|

شگفتی های حیات وحش؛ عقاب درنده نتونست حیوون پیدا کنه رفت سراغ شکار بچه انسان! (ویدیو)

در این ویدیو باورنکردنی و عجیب عقاب وحشی رو می بینید که به سراغ شکار بچه انسان میره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

عقاب در طبیعت نماد اقتدار هست. عقاب ها در دسته پرندگان شکاری قرار میگیرن و بیشتر این پرندگان بومی قاره آفریقا، اروپا و آسیا هستند. تقریبا 60 نوع از این پرندگان شکاری در گروه عقاب ها قرار دارند.

عقاب ها پاها و پنجه های بسیار قوی دارند تا بتوانند حیوان هایی مانند موش، راسو، خرگوش، روباه و حیواناتی با جسه های بزرگتر رو شکار کنند. قدرت بینایی بالا یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پرندگان است. عقاب ها وقتی بالای بلندی می نشیند، میتوانند به خوبی شکار خود را هدف گیری و انتخاب کنند.

عقاب طلایی، اندازه بدنی حدود 75 تا 85 سانتی متر دارند و فاصله دو سر بال های آنها در حالت باز 175 تا 200 سانتی متر است . وزن آنها هم حدود 3 تا 5 کیلو گرم است.

عقاب طلایی به مناطق شمالی آمریکا، مکزیک، افریقای شمالی تعلق داره، هر چند تعداد کمی از آنها در مناطقی از آسیا و اروپا نیز دیده می شوند. البته گونه هایی از آنها در مناطق شمالی به جز سواحل دریای خزر و نیز در کوه های زاگرس وجود دارند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • قاسم ارسالی در

    خیلی قدیمی بود

  • محمودی ارسالی در

    بابا الان عقاب هم پیر شده مرده و بچه هم پنجاه سالش این فیلم خیلی قدیمیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها