|

واکنش وزیر اقتصاد به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار

احسان خاندوزی به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه‌ای کردند.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر اقتصاد گفت: ما علی رغم فشار‌های داخلی و خارجی‌ای که وجود دارد، میراث ده سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می‌کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در واکنش به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار در نشست خبری روز گذشته خود، گفت: سوال در مورد مسئله حکمرانی اقتصادی بود که به تفصیل در مورد آن صحبت کردم.

طولانی‌ترین پاسخی که داده شده مربوط به حکمرانی اقتصادی بود و مفصل به آن خانم توصیه دادم که چه اتفاقی در حکمرانی اقتصادی در یک سال و نیم گذشته رخداده است و ما علی رغم فشار‌های داخلی و خارجی‌ای که وجود دارد، میراث ده سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می‌کنیم. متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه‌ای کردند.

وی در ادامه در خصوص تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی نیز گفت: بانک مرکزی اعلام کرده است که این کار انجام شده و گزارش آن هم ارائه شده است.

خاندوزی بیان کرد: تفکیک ۸/۵ میلیون حساب انجام شده است. آقای زارع‌پور در کارگروه افتصاد دیجیتال برای کسب و کار‌های اینترنتی به عنوان اصلاحیه پیشنهادی دادند که باید از ایشان پیگیری کنید. ان‌شااله آقای وزیر تلاش می‌کنند این کار انجام بشود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی