|

از جذابیت های حیات وحش؛ ببری که خیلی ریز و سوسکی رفت سروقت گراز و دخلشو آورد بعدم خُسبید

در این ویدئو خواهید دید که ببر چگونه گراز را در چشم بهم زدنی شکار می کند جالب اینکه بعد از کشتن حیوان نگون بخت کنار لاشه اش دراز می کشد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- گاهی اوقات طبیعت برای افراد ضعیف نیست. همه چیز می‌تواند بسیار بی رحمانه به نظر برسد که چگونه شکارچیان طعمه خود را می‌خورند، اما طبیعت، طبیعت است و احساسات ندارد. حیوانات باید زنده بمانند و در این ویدئو خواهید دید که چطور ببر در چشم بهم زدنی گراز نگون بخت را شکار می کند. قطعا دیدن کشته شدن یک حیوان اصلا لذت بخش نیست اما این طبیعت در خام‌ترین حالت خود است.

گراز ها گونه ای از پستانداران هستند که مثل فیل ها، شیر ها و کفتار ها به صورت گله ای زندگی می کنند. تعداد اعضای گله آن ها گاهی اوقات به 50 گراز می رسد. این گروه‌ها شامل گزارهای ماده و گرازهای جوان نر و بچه‌ها هستند که توسط یکی از گراز های قدیمی رهبری می شوند. در فصل پاییز در زمان جفتگیری، نرهای مسن به این گروه می‌پیوندند و پس از جفت‌گیری، ماده به تنهایی زندگی خواهد کرد.

گراز ها شناگران ماهری هستند و حس بویایی بسیار قوی ای دارند به طوری که قادرند مواد غذایی موجود در زیر زمین را با استفاده از حس شامه پیدا کنند. ببر، گرگ، پلنگ، خرس، شیر و کفتار شکارچیان طبیعی گرازها هستند. شکارچیان طبیعی بچه گرازهای کوچک معمولا مارهای بزرگ، پرندگان شکاری بزرگ و بسیاری از گربه‌سانان وحشی هستند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها