|

فروش ویژه نایلون گلخانه

نایلون گلخانه یکی از پراستفاده‌ترین نایلون‌ها در زمینه کشاورزی و باغداری است. پلاستیک گلخانه با پوشش مناسبی که بر روی گلخانه ایجاد می‌کند،…

لینک کوتاه کپی شد

نایلون گلخانه یکی از پراستفاده‌ترین نایلون‌ها در زمینه کشاورزی و باغداری است. پلاستیک گلخانه با پوشش مناسبی که بر روی گلخانه ایجاد می‌کند، باعث می‌شود تا گلخانه در برابر عوامل خارجی در امان مانده و رشد محصولات به حداکثر برسد. در این مطلب خبری ضمن معرفی این نایلون، جشنواره فروش ویژه نایلون گلخانه کیهان پلاستیک را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. 

نایلون گلخانه چیست؟

نایلون گلخانه‌ای نوعی پلاستیک از نوع پلی اتیلن، پلاستیک کوپلیمر، پلی وینیل پلاستیک یا پلاستیک پلی کربنات است که برای پوشش سقف و یا کناره های گلخانه استفاده می‌شود. این نایلون استحکام بالاتری نسبت به نایلون معمولی دارد و مدت زمان زیادی عمر می‌کند. پلاستیک گلخانه انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به ویژگی‌های مختلف در قیمت‌های گوناگونی وارد بازار می‌شوند. بهتر است قبل از خرید این نایلون با انواع آن آشنا شوید تا نمونه مناسبی از آن را تهیه کنید.

مزایای استفاده از نایلون گلخانه

افرادی که گلخانه دارند مدام به فکر راه حل‌هایی هستند که رشد و نمو گیاهان و محصولات خود را بالا ببرند. یکی از راه حل هایی که در این زمینه پیشنهاد شده است استفاده از نایلون گلخانه ای است. چرا که محصولات برای رشد و نمو به نور کافی نیاز دارند و همچنین باید به دور از رطوبت و گرد و خاک و موارد دیگر باشند. نایلون گلخانه ای توانسته است که تمامی انتظارات صاحبان گلخانه ها را برآورده سازد. 

نایلون گلخانه به گونه‌ای ساخته شده است که دوام بیشتری نسبت به پلاستیک معمولی داشته باشد و مقاومت ویژه ای در برابر آب و هوا و پاره شدن از خود نشان می‌دهد.

افزودنی‌های نایلون گلخانه

افزودنی‌های گوناگونی برای تولید نایلون گلخانه استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها باعث ایجاد ویژگی‌های متفاوت در این نایلون می‌شوند. این افزودنی‌ها به بهبود عملکرد این نایلون کمک کرده و می‌توانند با توجه به نیاز مشتری به صورت ترکیبی هم استفاده شوند.

64110e66-b452-49b5-b6b3-d4624be0443f

  • افزودنی ضد UV: این افزودنی باعث افزایش مقاومت نایلون در برابر نور مستقیم خورشید می‌شود و علاوه بر آن، به حفظ محصولات در برابر اشعه مضر فرابنفش کمک می‌کند.

  • افزودنی ضد مه: افزودنی ضد مه از ایجاد قطرات آب در اثر فتوسنتز گیاهان بر روی نایلون جلوگیری می‌کند. وجود شبنم در فضای گلخانه، باعث آسیب به گیاهان و سوختن برگ آن‌ها می‌شود.

  • افزودنی جذب مادون قرمز: وجود این افزودنی باعث کنترل دما گلخانه در طول شب می‌شود و گرمای مورد نیاز گلخانه در طول شبانه روز حفظ می‌شود.

  • افزودنی ضد الکتریسیته ساکن: این افزودنی به عدم جذب گرد و غبار بر روی نایلون گلخانه‌ای کمک می‌کند.

علاوه بر این افزونی‌های مرسوم، از افزودنی‌های دیگری چون افزودنی ضد چسبندگی، افزودنی آنتی اکسیدان، افزودنی ضد باکتری و… هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز، نمونه‌های مختلفی از این نایلون را تهیه کنید.

راهنمای خرید نایلون گلخانه

انواع پوشش های گلخانه ای برای گلخانه و جود دارد. اما امروزه همه میدانند که نایلون گلخانه مناسب‌ترین پوشش برای گلخانه است. زیرا در درجه اول از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و مهم تر از آن؛ اضافه کردن انواع افزودنی های کاربردی به پلاستیک گلخانه است.

 پلاستیک گلخانه را می‌توان برا ی انواع گلخانه هایی که در مکان های جغرافیایی مختلف با شرایط آب هوایی های مختلف قرار دارد تولید کرد، قیمت نایلون گلخانه هم مثل سایر نایلون های عریض به علت نوع افزودنی، ابعاد، اندازه و وزن نایلون گلخانه قابل تغییر است و به صورت یک اندازه ثابت؛ معمولا تولید و به فروش نمی‌رسد. معمولا نیاز و سفارش هر مشتری با مشتری دیگر برای خرید نایلون گلخانه متفاوت است؛ به همین علت با اندازه های ثابت معمولا تولید نمی‌شود.

جشنواره فروش ویژه نایلون گلخانه کیهان پلاستیک

e69f7699-d74c-4250-8083-b97168e5722e

کیهان پلاستیک تولید کننده و فروشنده نایلون‌های عریض گلخانه با ضمانت نامه بیمه ایران، ارائه کننده مناسب ترین،  قیمت پلاستیک های گلخانه در ایران است. همچنین شما با عضویت در شبکه‌های اجتماعی و ورود به سایت ما‌ می‌توانید از فروش ویژه فصلی و مناسبتی انواع نایلون گلخانه مطلع شوید و از تخفیف فروش ویژه این ایام بهره‌مند شوید. فروش نایلون گلخانه در تهران و در دیگر شهرها و شهرستان ها صورت می‌گیرد. شما قادر هستید از هر نقطه ای از ایران ثبت سفارش کنید.

ویژگی خرید نایلون گلخانه از شرکت کیهان پلاستیک

کیهان پلاستیک تنها تولید کننده‌ نایلون پنج لایه در ایران که نایلون‌ها دارای ضمانت نامه نیز است. این جشنواره به دلیل پنجاهمین سالروز تاسیس کارخانه نوآوران کیهان پلاستیک پارسام برگزار شده است. تخفیف استثنایی از 10 تا 20 درصد؛ با توجه به میزان خرید و نوع نایلونی که خریداری می‌کنید متفاوت است. 

  • مدت فروش ویژه ما محدود بوده و فقط تا پایان خرداد ماه 1402 است و بعد از این تاریخ محصولات به قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.

  • علاوه بر اینکه بهترین جنس موجود در بازار را با تخفیف بسیار عالی خریداری می‌کنید، در پایان جشنواره قرعه کشی 5 میلیون تومانی برای شرکت کنندگان جشنواره قرار داده‌ایم که شما می‌توانید برنده خوش شانس این جایزه باشید.

جمع بندی

 در انتخاب مناسب‌ترین نایلون کمک گرفتن از یک فرد با تجربه و آگاه به مسائل این حوزه سریعترین راه در رسیدن به بهترین نایلون است، که ما این راه را برای شما هموار کرده‌ایم. مشاوران فروش ما در کیهان پلاستیک با سال‌ها تجربه در امر نایلون گلخانه همواره در حال آموزش دیدن هستند تا با توجه به شرایط منطقه و محصول مشتری در انتخاب بهترین نایلون برای پوشش گلخانه به شما کمک کنند. جهت خرید نایلون گلخانه در جشنواره ویژه کیهان پلاستیک، به سایت keyhan-plastic.com مراجعه کنید و از اینجا اقدام به خرید کنید. همچنین با تماس با شماره‌های زیر می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید:

۰۲۱۵۶۲۳۰۴۱۲

۰۹۱۲۹۵۸۲۲۰۶

۰۹۱۲۹۵۸۲۲۰۷

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها