|

بیوگرافی خسرو پسیانی پسر آتیلا پسیانی

خسرو پسیانی فرزند مرحوم آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است که یه واسطه حضور در خانواده هنری او هم وارد حرفه بازیگری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

خسرو پسیانی پسر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی ست که مثل خواهرش ستاره هنرپیشه است اما به اندازه او شناخته شده نیست. این بازیگر جوان در سال 1368 بدنیا آمد و بدلیل حضورش در یک خانواده هنری، با تئاتر آشنا شد و مثل بسیاری از بازیگران کارش را با تئاتر شروع کرد. 

به گزارش «شایانیوز»، خسرو پسیانی به عنوان یک بازیگر، مسیر حرفه‌ای خود را با کار در تئاتر آغاز کرد. از میان اجراهای برجسته‌اش در تئاتر، می‌توان به اجراهایی از نمایش‌های "دیابولیک" و "رومئو و ژولیت" اشاره کرد. اکثر تئاترهایی که خسرو پسیانی در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده، تحت کارگردانی پدرش، مرحوم آتیلا پسیانی، بود.

سوابق بازیگری

خسرو پسیانی از کودکی زمانی که ۴ سال داشت با بازی در فیلم کوتاه وارد بازیگری شد. اما شروع حرفه ای او مربوط به ۷ سالگی می باشد که در چند نمایش بازی کرد. خسرو به واسطه خانواده هنرمند خیلی زود وارد سینما و هنرپیشگی شد و تجارب خوبی را با راهنمایی پدر و مادر و مادربزرگش جمیله شیخی به دست آورد. 

آقای پسیانی برای اولین بار با بازی در فیلم آمدیم نبودید رفتیم وارد سینما شد و سپس در سریال مردم معمولی نقش آفرینی کرد. او در این سریال نقش "اخی نوروزبیک" را بازی کرد. این نقش که جوانی را با آرزوی تبدیل شدن به کمدین به تصویر می‌کشد، اولین تجربه حرفه‌ای وی در دنیای تلویزیون بود.

در این سریال، خسرو پسیانی به همراه بازیگران برجسته‌ی دیگری چون رامبد جوان، آتیلا پسیانی (فقید)، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، امیر نوروزی، شادی کرم رودی و الناز حبیبی هم‌بازی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی