|

از جذابیت های حیات وحش؛ اژدهای کومودوی بی رحمی که با کمک رفیقش گوزن بیچاره رو زجرکش کردن

در این ویدئوی بسیار ناراحت کننده صحنه دلخراش خورده شدن گوزن توسط اژدهای کومودو را خواهید دید. اگر حساس هستید لطفا نگاه نکنید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- حیات وحش مکانی است که اگر در آن نظاره کنید می توانید شاهد لحظه های شگفت انگیزی باشید. عادلانه یا نا عادلانه اش فرقی نمی کند ما نمی توانیم تعیین کنیم که آن چه در این دنیای اسرارآمیز رخ می دهد عادلانه است یا به وقوع پیوستن آن سزاوار نبوده است. در حیات وحش ممکن است همه چی متفاوت و غیر قابل قبول باشد اما با اطمینان می توانیم بگوییم که دخالت انسان در این دنیای شگفت انگیز به هیچ وجه عادلانه نیست.

در این ویدئوی بسیار دلخراش گوزنی را خواهید دید که در حال علف خوردن است و ناغافل اسیر اژدهای کومودوی بی رحم می شود. همان طور که خواهید دید اژدهای کومودو ابتدا زهر خودش را وارد بدن طعمه می کند طوری که حیوان نگون بخت دیگر نمی تواند حرکت کند سپس شروع به خوردنش می کند و این زنده زنده خورده شدن باعث زجرکش شدن طعمه می شود. در میانه ویدئو اژدهای کومودوی دیگری هم وارد می شود و سر حیوان را گاز می گیرد. درست است که این صحنه ها بخشی از طبیعت هستند اما قطعا زجرکش شدن حیوانات بسیار ناراحت کننده است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علاف ارسالی در

    ل ترسناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی