|

پبش بینی هواشناسی؛ ادامه دار بودن بارش برف تا آخر هفته

وضعیت هوا

به گفته مسئولان هواشناسی سامانه بارشی که از چند روز گذشته وارد کشور شده تا پایان هفته به فعالیت خو ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ضیاییان گفته فردا (دوشنبه، ۲۶ دی) نیز در جزایر شمال خلیج فارس و برخی نقاط جنوب غرب کشور و استان‌های بوشهر و جنوب فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش شایانیوز به نقل از اکوایران، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید یکشنبه (۲۵ دی) در جنوب غرب، غرب کشور، نیمه‌غربی فارس، بوشهر، جنوب و غرب اصفهان و همچنین در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، کردستان، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز ، مناطقی از خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف رخ می‌دهد.

صبح دوشنبه در استان‌های غربی و مرکزی کشور یخبندان و روز سه‌شنبه (۲۷ دی) با گذر سامانه بارشی از نوار جنوبی کشور در جنوب غرب، جنوب شرق و مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان و جنوب اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

در استان‌های فارس و جنوب بوشهر هم رگبار و رعد و برق شدید انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه (۲۸ دی) در مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران و برف رخ می‌دهد.

وی همچنین درمورد وضعیت هوا در آخر هفته افزود: پنجشنبه (۲۹ دی) در برخی نقاط هرمزگان و در شرق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در نوار شرقی کشور وزش باد پدیده غالب است و در خراسان شمالی و خراسان رضوی کاهش دما رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده هم گفته آسمان تهران فردا (۲۶ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای منفی ۴ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲۷ دی‌) کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای منفی ۲ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ دی) بندرعباس با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین و بجنورد با دمای منفی ۱۳ تا منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

امروز و سه‌شنبه، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی