|

رب گوجه فرنگی گران نمی‌شود

در حال حاضر ستاد تنظیم بازار مجوزی مبنی بر افزایش قیمت رب نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با روند نظارت بر قیمت‌ها به میزان گفت: بعد از طرح مردمی کردن یارانه‌ها با صلاحیت کشوری شعب ملی و ویژه تشکیل دادیم. این شعب ماموریت دارند موضوعات ارجاع شده در خصوص کالاهای تمام واحدهای تولیدی در کشور را بررسی و بازرسی کنند و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم را انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، وی ادامه داد: در راستای این امر کالاهای مختلفی مثل پوشک، رب، مواد سلولزی و روغن موتور به شعب ویژه ارجاع شد. در حوزه پوشک با ۲ شرکت متخلف برخورد و مشمول جرائم سنگین شدند. یکی از این شرکتهای بزرگ به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان محکوم شد و پس از آن قیمت را اصلاح و با قیمت مصوب بازار تطبیق داد.

اصانلو اظهار داشت: همچنین با نظارت بر حوزه فروش اینترنتی یک فروشگاه که این پوشک را به صورت اینترنتی به قیمت بالا به فروش می رساند به جریمه ۱۴ میلیارد تومانی محکوم شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به قیمت رب گفت: این موضوع به شعبه ملی ارجاع داده شد رئیس شعبه ملی شخصا با همراهی سازمان حمایت در واحدهای تولیدی رب حاضر شد و قیمت‌ها را بررسی کرد. در این زمینه با تخلف احتکار و عدم عرضه برخورد و رب به بازار عرضه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ستاد تنظیم بازار مجوزی مبنی بر افزایش قیمت رب نداده است و براساس آن قیمت سال گذشته و قبل از ۳۱ اردیبهشت سال جاری را ملاک قرار دادیم.

اصانلو گفت: هیچ کدام از واحدهای تولیدی تاکنون تخلفی برای افزایش قیمت نداشته است، ممکن است برخی شرکت‌های تولید رب مرتکب تخلف شده باشند که در شعبه ملی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: تا زمان اعلام قیمت جدید ستاد تنظیم بازارهیچ شرکت تولیدکننده رب اجازه افزایش قیمت ندارد. در این مدت نیز برخی شرکتهای متخلف تولیدکننده رب نقره داغ و مشمول جرائم سنگین شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها