|

چه کسانی فالوور فیک در اینستاگرام می‌خرند؟

اگر شما در خرید فالوور فیک و زمان اضافه کردن آن‌ها به صفحه خود درست عمل نکنید، قطعاً دچار مشکلاتی خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

در صورتی که به فکر افزایش فالوور‌های اینستاگرام خود هستید تا بتوانید در زمینه بازاریابی و برندسازی، قوی‌تر عمل کنید، با کمی تحقیق در اینترنت متوجه می‌شوید که روش‌های مختلفی در پیش روی شما قرار داشته و در این میان، خرید فالوور فیک به عنوان یک راه میان‌بر و بسیار مؤثر شناخته می‌شود. شما از این طریق می‌توانید در کوتاه مدت، فالوور‌های خود را با یک برنامه دقیق، بالا ببرید. حتماً این مطلب را مطالعه کنید تا در مورد اهمیت خرید فالوور فیک و بهترین زمان برای خرید فالوور صحبت کنیم.

روش ‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

یادگیری و آموزش اینستاگرام و الگوریتم‌های آن اولین قدمی است که باید برای رشد پیج برداشته شود. در مرحله‌ی بعد ادمین های اینستاگرام باید با روش ‌های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شوند. از جمله مهم‌ترین راهکار‌هایی که کمک می‌کنند تا شما بتوانید تعداد کاربران پیج خود را افزایش دهید عبارتند از :

- تبلیغات اینترنتی داشته باشید.

 از رقبا یا همکاران در پیج‌های کاری دیگر بخواهید که نام پیج شما را در داخل صفحه خود قرار دهند. مسلما برای این کار باید هزینه کنید. انتخاب پیج‌های همکار حتماً تعداد فالوور‌های آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن باشید که میزان بازدید از پیج شما افزایش پیدا می‌کند.

- از فالوورگیر اینستاگرام کمک بگیرید.

 همچنین شما می‌توانید از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام استفاده کنید. قطعاً اگر شما بخواهید از روش قدیمی استفاده کرده و در نتیجه با تبلیغات در پیج‌های دیگر تعداد فالوور خود را بالا ببرید، یک بازه زمانی طولانی مدت برای رسیدن به نتیجه ‌ایده‌آل نیاز خواهید داشت.

اما استفاده از فالوورگیر اینستاگرام این مسیر را برای شما کوتاه کرده و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به صورت فوری و سریع، تعداد دنبال‌کنندگان پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام قرار است همان کاری را انجام دهند که خود شما به صورت دستی انجام می‌دادید. می‌توانید وارد ربات شوید و مواردی همانند لایک کردن، کامنت گذاشتن، فالو براساس هشتگ، فالو براساس موقعیت جغرافیایی، فالو کردن کاربران هدف و... را تنظیم نمایید. سپس براساس اطلاعاتی که به به ربات می‌دهید، ربات در بین پیج‌های مختلف جستجو را انجام داده و فالوور‌هایی را برای شما پیدا می‌کند.

- به سراغ خرید فالوور اینستاگرام بروید.

 خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش‌های بسیار مؤثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است که برای این منظور، سایت فالوکمپ در خدمت شما خواهد بود تا در این زمینه به شما کمک کند. شما می‌توانید از طریق خرید فالوور فیک تعداد کاربران حقیقی را در صفحه خود افزایش دهید.

 

2

اهمیت خرید فالوور فیک

آیا می‌دانید وقتی کاربری جدید وارد پیج شما می‌شود در اولین قدم به سراغ تعداد فالوور‌ها می‌رود تا متوجه شود این پیج چه تعداد دنبال‌کننده داشته و براساس همین اعداد و ارقام، قضاوت اولیه نسبت به شما خواهد داشت؟ حتی اگر شما بهترین خدمات را در پیج خود ارائه کنید ولی تعداد کاربران شما پایین باشد، نمی‌توانید اعتماد مردم واقعی را به خود جلب کنید. بنابراین اهمیت خرید فالوور فیک، در جلب اعتماد مردم است. همانطور که گفته شد، تعداد فالوور‌ها در هر پیج، ذهنیت اولیه مخاطبان را نسبت به آن پیج شکل داده و اگر تعداد دنبال‌کننده‌ها کم باشد، ممکن است به هیچ عنوان سراغ پیج شما نیایند. بنابراین باید تعداد فالوور‌ها را بالا ببرید تا بتوانید از این طریق به مردم نشان دهید که زیاد بودن تعداد فالوور‌ها به معنی کیفیت کاری شما است.

بهترین زمان خرید فالوور

اینکه در چه زمانی باید برای خرید فالوور فیک اقدام کنید، به شرایط کاری خود شما بستگی دارد. فالوکمپ تمامی نکات شامل زمان راه‌اندازی پیج، تعداد فالوور‌های فعلی، تعداد پست‌های موجود در پیج و حتی میزان فوریت تعیین‌شده توسط ادمین برای افزایش فالوور را بررسی کرده و زمان خرید فالوور را مشخص می‌کند. لازم است بدانید که فالوکمپ خدمات پس از فروش نیز برای شما ارائه کرده و شما بعد از خرید فالوور فیک می‌توانید مدیریت اضافه شدن اکانت‌ها به پیج را به کارشناسی فالوکمپ بسپارید. ما با یک برنامه کاملاً منظم، بدون اینکه اینستاگرام متوجه فیک بودن اکانت‌ها شود فالوور‌های فیک را وارد پیج شما خواهیم کرد.

به ‌طورکلی بهترین زمان خرید فالوور، زمانی است که پیج را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید در کوتاهترین زمان ممکن تعداد فالوور‌های پیج خود را افزایش دهید. در چنین شرایطی می‌توانید در کوتاه مدت، تعداد دنبال‌کنندگان را بیشتر کرده و در نتیجه به سراغ تعامل با فالوور‌های واقعی بروید. زمانی که خیال شما از بابت تعداد فالوور‌ها در داخل پیج راحت شده و مطمئن شوید که در بحث اعتماد‌سازی کاربران ارگانیک اولین قدم را برداشته‌اید، از این به بعد می‌توانید از طریق تعامل با کاربران، پیج خود را به آن‌ها معرفی کرده و آن‌ها را برای خرید محصولات خود مجاب کنید.

3

آیا فالوور فیک به پیج ضربه می‌زند؟

مسلماً اگر شما در خرید فالوور فیک و زمان اضافه کردن آن‌ها به صفحه خود درست عمل نکنید، قطعاً دچار مشکلاتی خواهید شد. برای مثال زمانی که اینستاگرام متوجه فیک بودن فالوورها شده و صفحه شما را به عنوان صفحه فیک شناسایی کند، خیلی سریع صفحه شما را خواهد بست.

 بنابراین برای خرید فالوور فیک، شما نباید به هر شرکتی اعتماد کنید. باید مطمئن شوید که این فالوور‌ها یک ظاهری کاملاً واقعی دارند. تیم فالوکمپ بسته‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر با دقت بررسی کنید، به هیچ عنوان متوجه نمی‌شوید اکانت‌ها غیر واقعی هستند. چون نه تنها نام واقعی و عکس پروفایل دارند بلکه در هر کدام از آن‌ها چند پست نیز قرار گرفته است. از طرف دیگر تیم فالوکمپ به هیچ عنوان تمامی فالوور‌های فیک را در یک لحظه وارد پیج شما نمی‌کند چون در این صورت اینستاگرام متوجه غیر واقعی بودن آن‌ها خواهد شد. باید برنامه منظم تدوین شده و سپس فالوورها وارد پیج شما شوند.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم درمورد مزایای خرید فالوور فیک و بهترین زمان خرید آن با شما صحبت کنیم. اگر این مطلب مفید بود آن را برای دوستانتان ارسال کنید. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع خدمات اینستاگرام از شما دعوت می‌کنیم به سایت فالو کمپ مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی