|

بررسی لپ تاپ Acer Nitro 5 2022

ایسر نیترو ۵ در خیلی از زمینه‌ها به‌عنوان یک لپ تاپ مقرون به صرفه عالی عمل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

با خرید لپ تاپ ایسر Nitro 5 می‌توانید یک گزینه عالی در زمره لپ تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه داشته باشید که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است. با توجه به اینکه تقاضای فعلی بازار لپ تاپ و کامپیوترها روی گیمینگ بوده و کمپانی‌ها تلاش می‌کنند که انتخاب‌های مقرون به صرفه‌ای را در اختیار مخاطبین خود قرار دهند، شما نیز می‌توانید با انتخاب لپ تاپ Nitro 5 پا را فراتر گذاشته و با پرداخت مبلغ پایین، بهترین ارزش خرید را تجربه کنید. بسیاری از سایت‌ها، لپ تاپ ایسر Nitro 5 را یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت بازار معرفی کرده‌اند که به لطف عملکرد عالی خود، تجربه کاملی را نسبت به قیمت فراهم می‌کند.

از نظر مشخصات، ایسر نیترو ۵ در خیلی از زمینه‌ها به‌عنوان یک لپ تاپ مقرون به صرفه عالی عمل کرده است. به این معنی که اکثر بازی‌ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شده و با تنظیمات حداکثری و بسیار بالاتر از تنظیمات معقول، می‌توانند بازی‌های مدنظر شما را اجرا کنند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ دارای حاشیه‌های نازک بوده و برای به حداکثر رساندن فضای صفحه نمایش عمل می‌کنند. متاسفانه، با خرید لپ تاپ نمی‌توانید به فناوری ضد تابش دسترسی داشته باشید. این بدان معنی است که وقتی در فضای بیرون و زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرید، بازی کردن بسیار سخت‌تر خواهد شد.

مشخصات فنی

صفحه کلید لپ تاپ ساده اما روان بوده و شرایط آسانی را برای استفاده فراهم می‌کند. در مقایسه با خرید لپ تاپ دل شما می‌توانید از کلیدهای عریض‌تر همراه با یک نام‌پد در سمت راست استفاده کنید. بازی آسان در تاریکی یا نور پایین هم به واسطه نور پس زمینه کیبورد برای شما فراهم می‌شود. پد لمسی لپ تاپ هم روان و بسیار پاسخ‌گو عمل کرده و هیچ تاخیر ورودی قابل توجهی هم ندارد. بدنه این لپ تاپ محکم و بسیار خوش ساخت به نظر می‌رسد. این در حالی است که به هیچ وجه شاهد طراحی نازک و سبکی آن نیستیم. اما حداقل از بسیاری از لپ تاپ‌های گیمینگ و حجیم بازار سبک‌تر بوده و حمل آن هم آسان‌تر است.

این لپ تاپ تهویه خوبی هم دارد و ایسر از سیستم دو فن و چهار دریچه هوا برای پایین نگه داشتن دما استفاده می‌کند. عمر باتری لپ تاپ به راحتی به یکی از بدترین ویژگی‌های آن تبدیل می‌شود. چرا که هنگام اجرای مرتب بازی‌ها، در عرض ۴ ساعت شارژ آن به اتمام خواهد رسید. کابلی که همراه آن است، بسیار کند شارژ می‌کند و بنابراین، برای استفاده از پشتیبانی داخلی تاندربولت ۴، خودتان باید یک کابل شارژ سریع خریداری کنید. دومین نقطه ناامیدی لپ تاپ هم وب کم با کیفیت 720p است که در بهترین حالت می‌تواند وضوح متوسط را برای شما فراهم کند.

طراحی

وقتی که به بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ فکر می‌کنیم، اولین موارد لپ تاپ‌های ضخیم‌تر، با نمای بیرونی فلزی مشکی و سفید ساده در کنار فریم نازک و غیرعادی است. به‌عبارت دیگر، یک طراحی کاملا کاربردی که چندان هم برجسته نباشد، تعریفی است که برای لپ تاپ‌های گیمینگ بازار می‌توانیم داشته باشیم و هنگام خرید لپ تاپ دل و ایسوس هم کاملا این موارد را خواهید دید. این لپ تاپ ساخت محکمی داشته و کیفیت بالای آن سبب می‌شود که سال‌ها مشکلی برای بدنه ایجاد نشود. این لپ تاپ برای بازی مناسب بوده و با وزن خوبش می‌توانید به موقعیت‌های مختلفی هم آن را حمل کنید.

اگر کیفیت با کیفیت بالا و فضای مناسبی داشته باشید، حمل لپ تاپ هیچ گاه به یک چالش برای شما تبدیل نخواهد شد. اگر نکته دیگری در مورد خرید لپ تاپ Nitro 5 ایسر وجود داشته باشد که قابل توجه است، باید به صفحه کلید اشاره کنیم. کلیدهای مشکی همراه با طرح کلی سفید رنگ را می‌بینیم که عمدتا مسطح بوده و از کلیدهای صفحه کلید استاندارد هم عریض‌تر است. این به لپ تاپ ظاهری بسیار متمایز خواهد داد که ممکن است از نظر بصری حالت قطبی داشته باشد. اما همین سبب می‌شود که کاربران زیادی به اهداف خود دست پیدا کنند. تایپ کردن روی صفحه کلید برای کسانی که انگشتان ضخیم‌تری دارند، بسیار آسان‌تر خواهد شد.

کارایی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که با خرید لپ تاپ Nitro 5 ایسر به آن خواهید رسید، گردش کاری خوب است. مهم نیست که مشخصات فنی چقدر پیشرفته باشند، اگر جریان هوا در لپ تاپ‌های گیمینگ وجود نداشته باشد، این عملکرد بالا می‌تواند مختل شود. البته، ایسر سعی کرده است که این روند را به نفع خود تغییر دهد. با خرید لپ تاپ Nitro 5 ایسر متوجه خواهید شد که خنک کننده قدرتمند آن در شرایط هوای گرم هم به خوبی عمل کرده و کمک می‌کنند که گیمینگ عالی در هر شرایطی فراهم باشد. به این ترتیب، شما ساعت‌های طولانی می‌توانید با لپ تاپ بازی کرده و نا امید نشوید.

از نظر عملکردی، بیشتر بازی‌های سنگین در این لپ تاپ به راحتی اجرا می‌شوند. می‌توانیم به بازی‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ و همچنین توتال وار اشاره کنیم که بدون هیچ گونه افت کیفیت یا تغییر در تنظیمات گرافیکی، می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. این بازی‌ها همراه با فناوری ردیابی پرتو و گرافیک یکپارچه قابل اجرا هستند و می‌توانید نرخ فریم ۳۰ الی ۵۰ را در تنظیمات اولترا و ۷۰ الی ۱۳۰ را در تنظیمات Low دریافت کنید. با توجه به اینکه سنجش بنچمارک این لپ تاپ نسبت به خرید لپ تاپ دل گیمینگ یا برندهای دیگر کمی بالاتر است، منطقی است که بازی‌ها را هم بتواند بهتر از رقبا اجرا کند.

خرید از مقداد آی تی

شما علاقه مندان می‌توانید برای خرید لپ تاپ در هر مدلی به سایت و فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کنید. این ساعت تنوع بالایی از محصولات را در رنگ‌ها و پیکربندی‌های مختلف ارائه می‌کند و تنوع بالا سبب شده است که بتوانید از بین صد‌ها محصول مقایسه کرده و در نهایت بسته به بودجه و سطح نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با خرید لپ تاپ می‌توانید کارهای مختلف روزمره و کاری خود را جلو برده و به‌عنوان یک دانشجو هم به تحقیق و توسعه خود ادامه دهد. گیمینگ هم به بهترین شکل ممکن با قدرتمندترین لپ تاپ‌های بازار پشتیبانی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی