|

شگفتی های حیات وحش؛ شیر بی رحم گردن گورخر طفلی رو شَقه کرد که دلت بد ریش میشه! (ویدیو)

در ویدیو امروز شیر درنده به سراغ شکار گورخر تنها میره و اون رو خیلی وحشیانه شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جذاب ترین موضوعات حیات وحش هست. جهانی که ما در اون به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای بقا، تولد و شکار. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود داره.

شیر ها در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیر ها بیشتر همراه با گله خودشون زندگی می کنند. این حیوانات وحشی در گذشته در  مناطق گرمسیری جهان از جمله آفریقا، هندوستان، پاکستان، ایران و مدیترانه زندگی می کردند. شیر ها به شکار گورخر، گاومیش، بوفالو علاقه زیادی دارند. نکته ای جالب در مورد شیرها این هست که هرگز به سراغ لاشه مرده نمی روند و خودشون باید حتما غذا رو شکار کنند..

گورخر از خانوادهٔ اسب و بومی آفریقای مرکزی و جنوبی است. این حیوان به دلیل خطوط سیاه و سفید روی بدنش معروف است. گورخر ها در رده پستاندران قرار می گیرند. این نوارهای سیاه و سفید کمک میکنه گورخر راحت تر در طبیعت پنهان بشه.

از دشمنان گورخر می شود به شیر، پلنگ، کفتار و سگ وحشی آفریقایی اشاره کرد. زمانی که گورخرها از کنار رودخانه ها عبور می کنند توسط تمساح ها نیز شکار می شوند. زمان حمله شکارچیان به یک گورخر، خانواده اش از او دفاع می کنند. آن ها دور گورخر زخمی حلقه می زنند و سعی می کنند شکارچی را از او دور کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها