|

همه چیز درباره طلای سرخ ؛ زعفران ممتاز قائنات

فروشگاه زعفرانیه تلاش می‌کند زعفران مرغوب قائنات را با قیمتی مناسب و در بسته‌بندی‌های شکیل به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

زعفران یکی از محصولات اصیل ایرانی است که نام خود را در رده بهترین محصولات صادراتی ثبت کرده است. در این بین زعفران قائنات با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود گل سرسبد زعفران‌های ایرانی است. به همین دلیل سالانه مشتریان زیادی از داخل و خارج از کشور برای خرید زعفران قائنات اقدام می‌کنند و هر روز بر تعداد مشتریان آن افزوده می‌شود. شرایط اقلیمی خاص زمین‌های منطقه قائنات و داشتن خاک مناسب برای رشد زعفران موجب شده است تا زعفران ممتاز قائنات عطر و طعمی ویژه، جدای از انواع دیگر زعفران داشته باشد.

بر این اساس بسیاری از سودجویان برای فروش محصول خود از نام زعفران منطقه قائنات استفاده می‌کنند. نکته قابل توجه اینکه زعفران اصل قائنات را تنها از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر آن خریداری کنید. در همین راستا فروشگاه زعفرانیه تلاش می‌کند عرضه زعفران مرغوب قائنات را با قیمتی مناسب و در بسته‌بندی‌های شکیل آن‌طور که لایق یک محصول ایرانی است به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کند.

تجارت زعفران

زعفران یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی ایران است که تاریخی کهن در این سرزمین دارد. در حال حاضر زعفران ایرانی در جهان اعتبار بسیار بالایی دارد و برخی کشورها محصول زعفران خود را با نام زعفران ایرانی به فروش می‌رسانند. تجار بعضی کشورها نیز زعفران ایرانی را خریداری کرده و با قراردادن آن‌ها در بسته‌بندی‌های لوکس بیشترین سود را می‌برند.

به همین دلیل شرکت زعفرانیه برای حفظ اصالت زعفران ایرانی و به‌ویژه زعفران اصل قائنات با همکاری بهترین طراحان خود این محصول ارزشمند را در مقادیر و اوزان متنوع و بسته‌بندی‌های بسیار جذاب و منحصربه‌فرد در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تمام این عوامل موجب شده تا نه‌تنها اصالت ایرانی زعفران ممتاز قائنات حفظ شود؛ بلکه قیمت از تولید به مصرف زعفران نیز بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد. به همین دلیل خرید زعفران قائنات از شرکت زعفرانیه بهترین انتخاب است.

زعفران قائنات

براساس آنچه تاریخ نشان می‌دهد کشت زعفران در منطقه قائنات 3 هزارسال سابقه دارد. به همین دلیل نام زعفران اصل ایرانی زیبنده زعفران قائنات است. خاک حاصلخیز منطقه قائنات کاملاً برای رشد زعفران مناسب است. شرایط اقلیمی ویژه، ارتفاع منطقه از سطح دریا و خاک سرشار از مواد معدنی موجب شده است تا زعفران ممتاز قائنات در سطح جهان به داشتن بالاترین کیفیت شناخته شود. زمین‌های زیرکشت منطقه قائنات بیشترین بازدهی را در تولید زعفران دارند. در بین تمامی زعفران‌های تولید شده در ایران و جهان، کیفیت بالای محصول زعفران تولیدشده در منطقه قائنات همیشه حرف اول را می‌زند و توانسته از تمام رقبا پیش بیفتد.

کیفیت بالای زعفران اصل قائنات همراه با بسته‌بندی‌های جذاب و منحصربه‌فرد، اعتبار آن را در ایران و جهان افزایش داده است. مجموعه زعفرانیه با دقت و وسواس بسیار ابتدا اصالت و کیفیت زعفران ناب قائنات را بررسی کرده سپس محصول را در اندازه و اوزان مختلف در بسته‌بندی‌های متنوع در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. تمام این عوامل مشتریان را برای خرید زعفران اصل قائنات از شرکت زعفرانیه ترغیب می‌کند.

خرید زعفران قائنات

زعفران اصل قائنات شهرت جهانی خود را مدیون ویژگی‌های منحصربه‌فردش است. به همین دلیل بسیاری از تاجران و فروشگاه‌های زعفران از این نام استفاده کرده و تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از نام زعفران ممتاز قائنات محصول خود را به‌فروش برسانند؛ اگر جایی دیدید زعفرانی با نام قائنات و با قیمتی کمتر به فروش می‌رسد شک نکنید که این زعفران نمی‌تواند اصل قائنات باشد.

کیفیت بالای محصول بر قیمت آن تأثیر مستقیم دارد. از طرف دیگر محصولی چنین ناب لایق آن است که در شکل و شمایلی زیبا و منحصربه‌فرد دراختیار مشتریان قرار گیرد. به همین دلیل هنگام خرید زعفران قائنات دقت کنید که تمام این عوامل بر قیمت نهایی محصول اثرگذار خواهد بود.

یک ضرب‌المثل می‌گوید: «من آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم.» درحقیقت منظور از این جمله آن است که خرید یک جنس بی‌کیفیت شما را متضرر خواهد کرد. برای خرید زعفران اصل قائنات هم این ضرب‌المثل را به‌خاطر داشته باشید. خرید از یک شرکت معتبر که تمام استانداردهای لازم را رعایت می‌کند و محصولی باکیفیت را به زیباترین حالت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد بهترین و امن‌ترین راه برای خرید زعفران قائنات است.

قیمت زعفران ممتاز قائنات

هنگام خرید زعفران قائنات از فروشگاه زعفرانیه با قیمت‌های متنوعی روبرو خواهید شد. قیمت‌ها براساس نوع بسته‌بندی، وزن زعفران و الحاقات دیگری که ممکن است در بسته‌بندی وجود داشته باشد متفاوت است. بسته‌بندی‌های زعفران ممتاز قائنات در شرکت زعفرانیه متنوع هستند. انواع پک‌های هدیه اقتصادی، هدایای میان‌رده، هدایای VIP، هدایای تبلیغاتی و سازمانی دارای بسته‌بندی‌های متنوعی هستند که براساس عنوان هدیه، قیمت‌های متفاوتی دارند.

زعفران اصل قائنات دارای یک قیمت پایه است. نوع پک زعفران، بسته‌بندی‌ جذاب و متفاوت و تنوع وزن همگی بر قیمت نهایی محصول عرضه‌شده در فروشگاه تأثیر می‌گذارند. تمام این عوامل نشان‌دهنده توجه و احترام به حقوق مشتریان است. در صورت نیاز با شماره تماس پشتیبانی زعفرانیه 02144508507 تماس حاصل فرمایید.

بسته‌بندی متنوع پک های زعفران اصل قائنات

همان‌طور که گفتیم زعفران اصل قائنات دارای یک قیمت پایه است و نوع و وزن بسته‌بندی بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد؛ به‌عنوان مثال قیمت پک هدیه با جعبه چوبی نفیس که علاوه بر زعفران در آن هل، هاون کوچک و غنچه‌های گل محمدی وجود دارد قیمتی بالاتری خواهد داشت. تمام الحاقاتی که در جعبه‌های هدیه همراه زعفران وجود دارند در ظروف و بسته‌بندی‌های مینیاتوری بسیار زیبا هستند. بسیاری از مشتریان عزیز هم زعفران ممتاز قائنات را برای مصارف خانگی یا مشاغل خود مانند قنادی، هتل‌ها و رستوران‌ها یا کارخانه‌های صنایع غذایی خریداری می‌کنند.

شرکت زعفرانیه با اشراف کامل به طیف‌های مختلف مشتریان خود تلاش می‌کند محصول زعفران را متناسب با نیاز مشتریان خود فراهم کند. خرید زعفران قائنات به‌صورت عمده برای هتل‌ها، کارخانجات صنایع غذایی و مصارف خانگی نیازی به بسته‌بندی‌هایی مانند پک‌های هدیه ندارد. به همین دلیل شرکت زعفرانیه محصول زعفران خود را باتوجه به نیاز مشتری و با احترام به آن‌ها در بسته‌بندی‌های تجاری متناسب با موقعیت و خواست مشتری ارائه می‌دهد. تمام بسته‌بندی‌ها باید در شرایط کاملاً بهداشتی باشند و ظرف یا بسته‌ای که زعفران در آن قرار می‌گیرد باید عاری از نفوذ هوا و آلودگی باشد تا خواص منحصربه‌فرد محصول حفظ شود.

جمع‌بندی

به‌جرأت می‌توان زعفران قائنات را اصیل‌ترین محصول زعفران در ایران و دنیا نامید. شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی، خاک سرشار از مواد معدنی و میزان ارتفاع منطقه قائنات از سطح دریا همگی دست به دست هم داده تا در طول سه‌هزار سال محصولی ناب به نام زعفران ممتاز قائنات در عرصه جهانی خودنمایی کند. زعفران اصیل قائنات دارای عطر و طعم و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از انواع دیگر زعفران جدا می‌کند. بسیاری از تجار و فروشندگان زعفران در داخل و خارج از کشور با آگاهی از اعتبار زعفران اصل قائنات از نام این محصول سوءاستفاده کرده و انواع دیگر زعفران را با نام زعفران قائنات به فروش می‌رسانند.

در همین راستا شرکت زعفرانیه برای حفظ نام و اصالت زعفران منطقه قائنات این محصول را مستقیماً خریداری کرده و آن را در بسته‌بندی‌های متنوع، زیبا و اوزان مختلف در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور قرار می‌دهد. هنگام خرید زعفران به این نکته مهم باید دقت داشت که زعفران اصل قائنات دارای یک قیمت پایه است و برای حفظ عطر، طعم و خواص منحصربه‌فرد آن، باید در بسته‌بندی‌های مطمئن و بهداشتی قرار گیرند. در انتها برای خرید زعفران نیز می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی زعفرانیه 02144508507تماس حاصل فرمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی