|

جزئیات متن اصلاح‌شده آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان

متن اصلاح‌شده آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

متن اصلاح‌شده آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان منتشر شد.

در متن اصلاح شده آیین نامه آمده است:

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روز نو، جدیدالاستخدام‌ها (متعهدین خدمت و استخدام شده‌ها طبق قانون خاص) از دریافت رتبه محروم نشده اند اما خبری از اصلاح ماده ۵ که کسب رتبه را برای نو معلمان سختگیرانه می‌کرد، نیست.

ماده ۵

مشمولانی که پس از ارزیابی نخست نتوانند حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (‌۱۵۰ امتیاز از شایستگی‌های عمومی،‌ ۱۴۰ امتیاز از شایستگی های تخصصی،‌ ۱۲۰ امتیاز از شایستگی های حرفه ای و ۵۰ امتیاز (‌از ۲۰۰ امنیاز‌) تجریه و مجموع ۴۷۰ امتیاز‌) را کسب نمایند، از تاریخ عدم احراز رتبه برای مدت یکسال به آنها فوق العاده رتبه آموزشیار معلمی پرداخت خواهد شد، این دسته از مشمولان می‌توانند در فرصت یک ساله با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه ها قرار گیرند.

با این وضعیت بسیاری از نومعلمان از مهر سال گذشته در رتبه آموزشیار معلم قرار گرفته و تا مهر ماه امسال فرصت دارند امتیاز لازم را برای دریافت این رتبه کسب کنند.

این افراد از شمول رتبه بندی محروم هستند کارکنان مامور و منتقل شده، کارکنان مامور به مدارس غیر دولتی (به استثناء مدیر و معاون که از آموزش و پرورش حقوق دریافت می کنند) افراد انتقالی به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی.

نیروهای مازاد یا در اختیار مدرسه، کلیه افرادی که از بیش از یک صندوق حقوق دریافت می‌کنند، افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می برند و افراد مامور به تحصیل محروم شناخته نشدند.

این ماده تغییر نکرد

تمامی افراد جدید الاستخدام (‌به استثنای متعهدین خدمت و مشمولین دارای قانون خاص) به صورت پیمانی به کارگیری خواهند شد و تبدیل وضعیت آنها منوط به کسب امتیازات رتبه مربی معلم و با رعایت سایر قوانین مربوطه خواهد شد و ارزیابی آنها صرفا پس از دو دوره ارزیابی سالانه صورت خواهد پذیرفت.

شرط منوط بودن اجرای رتبه بندی به حداقل دو سال خدمت پس از دریافت رتبه برای مسمولان شاغلی که طبق قانون آمورش و پرورش بازنشسته می شوند، حذف شد.

با توجه به اصلاح تبصره ۳ ماده ۳، نداشتن کد استخدام خللی در دریافت رتبه وارد نمی کند.

شرط بازنگری در رتبه های اداری بر طبق رتبه های قانون مدیریت خدمات کشوری، برای افراد جدید الاستخدام، حذف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها