|

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: ما در قبال طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ایستادگی خواهیم کرد تا همه قوانین آن به تصویب برسد.

لینک کوتاه کپی شد
علی بابایی کارنامی با اشاره به سرانجام طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، بیان کرد: این طرح همچنان در کمیسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی است.
 
به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تحلیل بازار؛ وی افزود: کمیسیون باید نظر خود را پیرامون این طرح اعلام تا این طرح به صحن علنی ارائه شود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دولت تا حدودی با مسائل مندرج در این طرح موافقت دارد و مابقی آن را قبول ندارد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین در صورت تصویب این طرح و روند قانونی آن، دولت این موضوع را احتمالا به صورت ناقص اجرایی خواهد کرد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته ما در تدوین این موضوع به دنبال این بودیم که گام نخست را در این راستا برداریم چراکه اساسا دولت ها توان مقابله با مافیا را ندارند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع پشت صحنه این مسائل، مافیایی در حوزه اداری و نیروی انسانی وجود دارند که مانع از این کار می شوند.
 
بابایی کارنامی بیان کرد: بنابراین ما به دنبال این بودیم که در راستای این موضوع گام نخست را برداریم و در گام بعدی به فرهنگ سازی در این بخش بپردازیم و حساسیت لازم را به این موضوع بیشتر کنیم.
 
وی تاکید کرد: ما در قبال طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ایستادگی خواهیم کرد تا همه قوانین آن در مجلس به تصویب برسد، حتما این طرح تا پایان مجلس یازدهم به تصویب رسیده و به قانون تبدیل خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها