|

وزیر ارتباطات دولت رئیسی چند فرزند دارد؟

از عیسی زاع پور وزیر ارتباطات دولت رئیسی به دلیل داشتن 5 فرزند به عنوان وزیر نمونه جمعیتی هیات دولت تقدیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه محمدبیگی نماینده شهر قزوین و رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به استان قزوین از ایشان به عنوان وزیر نمونه جمعیتی هیات دولت تقدیر شد.

محمد بیگی درباره دلیل این انتخاب گفت:  ایشان دارای 5 فرزند هستند و همواره سعی در تبیین موضوع ابر چالش جمعیتی دارند و پایبندی دولتمردان به سیاست‌های جمعیتی باعث می‌شود که دیگران هم به موضوع ابر چالش جمعیت، کاهش رشد جمعیت و خطر پدیده سالمندی و تک فرزندی هم فکر کنند و به طور قطع در تمامی موضوعات مورد نیاز و مبتلا به جامعه نیازمند این هستیم که دولتمردان از خودشان شروع کنند.

انتشار این خبر البته با واکنش هایی در فضای مجازی مواجه شد که برخی از آن ها را در ادامه می بینیم:

capture

ماجرای تابعیت استرالیایی فرزندان عیسی زارع پور چیست؟

چندی پیش در خصوص خانواده عیسی زارع پور خبر عجیبی منتشر شد و آن هم تابعیت استرالیایی دو تا از فرزندان او بود که آقای وزیر با د این ادعا گفت: یکی از دوستان لینک تصویر خانوادگی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ضد انقلاب در بخشی از یک گزارشش استفاده کرده و مدعی شده که بچه‌های من تابعیت استرالیا دارند. اینجور گزارش‌های مملو از دروغ، ارزش جواب دادن ندارد ولی به احترام هموطنان عزیز گفتم توضیحاتی بنویسم.

زمانی که در سال ۹۰ با ویزای دانشجویی برای تحصیل به دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی، که یکی از پنجاه دانشگاه برتر جهان است، رفتم یک فرزند داشتیم. با تلاش شبانه‌روزی و به فضل خداوند توانستم دکترای مهندسی کامپیوتر را سه ساله به پایان برسانم و دوره پسادکتری را هم یکساله در همان دانشگاه گذراندم.»

زارع پور افزود: «الحمدلله در آن سه سال، علاوه بر ده جایزه علمی و پژوهشی که دریافت کردم، دانشگاه رساله دکتری‌ام را هم به عنوان یکی از سه پایان نامه برتر دانشگاه برگزید. عکس بی کیفیتی هم که این شبکه پخش کرده، مربوط به انتخاب یکی از طرح‌های پژوهشی‌ام به عنوان «طرح نوآورانه برتر سال دانشگاه» UNSW Innovator of the year بود که برای گرفتن جایزه به اتفاق خانواده به روی جایگاه رفتیم و اتفاقا این حضور خانوادگی با استقبال زیاد دانشجویان و اساتید مواجه شد.»

U58535385n38385825238titled-1024x691

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: «در مدت تحصیل، خداوند دو فرزند دیگر هم به خانواده ما عنایت کرد. بچه‌ها بعد از شنیدن اینکه به خانواده ما و این دو تای آخری گفته‌اند تابعیت غیر ایرانی دارید، کلی خندیدند. خصوصا که دو تا بچه دبستانی سوژه گزارش شده بودند، برایشان جالب و خنده دار بود چون طبق قوانین استرالیا از سال ۱۹۸۶ با ویزای دانشجویی به فرزند کسی تابعیت نمی‌دهند مگر اینکه خودش ده سال توی استرالیا بماند که فرزندانم زمانیکه دو و چهار ساله بودند برگشتیم ایران.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی