|

سه مشکل ایرانیان در برنامه جدید تردز

تردز هنوز نیامده و در روز تعطیل در ایران فیلتر شد و خوشبختانه دیگر نیازی نیست برای وارد شدن این برنامه، فیلترشکن های خود را خاموش کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

اینستاگرام روز پنجشــنبه برنامه تردز را به صورت رسمی منتشر کرد. این برنامه که یک کپی کم کیفیت از توئیتر است، توانسته در مدتی کوتاه به میلیون ها کاربر برسد. این شبکه اجتماعی هنوز نیامده و در روز تعطیل در ایران فیلتر شد و خوشبختانه دیگر نیازی نیست برای وارد شدن این برنامه، فیلترشکن های خود را خاموش کنیم!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گجت نیوز، اتحادیه اروپا نیز از این برنامه شــکایت کــرد و کاربران اروپایی نمیتوانند به ســادگی اپ تردز را دریافت و نصب کنند. ظاهرا ایلان ماسک هم برنامه هایی برای شــکایت از متا برای توسعه برنامه تردز و کپی ویژگی های توئیتر دارد.

حالا در کنار تمام این چالش ها، کاربران باید با یک مشکل دیگر هم دست و پنجه نرم کنند؛ پاک کردن اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام! ایراد مربوط به پاک کردن اکانت تردز، یکی از مشکالت جدی و غیرقابل حل شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ است. دلیل اصلی عدم امکان پاک کردن اکانت تردز بدون پاک کردن اینستاگرام، به ساختار این دو برنامه مربوط است. تردز برنامه ای در دل اینستاگرام است و اطلاعات شما که شامل یوزرنیم، عکس پروفایل، بیو صفحه، فالوئرها و ... است همگی از حساب اینستاگرام شما به حساب تردز ایمپورت میشوند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی