|

بهترین صرافی خرید و فروش تتر کدام است؟

تتر با نماد USDT یکی از شناخته‌شده‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار جهانی است که تقریبا تمامی فعالین حوزه کریپتوکارنسی همه روزه در حال…

لینک کوتاه کپی شد

تتر با نماد USDT یکی از شناخته‌شده‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار جهانی است که تقریبا تمامی فعالین حوزه کریپتوکارنسی همه روزه در حال استفاده از آن هستند. به طور کلی استیبل کوین‌ها به دلیل ارزش همواره ثابت خود و دور بودن از نوسانات شدید سایر رمزارزها، کاربرد بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارند. از آنجایی که هر تتر تقریبا ارزشی ثابت و برابر با یک دلار آمریکا دارد مورد استفاده افراد زیادی به منظور انتقال پول و یا حفظ ارزش پول در برابر نوسانات بازار کریپتوکارنسی دارد. اگر قصد دارید برای خرید و فروش تتر اقدام کنید، بهتر است مطالعه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که قصد داریم شما را اهمیت خرید تتر و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

اهمیت خرید تتر برای سرمایه‌گذاران ایرانی

همانطور که می‌دانید بسیاری از معاملات روزمره در بازار رمزارزها، به استیبل‌کوین‌هایی نظیر USDT یا همان تتر مربوط است. حال سوال اینجاست که با‌ توجه ‌به ثابت‌بودن قیمت تتر، چرا بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی آن را خرید و فروش می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه قصد داریم اهمیت خرید تتر را برای سرمایه‌گذاران ایرانی خدمتتان شرح دهیم:

کاهش هزینه انتقالات

در سیستم بانکداری سنتی، برای انتقال پول بین حساب‌های مختلف باید هزینه‌های قابل توجهی را پرداخت کنید؛ اما اگر از تتر برای انجام این کار استفاده کنید، کارمزد پرداختی به‌طور محسوسی کاهش پیدا خواهد کرد. برای خرید تتر و اطلاع از قیمت لحظه‌ای آن، می‌توانید از خدمات صرافی‌های آنلاین معتبر نظیر ایکس پی اکسچنج استفاده کنید.

نقل‌ و ‌انتقال آسان

یکی از مشکلات بزرگ‌ سرمایه‌گذاران ایرانی، نقل و انتقال پول در بانک‌های بین‌المللی است. در واقع به ‌دلیل وجود تحریم‌ها، دسترسی کاربران ایرانی محدود شده‌ است و بسیاری از مؤسسه‌های مالی حاضر نیستند که با آن‌ها همکاری کنند. یکی از راه‌حل‌های این مشکل خرید ارز دیجیتال تتر برای تبادلات مالی است!

حفظ ارزش در بازار نامطمئن

فراموش نکنید که در دوره رکود ارزش دارایی‌ها، بازارهای مالی مختلف نظیر سهام یا ارز دیجیتال افت چشمگیری را تجربه می‌کنند. در این مواقع، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا روی دلار سرمایه‌گذاری کنند و علاقه ندارند که دولت‌ها و نهادهای نظارتی از میزان سرمایه آن‌ها مطلع شوند؛ به همین دلیل، خرید تتر را انتخاب می‌کنند.

برخورداری از قیمت پایدار

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین و مهم‌ترین عاملی که فعالان بازار کریپتو خرید تتر را به سایر رمزارزهای موجود مثل بیت‌کوین و اتریوم ترجیح می‌دهند، پایداری قیمت باشد؛ زیرا ارزش USDT همواره با دلار آمریکا برابر بوده و نوسان‌های آن بسیار محدود است.

خریدوفروش رمزارزها در صرافی‌های آنلاین

در بازار امروز، برای خریدوفروش رمزارزهای مختلف در برخی از صرافی‌های دیجیتال، نمی‌توانید از پول‌های فیات استفاده کنید. به همین دلیل، باید مقداری USDT تهیه و آن را به کیف ‌پول خود منتقل کرده تا در نهایت با استفاده از Theter بتوانید هزینه خرید آن را پرداخت کنید.

چگونه تتر را خریداری کنیم؟

بهترین راه خرید ارز دیجیتال تتر، خرید از طریق صرافی‌های رسمی آنلاین مانند صرافی ایکس پی اکسچنج است. در این صورت دیگر نگرانی از بابت احتمال وجود کلاهبرداری نخواهید داشت و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با نرخی رقابتی به خرید تتر بپردازید. برای خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی ایکس پی اکسچنج ابتدا وارد صفحه رسمی این صرافی به آدرس www.xpayex.com شده و وارد حساب کاربری خود می‌شویم.

پس از ورود به حساب کاربری، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش میزان واریز و برداشت خود نیاز به افزایش سطح احراز هویت خواهید داشت. سطح پایه احراز هویت در این صرافی بسیار ساده بوده و با چند کلیک قابل انجام است و نیازی به آپلود مدارک نخواهد بود.

در صفحه «خرید و فروش» می‌توانید فهرستی از ارزهای دیجیتالی که امکان خرید آن‌ها در صرافی ایکس پی اکسچنج وجود دارد را مشاهده کنید. از آنجایی که قصد ما خرید ارز دیجیتال تتر است، روی گزینه سبز رنگ خرید در نماد تتر کلیک کنید. حال می‌توانید با وارد کردن مقدار تتر مورد نیاز خود روی گزینه ثبت و اتمام خرید کلیک کنید تا تراکنش‌ شما تکمیل شود.

خصوصیات یک صرافی خوب و قابل اطمینان برای خرید تتر

برای انتخاب یک صرافی خوب جهت خرید و فروش تتر باید معیارهایی نظیر امنیت صرافی مورد نظر، میزان اعتبار و کاربران فعال، مقدار نقدینگی و حجم معاملات، ارائه پشتیبانی مناسب و همینطور برخورداری از قیمت‌های واقعی و لحظه‌ای را مدنظر قرار داد. با بررسی این معیارها در یک صرافی، می‌توان میزان اعتبار آن را سنجیده و یک صرافی معتبر برای خرید تتر انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید معاملات مربوط به خرید و فروش تتر را در یک صرافی امن انجام دهید، صرافی ایکس پی اکسچنج بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. صرافی ایکس پی اکسچنج با احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه و ارائه محیطی ساده و با امنیت بالا، ارائه دهند تمامی خدمات در مورد خرید و فروش تتر است و کاربران می‌توانند به منظور مشاهده قیمت لحظه‌ای یا خرید تتر به این صرافی مراجعه کنند.

کلام پایانی

همان‌طور که اشاره شد تتر یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های بازار است و افراد زیادی از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. ایکس پی اکسچنج یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌های آنلاین موجود است که با ارائه خدمات پرسرعت و ایمن توانست رضایت اکثریت کاربران را به همراه داشته باشد. وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان ارتباط‌گیری با کارشناسان ایکس پی اکسچنج در هر ساعتی از شبانه‌روز نیز خیال شما را از نظر استفاده از خدمات این صرافی راحت می‌کند.

صرافی ایکس پی اکسچنج به عنوان اولین صرافی آنلاین ایرانی که ویژگی‌ احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه را معرفی کرد، توانست تا فرآیند پیچیده و وقت‌گیر احراز هویت را ساده‌سازی کرده تا کاربر در کوتاه‌ترین زمان، آماده فعالیت و دریافت خدمات از این صرافی باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی