|

اطلاعیه تازه و مهم دانشگاه فرهنگیان برای دبیران دانشجو

آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ­ماه ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ها و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان، آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ها و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جامع (اصلح) مهارت‌آموزان (اعم از مشمولان ماده ۲۸ و قانون تعیین تکلیف) ورودی قبل از سال ۱۴۰۲، می‌رساند، آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ­ماه ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ها و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این اطلاعیه آمده است: افرادی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان‌­های یک، دو و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده‌ و نمره حد نصاب را در تمامی دروس آموزشی، کارورزی و فرهنگی کسب کرده باشند.

همچنین داوطلبانی مجاز هستند که تا کنون کمتر از سه بار در آزمون جامع (اصلح) شرکت داشته‌­اند و افرادی که سه بار در آزمون اصلح شرکت داشته و موفق به کسب حدنصاب لازم نشده­‌اند، به‌ روی این فرم کلیک و آن را تکمیل کنند تا در صورت کسب مجوز، امکان حضورشان در آزمون فراهم شود.

این اطلاعیه تصریح می کند: داوطلبان برای به­ روز رسانی اطلاعاتی که قبلاً ثبت کرده­‌اند، حتماً به سامانه هدف به آدرس https://hadaf.cfu.ac.ir/ مراجعه کنند. همچنین داوطلبان جهت دریافت محتوای دروس آزمون جامع (اصلح) به لینک https://cfu.ac.ir/ci/fa/۲۵۱۵۸۸

بر این اساس چارچوب سنجش و راهنمای آزمون جامع اصلح کلیه رشته‌ها و منابع آزمون در فایل پیوست اطلاعیه قابل دسترسی است، جزئیات برگزاری آزمون در اطلاعیه‌های بعدی مرکز سنجش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که حتما شرایط شرکت در آزمون مذکور را داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی