|

از جذابیت های حیات وحش؛ کروکودیل فلک زده بعد بوقی یه شکار کرد اما هیچی به خودش نرسید!

در این ویدئو می‌بینیم که یک تمساح گرسنه با کلی تلاش و سختی یه کل یالدار رو شکار می کنه اما در کمال ناباوری خودش خیلی از شکارش بهره نمی بره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یک تمساح گرسنه در ماسایی مارا، کل یالداری را هنگام عبور از رودخانه به دام انداخت و با تلاش فراوان در آب خفه کرد. اما خیلی زود اعضای قلدر دسته تمساح‌ها سر رسیدند و لاشه را تکه تکه کردند و خوردند. در این میان تکه کوچکی هم به تمساح شکارچی رسید.

کروکودیل ها شکارچیانی هستند که در کمین شکارهای ناآگاه می مانند. این کاری است که این کروکودیل خاص هم انجام می داد و صبورانه منتظر لحظه عالی بود. 

صبر ممکن است همیشه در طبیعت به ثمر نرسد. با این حال این کروکودیل با صبر و حوصله زیاد منتظر شکار خود نشسته بود. ما احساس می کردیم که قرار است اتفاقی بیفتد زیرا می دانستیم یک تمساح گرسنه در آب کدر کمین کرده است. پس از حدود 30 دقیقه انتظار، این اتفاق افتاد.

 شاید عجیب باشد اما یکی از بزرگترین تهدیدها برای تمساح، تمساح های دیگر است! وقتی تمساح ها متولد می‌شوند به قدری کوچک هستند که یک میان وعده سبک برای همسایگان بزرگتر خود محسوب می‌شوند. یک مطالعه در سال 2011 تخمین زد که در دریاچه فلوریدا، تمساح های بزرگتر سالانه 6 تا 7 درصد از جمعیت جوان خود را می‌خورند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها