|

پیام پلیس برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا، در متن پیام فراجا برای آغاز سال‌تحصیلی جدید که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را منتشر کرده، آمده است:‌ «فصل پاییز با مهر رنگارنگ آغاز می‌شود. آغازی که با شور و نشاط دانش آموزان و هیجان دانشجویان به فضای شهر و کشور طراوت و شادابی می‌بخشد. نوجوانان و جوانان که با حضور در مدرسه و دانشگاه در پی کسب علم و دانش برای ساختن ایرانی آباد و سرزنده پا در مسیری نو و پر فروغ می‌نهند و جامعه را با حضور خود امیدوار به آینده و رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه می‌سازند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانات ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تامین امنیت برای آحاد جامعه با هدف نیل به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور و راحتی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تمام قوا و امکانات فراجا را برای ایجاد فضایی مناسب برای خانواده­‌ها، فرهنگیان و دانشگاهیان سرفراز کشور به‌کار گرفته است. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت و یقین دارد که با تلاش و مجاهدت نسل جوان و نوجوان در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه، جهانیان روزهای درخشان و غرورآفرین از ایران قدرتمند و قوی را نظاره‌گر خواهند بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی