|

شگفتی های حیات وحش؛ مار شاه کُبرا بی رحم موش خوار بیچاره رو خیلی چندش آور یه لقمه کرد!

در این ویدیو مار شاه کبرا رو می بینید که مار موش خوار رو بدجوری شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

مار کبرا طولانی‌ ترین مار سمی جهان است و به راحتی می‌ تواند لقب پادشاه را به خودش اختصاص بدهد. این جانور خزنده قدرتمند بیشتر مار‌های دیگر را شکار می‌کند و می‌ تواند چندین دهه در طبیعت عمر کند. مار کبرا معمولی ممکن است یک مار، یک حیوان کوچک تر، جونده یا حتی پرنده را بخورد. اما شاه کبرا می‌تواند آرواره‌ های خود را برای بلعیدن یک حیوان بزرگ یا حتی یک انسان باز کند.

شاه کبرا ها، از خزندگانی هستند که عموما گوشت خوار بوده و به وسیله گوشت مارمولک و دیگر مار ها تغذیه می شوند. از دیگر موارد برای غذای مار که این خزنده می تواند مصرف کند می توان به موش و پرندگان اشاره کرد.

مار شاه کبرا از خزندگان خطرناک است که به راحتی با دیگر حیوانات وارد جنگ می شوند. از نمونه های مبارزه این خزنده می توان به جنگ آن ها و مار پیتون اشاره کرد.

نیش این مار با اثر گذاشتن بر روی سیستم عصبی بدن باعث ایجاد کم بینایی، از دست دادن تعادل بدن، فلج کامل و سرگیجه می شود. از دیگر آسیب هایی که نیش این مار می تواند به یک انسان برساند نارسایی تنفس، کما و حتی مرگ می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها