|

مهم و جدید درباره کد استخدامی و رتبه بندی معلمان مهرآفرین از آموزش و پرورش

مهدی محمدیان درباره کد استخدامی و رتبه بندی معلمان مهرآفرین اطلاع رسانی کرد. در ادامه مطلب می توانید جزئیات را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

در جلسه با مسئولان بلندپایه وزارت آموزش و پرورش موضوع کد استخدامی و رتبه بندی معلمان کار آفرین مطرح شده است. با گذشت حدود یک سال از مصوبه‌ی مجلس همچنان مشکل معلمان مهرآفرین حل نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، مهدی محمدیان (فعال صنفی معلمان) از تداوم مسئله‌ی معلمان مهرآفرین گفت: طی روزهای گذشته با دو نفر از مسئولان بلندپایه‌ی وزارت آموزش و پرورش صحبت کردیم و آن‌ها ابراز امیدواری کردند که روندِ حل مسئله آغاز شده است اما معلمان مهرآفرین هنوز چیزی ندیده‌اند. 

وی گفت: یک نفر به ما شفاف بگوید که مسئله‌ی این معلمان قرار است حل بشود یا نه؟ بگویند چه کسانی کارشکنی می‌کنند؟ آنچه من تا الان برداشت کرده‌ام این است که مقاومتِ سازمان امور استخدامی مانع از حل مشکلِ معلمان مهرآفرین شده است. 

این فعال صنفی گفت: سازمان امور استخدامی بگوید مسئله‌اش با دادنِ کد شناسه به معلمان مهرآفرین چیست؟ وقتی مصوبه‌ی مجلس در این خصوص وجود دارد و مهم‌تر اینکه وقتی این کار یک ریال بار مالی برای دولت ندارد، چرا با آن مخالفت می‌کنند؟ 

محمدیان گفت: همین امروز معلمان مهرآفرین مانند معلمان رسمی حقوق می‌گیرند و مشمول رتبه‌بندی معلمان شده‌اند، پس دادنِ کد استخدام برای آن‌ها هیچ بار مالی ندارد. نداشتنِ ردیفِ استخدامی معلمِ مهرآفرین را از آینده‌ی شغلی‌اش می‌ترساند. ما معلمی داریم که ۱۶ سال مهرآفرین بوده است اما هنوز کد استخدامی ندارد. دانش‌آموز همین معلمِ مهرآفرین، معلم شده و کد استخدامی دارد اما این معلم هنوز خودش کد استخدامی ندارد! 

وی در پایان تأکید کرد: در واقع با دادنِ کد استخدامی امنیت شغلی را به این معلمان می‌دهید؛ چیزی که حقشان است و بابتِ آن قانون هم وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی