|

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل

فروشگاه لوله و اتصالات ایلیاشیل با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران با تجربه و سالها تجربه در زمینه پخش لوله و اتصالات، شیرآلات، ابزارآلات…

لینک کوتاه کپی شد

لوله و اتصالات با توجه به نوع کاربرد، ساختار و جنس در پروژه‌های ساختمانی، کشاورزی، لوله کشی‌های آب و فاضلاب، کانال‌های مخابراتی و نظایر اینها تاثیر بسزایی دارند. گفتنی است که در گذشته اغلب از لوله‌های سیمانی و چدنی برای آبرسانی و یا جمع آوری فاضلاب استفاده می‌شد که به دلیل دارا بودن مشکلات زیست محیطی و همچنین صرف هزینه‌های بالا برای تعمیر و یا نگهداری آن در قیاس با سایر لوله‌ها و اتصالاتی که در بازار به مراتب کاربردی تر هستند، کمتر استفاده می‌شوند. امروزه برای آبرسانی منازل و لوله کشی‌های اماکن گوناگون از لوله‌های گالوانیزه، لوله‌های پی وی سی، لوله‌های پلی اتیلن، لوله‌های پوش فیت، لوله و اتصالات پلیکا استفاده می‌شود که نه تنها مزایای بسیاری را به همراه دارند، قابل بازیافت بوده و ضرری برای محیط زیست نیز ندارند.

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

در ادامه به شرح مختصری درباره هر یک از لوله و اتصالات کاربردی فوق، انواع لوله‌ها و اتصالات ساختمانی، قیمت روز لوله و اتصالات، راهنمای خرید لوله و اتصالات و مواردی از این قبیل می‌پردازیم؛

ویژگی‌ لوله‌های گالوانیزه

تغییر جهت دادن در لوله‌های انشعاب گیری، لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان، آبرسانی اماکن مسکونی، تجاری، کشاورزی و مانند اینها گزینه‌های مناسبی برای استفاده از لوله و اتصالات گالوانیزه هستند.

انواع لوله‌های گالوانیزه عبارتند از؛

یک) لوله‌های گالوانیزه فولادی

دو) لوله‌های گالوانیزه آهنی

این دو نوع لوله‌های گالوانیزه در اصل هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و در بازار به لوله‌های آهنی سفید شناخته شده‌اند. تنها تفاوت این دو لوله آن است که لوله گالوانیزه فولادی سبک‌تر و شفاف‌تر از نوع آهنی آن است. این لوله‌ها که در شاخه‌ها شش متری تولید می‌شوند، در هر دو سر خود دارای حدیده می‌باشند. قابل ذکر است که فرایند جوشکاری را نمی‌توان برای اتصال لوله‌های گالوانیزه به عمل آورد. دلیل عمده ان این است که با جوشکاری، سطح روی لوله‌ها اکسید شده  که برای سلامت انسان مضر است. از لوله‌های گالوانیزه در شبکه‌های آبرسانی، تخلیه فاضلاب و در سیستم‌های تهویه استفاده می شود. از جمله ویژگی‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به ضد زنگ بودن آن، استحکام بالا در برابر اسیدها و مواد شیمیایی اشاره کرد.

ویژگی‌ لوله‌های پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن در برابر فشار مواد از خود مقاوم قابل توجهی نشان می‌دهند و اغلب تیره رنگ هستند. از جمله مشخصه‌های بارز این محصول می‌توان به مقاومت در برار هر نوع زنگ زدگی، سایش و یا خوردگی اشاره کرد. همچنین لوله‌های پلی اتیلن دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا بوده و علاوه بر آن در مجاورت زمین لرزه و یا رانش زمین بسیار پایدار و مستحکم می‌باشند. خاصیت هیدرولیکی، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید، تعمیر و نگهداری آسان و قیمت پایین از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود.

ویژگی لوله‌های پی وی سی

از جمله مزیت‌های لوله‌های پی وی سی می توان به نصب سریع و آسان در کوتاهترین زمان ممکن، وزن سبک و مقاوم در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. لوله‌های پی وی سی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هستند. معایبی از قبیل شکنندگی در برابر سرما، عدم پایداری در برابر حرارت و همچنین استفاده از چسب برای اتصال لوله‌های پی وی سی سیار رایج است. بدین ترتیب قبل از آنکه اقدام به اتصال لوله‌ها نمایید، بایستی آنها را آلودگی زدایی کرده و سپس فرایند اتصال آن را با کمک چسب انجام دهید که بایستی به مدت ده الی پانزده دقیقه صبر کنید تا اتصال لوله‌ها به یکدیگر سفت و محکم شوند.

 انواع لوله و اتصالات ساختمانی

ویژگی لوله فاضلاب پوش فیت

پوش فیت از دیگر انواع لوله و اتصالاتی است که در پروژه‌های ساختمانی به وفور از آن استفاده می‌شود. این نوع لوله‌ها فاقد محدودیت اجرایی بوده و بسیار کاربردی هستند. کاربرد لوله‌های پوش فیت اغلب برای مصارف فرایند انشعاب فاضلاب خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصالات پوش فیت دارای مقاومت و پایداری مکانیکی و شیمیایی بوده و برای اتصال به یکدیگر نیازی به چسب و حرارت‌دهی ندارند. همچنین نصب راحت و سریعی را نیز شامل می‌شوند.

ویژگی لوله‌های پلی پروپیلن

این لوله‌ها که در بازار به رنگ سفید و یا سبز هستند، در آبرسانی سیستم‌های کوچک کاربرد فراوانی دارند. اتصال اینگونه لوله‌ها از طریق حرارت دهی و جوشکاری است. از جمله مزایای این محصول می‌توان به مقاومت فیزیکی آن در برابر فشار مواد سیال اشاره کرد. همچنین نسبت به محدوده دمایی بسیار بالا از خود مقاومت نشان می‌دهد. منتهای مراتب در برابر نور خورشید شکننده است که این به عنوان نقطه ضعف آن به شمار می‌رود. این نوع لوله‌ها برای هر دو سیستم آب سرد و گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت روز لوله و اتصالات

اگرچه بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده با توجه به نوسانات قیمتی در بازار محصولات لوله و اتصالات، صنعت و تاسیسات، لیست قیمت مشخصی را در اختیار متقاضیان قرار نمی‌دهند، اما با مشاوره با کارشناسان و مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، می‌توانید به راحتی از لیست قیمت روز اینگونه محصولات بهره‌مند شوید. از جمله مزیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی آن است که علاوه بر آنکه لیست قیمت را می‌توانید به راحتی در اختیار داشته باشید، قادر خواهید بود که از طیف متنوعی از محصولات بازدید کرده و مشخصه‌ها و ویژگی‌های کمی و کیفی آنها را با یکدیگر قیاس کنید و سپس محصول سفارشی خود را خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه صنعتی ایلیا شیل تماس حاصل نمایید.

 قیمت روز لوله و اتصالات

راهنمای خرید لوله و اتصالات فاضلابی و ساختمانی

توصیه می‌شود پیش از آنکه اقدام به خرید کالا و محصول مورد نظر خود نمایید، از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان مجرب، اطلاعات کافی را درباره مشخصه‌های هر یک از محصولات دریافت کنید. از جمله پارامترهای مهم و اساسی برای خرید لوله و اتصالات فاضلابی آن است که بایستی پروژه خود را مشخص نمایید که برای چه هدف و منظوری قصد تهیه لوله و اتصالات را دارید. پس از آن با توجه به نوع نیاز مصرفی پروژه، می توانید نوع و جنس محصول را با توجه به  کارکرد آن انتخاب کرده و خریداری کنید. گروه صنعتی ایلیا شیل این امکان را در اختیار خریداران و مشتریان قرار داده است تا متقاضیان بتوانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایلیا شیل نه تنها از طیف متنوعی از محصولات بازدید نمایند، بلکه محصول خود را در اسرع وقت و در محل با کمترین صرف زمان دریافت نمایند. همچنین کارشناسان مجرب آماده ارائه و پاسخ دهی هرگونه راهنمایی و مشاوره به خریداران، پیمانکاران، صنعتگران و مشتریان عزیز در خصوص تهیه محصولات صنعتی و تاسیساتی می‌باشند

خرید انواع لوله و اتصالات

همانطور که از قبل به آن اشاره شد، خرید آنلاین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا در کسری از زمان محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در ساعت و روز مشخص آن را در محل دریافت نمایند. فروشگاه لوله و اتصالات ایلیاشیل با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران با تجربه و سالها تجربه در زمینه پخش لوله و اتصالات، شیرآلات، ابزارآلات صنعتی و تاسیساتی، برای آسودگی و رفاه حال مشتریان عزیز این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا به راحتی از تمامی محصولات موجود در بازار دیدن نموده، کالای مورد نظر خود را سفارش و در محل دریافت نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصه‌ها و ویژگی‌های هر یک از محصولات می‌توانید با مشاوران مجرب مجموعه صنعتی ایلیا شیل تماس حاصل فرمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها