جیمز مدیسون، اشلی فیلیپس و رودریگو بنتانکور تشکیل حضور دارند. پاپه ماتار سار هم مصدوم است اما ممکن است به این بازی برسد.

ترکیب احتمالی دو تیم

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، دیاس، آکه، استونز، رودری، فودن، دوکو، آلوارس، سیلوا و هالند

تاتنهام: ویکاریو، پورو، رویال، دیویس، اودوگی، بیسوما، لوسلو، جانسون، کولوسوسکی، خیل و سون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی