|

انتخاب لباس زنانه و نیم تنه از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی

انتخاب لباس زنانه و نیم تنه از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس‌های زنانه نسبت به مردانه دارای تنوع بسیار بیشتری هستند

لینک کوتاه کپی شد

لباس‌های زنانه نسبت به مردانه دارای تنوع بسیار بیشتری هستند. لباس‌هایی جذاب و کاربردی که گاهی انتخاب یک نمونه خاص از میان آن‌ها سخت می‌شود. بادی و نیم تنه دو نمونه از لباس‌های بسیار زیبایی هستند که کاربرد‌های متنوعی داشته و برای موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند. اگر به دنبال خرید بادی زنانه و نیم تنه زنانه هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با این دو نمونه لباس، ویژگی‌های آن‌ها و نحوه انتخاب و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شوید.

888

بادی زنانه چیست؟

بادی یکی از پوشش‌های جذاب است که به صورت سرهمی و یکپارچه طراحی شده و دارای جنس‌های مختلفی می‌باشد. لباسی بسیار پرطرف‌دار در میان خانم‌ها است که با توجه به تنوع جنس و مدل برای موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شود. پوشیدن بادی زنانه در کنار سادگی آن، تأثیر زیادی بر اندام شما داشته و جذابیت زیادی را به همراه می‌آورد. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها حداقل یک نمونه از آن را در کمد لباس خود دارند.

معرفی انواع بادی زنانه

بادی‌ها در تنوع بالایی از جنس، طرح و مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. اگر قصد خرید بادی زنانه را دارید، بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. در ادامه انواع مختلفی از بادی‌های زنانه معرفی شده‌اند:

بادی زنانه رومی

یکی از نمونه‌های مجلسی و بسیار شیک بادی، نوع رومی آن است. این لباس کاملاً متفاوت بوده و با لباس‌ها و بادی‌های ساده فرق دارد. در یک طرف آن آستین وجود داشته و بدون یقه طراحی شده است. دلیل نام‌گذاری این مدل بادی زنانه، یقه رومی آن است. معمولاً آستین آن نیز از جنس‌های کشی یا توری طراحی می‌شود. دارای فاق کشی است که هنگام پوشیدن شما را اذیت نکند. اگر قصد خرید و استفاده از آن را در فصل تابستان دارید، بهتر است از جنس‌های توری استفاده کنید.

بادی زنانه فانتزی

بادی‌های فانتزی از جنس‌های ظریف‌تر و مجلسی‌تر طراحی و دوخته می‌شوند. این مدل لباس معمولاً برای مجالس خاص استفاده شده و جلوه زیبایی به اندام شما می‌بخشد. افرادی که به زیبایی و خوش اندام شدن خود اهمیت می‌دهند، از این لباس استفاده می‌کنند. معمولاً به صورت‌بندی و با یقه گرد یا بدون یقه طراحی و در کنار جوراب شلواری مجلسی استفاده می‌شوند.

بادی زنانه افراتین

افراتین برندی شناخته شده و بسیار محبوب است که بادی‌های زنانه بسیار زیبا و جذابی تولید و روانه بازار می‌کند. لباس‌های این برند نیز معمولاً دارای یقه گرد و به صورت بسیار ساده طراحی می‌شوند. بهترین کاربرد این نوع بادی، در سالن‌های ورزشی و استفاده در فعالیت‌های روزانه است. جنس‌های مختلفی از آن نیز وجود دارد که معمولاً نوع نخی آن کاربردی‌تر و پراستفاده‌تر است.

بادی بچگانه

نوعی از بادی‌ها نیز وجود دارند که دارای طراحی متفاوت و مناسب با کودکان هستند. راحتی و جذابیت بسیار بالایی داشته و کودکان می‌توانند در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنند. بهتر است از سایز‌های بسیار جذب و تنگ برای کودکان استفاده نشود، اما برخی از جنس‌های نخی و خنک نیز از آن‌ها وجود دارد که سوزش و خارش در پوست ایجاد نکرده و احساس راحتی نیز برای کودکان به همراه دارند.

نیم تنه زنانه چیست؟

1e0a8c65-68b5-41e1-8407-c3c942ef3895

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، نیم تنه هم یکی از لباس‌های کاربردی و پرطرف‌دار در میان خانم‌ها است. خرید و استفاده از نیم تنه مخصوصاً در فصل‌های گرم سال بسیار رایج است و افراد با توجه به سلیقه خود از مدل‌های گوناگون آن خریداری و در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از راحتی، مجلسی، اسپرت و... از آن وجود دارد. نیم تنه‌ها از تیشرت کوتاه‌تر بوده و تنها قسمت بالاتنه را پوشش می‌دهند. دارای یقه‌ای آزاد و گشاد هستند و در مدل‌های آستین‌دار و بدون آستین طراحی می‌شوند. در ادامه با انواع مختلف نیم تنه آشنا می‌شویم:

نیم تنه ورزشی

این نوع لباس برای فعالیت‌های ورزشی مناسب بوده و مهم‌ترین کاربرد آن در این حوزه است. معمولاً نوع طراحی شده برای ورزش به این صورت است که دارای پد‌هایی محکم در قسمت سینه بوده تا هم از حرکت زیاد سینه‌ها جلوگیری کرده و از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری کند. نیم تنه‌های ورزشی معمولاً از جنس‌های خنک با قابلیت گردش هوا طراحی می‌شوند تا از بروز حساسیت‌های پوستی نیز جلوگیری کنند.

نیم تنه مجلسی

پس از استقبال از نیم تنه‌های ورزشی، این لباس جذاب و کاربردی به دنیای مد و فشن نیز وارد شده و به عنوان لباس مجلسی نیز استفاده می‌شود. پارچه‌های مورد استفاده برای این نوع نیم تنه‌ها از جنس‌های ظریف و مجلسی‌تر انتخاب شده تا ظاهری زیبا و جذاب برای لباس ایجاد شود. نیم تنه‌های مجلسی را در کنار شلوار یا دامن کوتاه مجلسی استفاده کرده و استایلی زیبا و خاص ایجاد کنید. این مدل نیم تنه‌ها نسبت به نمونه‌های ورزشی دارای تنوع در طرح و رنگ بالاتری هستند.

نیم تنه فانتزی

مدل‌های فانتزی به عنوان لباسی برای استایل‌های غیر رسمی استفاده می‌شوند. این نیم تنه را نیز در کنار دامن‌های کوتاه فانتزی استفاده می‌کنند. این استایل می‌تواند انتخاب مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه باشد. در طراحی و دوخت نیم تنه‌های فانتزی دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید از هر نوع جنس و طرح و رنگی استفاده کنید.

نکات خرید نیم تنه

f4c3293d-8795-4f5e-97f5-b02d15dab7de

اگر قصد خرید نیم تنه دارید، باید به نکات مختلفی توجه داشته تا انتخاب مناسبی داشته باشید:

  • در اولین قدم باید به سایز آن توجه داشته و نیم تنه‌ای مناسب با اندام خود خریداری کنید. نیم تنه‌ها حالتی بین تنگ و گشاد دارند و باید در سایز مناسب خریداری شده تا در تن شما زیبا باشند.
  • نیم تنه‌ها در انواع مدل‌بندی و آستین‌دار طراحی می‌شوند. به مواردی همچون نوع بند، کوتاه یا بلند بودن نیم تنه، پهن یا نازک بودن، آستین‌دار و بدون آستین و... توجه کنید تا این لباس مناسب اندام شما بوده و زیبایی استایل شما را چندین برابر کند.
  • جنس نیم تنه نیز در هنگام خرید اهمیت زیادی دارد. انتخاب جنس با توجه به موقعیتی که در آن قصد استفاده از نیم تنه را دارید، مشخص می‌شود. معمولاً از جنس‌های نخی یا کشی و سبک‌تر برای فعالیت‌های ورزشی و جنس‌های مجلسی و ظریف‌تر برای مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود.
  • در نهایت برای خرید نیم تنه زنانه، قیمت آن نیز مهم است. تمام موارد گفته شده در قیمت نهایی نیم تنه تأثیر داشته و باید با دقت به آن‌ها، نیم تنه‌ای با قیمت مناسب خریداری کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی