|

تلاش بی نتیجه ایلان ماسک برای مخفی کردن دهمین فرزندش

بیوگرافی جدید و منتشر نشده او نشان می‌دهد که او مخفیانه به فرزند سومی به نام تکنو مکانیکوس با همسر سابقش گریمز خوش آمد گفت.

لینک کوتاه کپی شد

 به تازگی فاش شده است که ایلان ماسک و همسر سابق خواننده‌اش که با نام گرایمز فعالیت می‌کند، در واقع 3 فرزند دارند!

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از وقت صبح، سومین فرزند مخفی ایلان ماسک و گرایمز در بیوگرافی جدید آقای میلیاردر فاش شد. ایلان ماسک حالا 10 فرزند با 3 همسر متفاوت سابق خود دارد!

تعداد فرزندان ایلان ماسک دو رقمی شد!! بیوگرافی جدید و منتشر نشده او نشان می‌دهد که او مخفیانه به فرزند سومی به نام تکنو مکانیکوس با همسر سابقش گریمز خوش آمد گفت.

این افشاگری از طریق بررسی کتاب بیوگرافی بنیانگذار اسپیس ایکس که به زودی منتشر می‌شود، با عنوان ایلان ماسک، توسط نیویورک تایمز در روز شنبه منتشر شد.

نوشتن این ببوگرافی دو سال به طول انجامید. قرار است که این کتاب در 12 سپتامبر، توسط والتر ایزاکسون منتشر شود. این آقای نویسنده پیش از این زندگی نامه‌های آلبرت انیشتین، استیو جابز، لئوناردو داوینچی و بنجامین فرانکلین را نوشته است.

افشاگری بزرگ کتاب بیوگرافی آقای میلیاردر!

برای بیوگرافی آینده، آیزاکسون، زندگی ماسک 52 ساله را به مدت دو سال مورد مطالعه قرار داد تا به بینش عمیقی از زندگی او دست یابد.

در این کتاب به طور خلاصه به سومین فرزند این زوج سابق اشاره شده است که وجودش تا کنون از جهان مخفی نگه داشته شده بود.

در این بوگرافی آمده است: «گریمز، نوازنده، مادر سه فرزند ماسک (وجود فرزند سوم، تکنو مکانیکوس، با نام مستعار تاو، تا کنون مخفی نگه داشته شده است)…»

اطلاعات زیادی در مورد این فرزند سوم، از جمله جنسیت، زمان تولد یا جایی که اکنون زندگی می‌کند، در دست نیست.

زندگی مشترک ماسک با گرایمز 35 ساله از سال 2018 آغاز شد. آن‌ها دو فرزند دیگر نیز دارند – پسری سه ساله به نام X Æ A-12 و دختری یک ساله به نام اگزا دارک سیدریل.

سه روز پیش، خانم خواننده توییتی را منتشر کرد که در آن از ماسک التماس کرد: «بگذار پسرم را ببینم». او هیچ نام مستقیمی در مورد اینکه به کدام فرزندش اشاره می کند، نبرد.

مدیرعامل تسلا در مجموع 10 فرزند دارد که با همسرهای سابق و فعلی‌اش از جمله جاستین ویلسون، گرایمز و شیون زیلیس به اشتراک می‌گذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی