|

خبری مهم در مورد افزایش میزان مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

ماینده ایلام در مجلس: طبق بودجه باید مستمری خانواده های محروم تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به طور صددرصد اختصاص پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر بسطامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: در بودجه ۱۴۰۲ مستمری محرومان ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد ولی تاکنون اجرایی نشده است. آن هم‌ در شرایطی که دهک های ایثارگران و رزمندگان معسر هر روز در دست تغییر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ به گفته بسطامی، باید طبق بودجه مستمری خانواده های محروم تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به طور صددرصد اختصاص پیدا کند.

بسطامی با بیان اینکه مسکن بالاترین هزینه ها را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: در موضوع صندوق عدالت و پیشرفت خلف وعده صورت گرفته و تاکنون تنها ۱۵ درصد منابع این بخش محقق نشده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به اخطار بسطامی گفت: جناب آقای منظور؛ یک دقیقه تحمل کنید، به هرحال اخطار امروز بوده و نماینده باید در این بخش صحبت کند. شما به بنده اعتراض می کنید که چرا این نماینده صحبت می کند؟ به واقع نماینده باید در داخل مجلس حرف خود را بزند که شما می آیید و فریاد می زنید چرا این نماینده آمده و حرف می زند. این چه حرفی است که شما می زنید؟ شما فرصت لازم را در اختیار دارید، به همین دلیل است که ما فرصت آخر را به شما می دهیم که همه این موارد را یادداشت کرده و به آنها پاسخ دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمید رضا درشناس ارسالی در

    مستمری مددجویان ۴ماه واریز قطع نیست رضوی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی