|

حس خوب خرید بلیط ارزان هواپیما از اسنپ تریپ

حس خوب خرید بلیط ارزان هواپیما از اسنپ تریپ خرید بلیت هواپیما و آماده‌شدن برای سفر، بسیار ساده‌تر از قبل شده است. فرقی نمی‌کند که در چه…

لینک کوتاه کپی شد

خرید بلیت هواپیما و آماده‌شدن برای سفر، بسیار ساده‌تر از قبل شده است. فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی تصمیم به خرید بلیط بگیرید و برای سفر برنامه‌ریزی کنید. امروزه می‌توانید خیلی ساده بلیط هر پروازی را که می‌خواهید، پیدا کنید. با اپلیکیشن اسنپ تریپ این امکان وجود دارد که تنها در عرض چند دقیقه، بلیط هواپیما رزرو کنید و بلیط ارزان هواپیما بخرید.

94c3c9d0-e1ea-4af1-ab04-beb2a5661e70

 

روش‌های تهیه بلیط ارزان از اسنپ تریپ

حتی اگر در زمینه هزینه‌های سفر محدودیتی نداشته باشید، باز هم خرید بلیط ارزان و دارای تخفیف، وسوسه‌کننده است. با خرید و رزرو بلیط هواپیما از سوپر اپلیکیشن اسنپ تریپ به‌آسانی می‌شود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد و بلیط را ارزان‌تر خرید. روش‌های تهیه بلیط هواپیما از اسنپ تریپ به شرح زیر هستند.

  • استفاده از طرح‌های جذاب تخفیف اسنپ تریپ
  • بهره‌گیری از امتیازات کسب شده در باشگاه مشتریان اسنپ تریپ
  • امکان مقایسه گزینه‌های متفاوت از قبیل قیمت‌ها و دیگر جزئیات

در ادامه به معرفی بیشتر این روش‌ها خواهیم پرداخت.

1.استفاده از طرح‌های جذاب تخفیف اسنپ تریپ

خرید آنلاین بلیط هواپیما در اسنپ تریپ به طور معمول با طرح‌های تخفیفی متنوع همراه است. هنگامی که به‌صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های فروش بلیط مراجعه می‌کنید، امکان بهره‌مندی از طرح‌های تخفیفی را پیدا نمی‌کنید. اما اسنپ تریپ همیشه در فصول مختلف، طرح‌ها و برنامه‌های تخفیفی زیادی دارد.

معمولا در فصل‌هایی که پیک سفر هستند، هیچ آژانس یا شرکت هواپیمایی تخفیف در نظر نمی‌گیرد و طرح‌های فروش ارزان اجرا نمی‌شوند. اما حتی در این فصل‌ها هم امکان خرید بلیط ارزان مانند بلیط چارتر هواپیما از اسنپ تریپ وجود دارد.

2.بهره‌گیری از امتیازات کسب شده در باشگاه مشتریان اسنپ تریپ

در حال حاضر می‌توان گفت تقریبا همه افراد با سیستم مسافربری شهری اسنپ آشنا هستند، اما باید بدانید که امکانات اسنپ تنها به سفر‌های درون‌شهری محدود نمی‌شوند. از اسنپ تریپ می‌توان برای رزرو بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌های بیش از 900 شهر ایران استفاده کرد.

با استفاده از هر یک از خدماتی که در این اپلیکیشن وجود دارند، امتیازاتی برای شما به ثبت می‌رسند. با جمع‌شدن این امتیاز‌ها، در آینده شما می‌توانید کد‌های تخفیف دریافت کنید یا در قرعه‌کشی جوایز نفیس شرکت داده شوید. استفاده از این کد‌های تخفیف در کاهش قیمت بلیط هواپیما تأثیر زیادی می‌گذارد.

3.امکان مقایسه گزینه‌های متفاوت از قبیل قیمت‌ها و دیگر جزئیات

امکان مشاهده و رصد گزینه‌های مختلف برای خرید بلیط هواپیما، یکی دیگر از دلایل خرید ارزان بلیط هواپیما از اسنپ تریپ است. تمامی خطوط هوایی و شرکت‌های هواپیمایی در اسنپ تریپ حاضر هستند و امکان خرید بلیط پرواز‌های خارجی و داخلی از آن‌ها وجود دارد. با بررسی و مقایسه قیمت‌ها می‌توان مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط‌ها را در کمال آرامش به شکل آنلاین خریداری کرد.

روش خرید بلیط‌های تخفیف‌دار از اسنپ تریپ

اسنپ تریپ بلیط‌های هواپیما را ساده‌تر و ارزان‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. فرایند خرید از آن هم بسیار ساده است. برای خرید آنلاین بلیط ارزان برای هواپیما مراحل زیر را باید طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید.
  • گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید.
  • از بین گزینه‌های نمایش‌داده‌شده، «پرواز» را انتخاب کنید.
  • مبدأ، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران را معین کنید.
  • برای انتخاب بهتر، فهرست ایرلاین‌ها و شرایط آن‌ها را مرور کنید.
  • از فیلتر‌هایی مانند ارزان‌ترین، زودترین، دیرترین و ... برای پیداکردن بهترین گزینه، کمک بگیرید.
  • کد تخفیف را در بخش پرداخت هزینه بلیط وارد کنید.
  • به‌این‌ترتیب، به میزان کد تخفیف، از قیمت بلیط کسر می‌شود.

ملاحظه کردید که استفاده از کد تخفیف و خرید انواع بلیط چه بلیط سیستمی و چه بلیط چارتر هواپیما از اسنپ تریپ کار ساده‌ای است. در این برنامه امکان لغو یا کنسلی آنلاین هم وجود دارد. البته استرداد مبلغ بلیط به شرایط شرکت هوایی بستگی خواهد داشت. گاهی ممکن است مبلغی به‌عنوان جریمه کنسلی کسر شود.

eb71731f-d1d2-4ddb-a14d-b7a0d231b7bf

مزایای خرید بلیط هواپیما از اسنپ تریپ

همان‌طور که گفته شد، برای خرید بلیط ارزان هواپیما یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از اسنپ تریپ است. در این جا می‌خواهیم برخی از مزایای استفاده از اسنپ تریپ را مرور کنیم.

  • خریداری انواع بلیط چارتر هواپیما و بلیط‌های سیستمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • امکان مرور و بررسی پرواز‌ها و شرکت‌های هوایی مختلف
  • امکان مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما
  • اطلاع‌پیداکردن از قیمت‌های لحظه‌ای بلیط‌های هواپیما
  • امکان اعلام کنسلی و استرداد بلیط هواپیما
  • امکان خصوصی‌سازی جستجو‌ها با استفاده از فیلتر‌هایی مانند ارزان‌ترین، سریع‌ترین و ...
  • امکان خرید بلیط از معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های هوایی

جمع‌بندی

با رزرو بلیط هواپیما از اسنپ تریپ می‌توانید سریع‌تر، راحت‌تر و همین‌طور ارزان‌تر از همیشه پرواز کنید. شرکت‌های هوایی متنوع و معتبری در سامانه اسنپ تریپ حاضر هستند. وجود این تنوع و گستردگی به‌طورقطع نوعی بازار رقابتی به وجود می‌آورد و همین نکته می‌تواند به نفع خریدار تمام شود. با خرید بلیط پرواز‌های خود از اسنپ تریپ به‌مرور صاحب کد‌های تخفیف می‌شوید. این کد‌ها باعث خواهند شد تا بتوانید بلیط‌ها را ارزان‌تر از قبل خریداری کنید. ضمن این که نباید امکانات دیگر اسنپ تریپ را هم فراموش کرد. به طور مثال با استفاده از امکان کنسل کردن پرواز به طور آنلاین، در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی