|

آخرین خبر از وام 100 میلیونی؛ شرایط بانک آینده را از اینجا بخوانید

کل سود این تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 و جمع رقم وام و سود آن، 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آن دسته از مشتریان بانک آینده که مایل به خرید کالاهای بادوام هستند اما کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی «طراوت» درخواست بدهند. سقف وام این طرح 100 میلیون تومان اعلام شده و مشتریان با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رده، متقاضیان تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح طراوت، با ارائه یک ضامن رسمی یا مسدودی سپرده امکان دریافت آن را دارند. سپرده مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات، بلندمدت اعلام شده است. حداکثر نرخ تسهیلات 23 درصد است و سقف مدت زمان بازپرداخت نیز به 36 ماه می‌رسد. معمولا بعد از ثبت نام برای دریافت این تسهیلات، پیامکی برای وام گیرنده ارسال و مجموعه‌های طرف قرارداد بانک آینده برای خرید به مشتریان معرفی خواهد شد. یکی از مجموعه‌های طرف قرارداد بانک آینده، ایران مال است که وام گیرندگان با مبلغ تسهیلات دریافتی امکان خرید هر نوع کالایی از آن را دارند.

مبلغ اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک آینده و شرایط دریافت غیرحضوری آن

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 و جمع رقم وام و سود آن، 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که مشتریان به منظور دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه حضوری ندارند. راه ساده برای دریافت این وام، ثبت نام غیرحضوری در سامانه پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک، یا مراجعه به سامانه ساتا، ویژه عموم، است. افراد با دریافت این تسهیلات امکان خرید اینترنتی یا غیرحضوری کالاها و محصولات مورد نظر خود را خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی