|

راحت ترین روش برای خرید تیرآهن در اصفهان چیست؟

در سال های اخیر ساختمان سازی در کشور با استفاده از مصالح با کیفیت و روش های نوین رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. مصالح مختلفی برای ساخت ...

لینک کوتاه کپی شد

مقدمه

در سال های اخیر ساختمان سازی در کشور با استفاده از مصالح با کیفیت و روش های نوین رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. مصالح مختلفی برای ساخت انواع سازه مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از پرکاربرد ترین نوع آن ها تیرآهن است. روش های مختلفی برای خرید تیرآهن در اصفهان وجود دارد که به راحتی می توانید آن را خریداری و در ساخت و ساز مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله به طور کامل به نحوه ی خرید تیرآهن در اصفهان اشاره می کنیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست

تیرآهن و کاربرد آن

میلگرد چیست و چه ارتباطی با تیرآهن دارد؟

تاثیر استفاده از مصالح مرغوب در ساخت و ساز

عوامل موثر در تعیین قیمت تیرآهن و میلگرد

راحت ترین روش برای خرید میلگرد و تیرآهن در اصفهان


 

خرید تیرآهن در اصفهان

تیرآهن و کاربرد آن

یکی از انواع مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی که تاثیر بسیار زیادی در افزایش مقاومت در برابر نیروهای خمشی ایجاد می کند، تیرآهن است. معمولا در ساخت انواع ستون، اسکلت فولادی، تیرک های میانی و فرعی، تیرهای کلاف و... از تیرآهن استفاده می کنند. معمولا تیرآهن ها را در سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. هر کدام از اندازه های آن کاربرد های مختلفی دارد به عنوان مثال از انواع تیرآهن های موجود و قابل استفاده می توان به تیرآهن IPB، IPE، INP و تیرآهن لانه زنبوری اشاره کرد.

سازه ای را فرض کنید که بدون تیرآهن ساخته شود. از مهم ترین ایرادات آن می توان به سرعت اجرای پایین، اشغال فضای زیاد با مصالح دیگر، کاهش تعداد طبقات به دلیل نبود تیرآهن، کاهش مقاومت در قسمت های بالایی ساختمان و... اشاره کرد.

میلگرد چیست و چه ارتباطی با تیرآهن دارد؟

برای افزایش مقاومت سازه در برابر نیروهای جانبی مانند سیل، زلزله، باد و... از میلگرد استفاده می شود. چهار نوع میلگرد در کارخانه ها تولید می شود که از پرکاربرد ترین آن می توان به میلگرد ساده و آجدار اشاره کرد. از مهم ترین کاربرد میلگرد ها می توان به اتصالات ساختمانی و صنعتی، خودرو سازی، اتصالات زیر بنایی در جاده ها و... اشاره کرد. استفاده از میلگرد باعث می شود هزینه های اضافی در ساختمان سازی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و این کاهش هزینه برای مهندسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید که برخی میلگرد ها پس از تخریب ساختمان دوباره قابل استفاده است. توصیه می شود تا حد امکان از میلگرد های دست دوم استفاده نکنید مگر در قسمت هایی که اهمیت آن کم است و استفاده از آن به سازه آسیب نمی رساند.

تاثیر استفاده از مصالح مرغوب در ساخت و ساز

یکی از موارد مهمی که در ساختمان سازی باید به آن توجه شود، استفاده از مصالح با کیفیت است. استفاده از مصالح مرغوب بر کیفیت سازه ی تمام شده به صورت مستقیم تاثیرگذار است. به عنوان مثال می توان گفت یکی از مسائلی مهم در ایجاد خسارت های ناشی از زلزله ی خوی در ایران، استفاده نکردن از مصالح مرغوب و نحوه ی ساخت نادرست است. زلزله بلایی است ناگهانی که نمی توان زمان مشخصی را برای رخ دادن آن تعیین کرد. در نتیجه مهندسان عمران باید به این مسائل توجه کنند تا جان انسان ها به خطر نیفتد و خسارت های مالی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

 

خرید تیرآهن

عوامل موثر در تعیین قیمت تیرآهن و میلگرد

تیرآهن

قیمت انواع تیرآهن به عواملی مانند نوع تیرآهن، استاندارد های به کار رفته هنگام ساخت، نوسانات بازار ارز، تغییرات قیمت بازار جهانی فولاد و سنگ آهن، برند تیرآهن و کارخانه ی سازنده ی آن و... بستگی دارد. معمولا تیرآهن ها را به صورت کیلویی و شاخه ای در بازار به فروش می رسد.

میلگرد

در هنگام خرید میلگرد معمولا آن را به صورت کیلویی و بر حسب کیلوگرم به فروش می رسانند. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد به جنس فولاد و مشخصات فیزیکی و شیمیایی آن ها و کاربرد هر نوع میلگرد بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت قیمت میلگرد های ساده از میلگرد های آجدار بیشتر است. در بین میلگرد های آجدار، قیمت میلگرد A4 نسبت به میلگرد A3 و A2 بیشتر بوده و میزان آن بسته به سایز آرماتور متفاوت خواهد بود.

خرید میلگرد در اصفهان

 

راحت ترین روش برای خرید میلگرد و تیرآهن در اصفهان

در ایران کارخانه های مختلفی انواع تیرآهن ها را با سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. مهندسان نیز به دنبال تیرآهن هایی هستند که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشند. به طور کلی به دلیل مزایای ویژه ای که تیرآهن ها دارند نمی توان از اهمیت آن ها در ساختمان سازی چشم پوشی کرد. همچنین قیمت این نوع از مصالح نقش ویژه ای در تعیین قیمت نهایی سازه ایجاد می کند. یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش تیرآهن، میلگرد و دیگر مصالح ساختمانی شرکت فیدار مبین آژند است که در اصفهان قرار دارد. شما می توانید برای خرید تیرآهن در اصفهان به صورت حضوری به انبار آهن505 در پل تمدن اصفهان مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید این شرکت علاوه بر تیرآهن، مصالح ساختمانی دیگری را هم در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و شما می توانید برای خرید میلگرد در اصفهان و بررسی قیمت به سایت آهن 505 مراجعه کنید.


شما عزیزان می توانید برای خرید تیرآهن و دریافت مشاوره ی رایگان همین حالا با کارشناسان آهن505 تماس بگیرید.

تلفن ثابت: 31505-031 ( شماره تلفن 5 رقمی با پیش شماره اصفهان)


قیمت تیرآهن در اصفهان

سخن آخر

تیرآهن و میلگرد دو نوع از پرکاربرد ترین مصالح هستند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. از تیرآهن برای افزایش مقاومت ساختمان در برابر نیروی کششی و لنگر خمشی استفاده می شود. میلگرد نیز وظیفه ی افزایش مقاومت در برابر نیروهای جانبی مانند سیل و زلزله در سازه را بر عهده دارد و باید در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد. مزایا و کاربرد این نوع مصالح به قدری زیاد است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. شرکت های مختلفی به فروش انواع آهن آلات و مصالح ساختمانی مشغول هستند. برای خرید تیر آهن در اصفهان و همچنین خرید میلگرد در اصفهان به صورت سریع و آسان پیشنهاد می کنیم آن را از شرکت معتبر فیدار مبین آژند خریداری کنید. در این مقاله قصد داشتیم مزایای استفاده از تیرآهن و میلگرد و نحوه ی خرید آن را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. امیدواریم از آن لذت برده باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی