|

راهنمای دریافت وام 200 میلیونی غیر حضوری فوری و بدون ضامن

برای دریافت وام تا سقف 200 میلیون ریال بدون ضامن و حتی بدون حضور در شعبه و کاملاً آنلاین با ما همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها دریافت وام از بانک ها خیلی سخت شده و بانک برای پرداخت وام را به کارکرد حساب و میانگین سپرده در شش ماه اخیر منوط کردن که باعث شده خیلی از متقاضیان از چرخه دریافت وام حذف شوند. از طرف دیگر برای دریافت وام باید رتبه اعتباری مناسبی هم داشته باشید و اگر رتبه اعتباری شما کمتر از B باشد کار شما برای دریافت وام تقریباً ناممکن می شود.

اما بانک آینده وامی را به اسم لندو راه انداخته و می گوید که بدون مراجعه به شعب و با کمترین مشقتی به شما تا سقف 200 میلیون ریال وام می دهد با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات این وام به شما بیشتر توضیح بدهیم.

برای اخذ وام 20 میلیونی لندو نیازی به مراجعه به شعبه ندارید البته به یک شرط و آن هم داشتن حساب در بانک آینده. در تبلیغاتی که برای لندو شده می گویند که این وام نیازی به چک و سفته ندارد درست است اما به جای سفته کاغذی از شما سفته الکترونیک اخذ می شود.

اما برسیم به اصل مطلب و اینکه مبلغ وام چقدر است و چقدر باید برگردونید و اینکه به صرفه است است یا خیر؟

شما می تونید از 5 تا 20 میلیون تومان وام بگیرید و به اختخاب خودتون تو سه بازه اون رو برگردونید 6 ماهه؛ 9 ماه و و حداکثر 12 ماهه. نرخ بهره وام مطابق با مصوبه بانک مرکزی 23 درصد می باشد و این یعنی اگر بخواهید 20 میلیون بگیرید و بازپرداخت رو هم یک ساله انتخاب کنید مبلغ هر قسط یک میلیون 882 هزار تومان میشه و در پایان سال شما باید 22 میلیون 584 هزار تومان به بانک برگردونید. تا اینجا همه چیز اوکی هست و هیچ مشکلی نیست داستان جایی جالب میشه که شما وقتی برای ثبت نام به سایت لندو مراجعه می کنید و مراحل اول ثبت نام رو طی می کنید و حساب به بانک معرفی می کنید و اعتبار سنجی میشید به شما مهلت می دن که پیش پرداخت واریز کنید و اگر واریز نکنید وام می پره. حالا پیش پرداخت چقدره؟ برای 20 میلیون یک ساله شما باید حدود 3 میلیون و 100 هزار تومان پیش پرداخت بدید و این مبلغ بعدا به شما برگردونده نمیشه و این یعنی شما باید برای 20 میلیون وام 25 میلیون 700 به بانک برگردونید پس سود وام ۲۰میلیونی با بازپرداخت ۱۲ماه لندو کارت دقیقا ۵۵ درصد میوفته.

اما آیا وام رو زود میریزن؟

تو سایت هایی که به صورت فروم هست و کاربرها میان از تجربه شون می گن در مورد وام لندو هم نظرات زیادی ثبت شده که در ادامه برخی از اون هارو باهم مرور می کنیم: 

- من 18 بهمن درخواست دادم، بعد 20 روز درخواستم تایید شد و سفته و قرارداد امضا کردم، 8 اسفند 3096000 تومن ریختم بحسابشون بابت پیش پرداخت وام، روز بعد از بانک پیامک اومد وامت واریز شده، 16 اسفند هم پیامک اومد کارتت صادر شده ولی تا آخر اسفند با کلی پیگیری و تماس و توروخدا من لازم دارم هیچی ب هیچی و 8 فروردین باید اولین قسطم بدم وگرنه بدهکار بانکی میشم، تازه متوجه شدم کسایی هستن ک ۶ ماهه لندو وامشونو گرفته ولی بهشون نداده و موندم چکار کنم، گفتم ک حداقل بقیه دچارش نشن

- من یه وام درخواست کردم و یکی دو ماه طول کشید مدارکم کامل کنم و وامو بگیرم.وامم خیلی راحت گرفتم ولی سررسید اقساطم از همون روزی که درخواست دادم شروع شده بود یعنی ۲ ماه قبل از گرفتن وام.بعد بخاطر یه مشکلی که داشتم چند تا قسطمو نداده بودم. جریمه دیرکرد و بقیه چیزایی که برای هر قسط اضافه شده بود هر ماه حدود ۵۰۰ هزار تومن اضافه شده بود که به ناچار پرداخت کردم

- در کل برای کسی که ضامن نداره و حاضره وام با بهره ۴۵ تا 50 درصد بگیره خوبه.

-  می‌خواستیم وام بگیریم. وام ندادن هیچ پیش پرداخت را هم ۵۵ روز بلوکه کردن.

- به هیچ عنوان از لندو اقدام نکنید پول پیش میگیره اسیرتون میکنه تا کارت بیاد کارت بیاد شارژ نیست شارژ میشه قسط پرداخت میکنید قسط به بانک آینده نمیده و کلی داستان درست میکنه

و در آخر اینکه سعی کردیم زییر و بم وام لندو رو برای شما دربیاریم و حالا تصمیم با خودتون هست که آیا این وام خوبه و به صرفه هست براتون که بگیرید یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی