|

محمود کریمی؛ شکایت مداح معروف از منصوره معصومی اصل

محمود کریمی گفت: این حزب اللهی نیست. حزب اللهی کسی است که رضای خدا را در کارش در نظر می‌گیرد. شرح کامل این خبر را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

مداح معروف گفت: حزب اللهی یعنی کسی که رضای خدا را در نظر می گیرد و در جهت خدمت به بندگان خدا تلاش می کند. محمود کریمی مداح معروف در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر منصوره معصومی اصل، یکی از کارشناسان زن صدا و سیما که خطاب به مسئولان شبکه افق گفته بود: چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست، گفت: اول باید تعریف کامل و جامعی از حزب اللهی‌ها و انقلابیون داشته باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، وی گفت: برخلاف نگرش برخی‌ها که فکر می‌کنند حزب اللهی یا انقلابی کسی است که باید ریش بلند یا جای مهر روی پیشانی داشه باشد و یقه اش بسته و تسبیح دستش باشد و هر کس نقد کند به طرفش حمله کند، این حزب اللهی نیست. حزب اللهی کسی است که رضای خدا را در کارش در نظر می‌گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: اگر تعریف آن‌ها از حزب اللهی چنین شخصی با این شرایط باشد نه من حزب اللهی نیستم. حزب اللهی یعنی کسی که رضای خدا را در نظر می‌گیرد و در جهت خدمت به بندگان خدا تلاش می‌کند. انقلابی هم به همان شرایط است. انقلابی کسی است که به سوی خوبی منقلب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی