|

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

یکی از راهکارهای رسیدن به مخاطب بیشتر برای هر پیج، پیدا کردن راهی برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها استفاده از نرم افزار اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار محبوب توانسته است تا قابلیت‌های بسیاری را به فضای مجازی اضافه کند. استفاده از اینستاگرام دیگر تنها منوط به یک شبکه اجتماعی نبوده و قابلیت‌هایی تجاری نیز پیدا کرده است. قابلیت‌هایی که می‌تواند سبب شود تا اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار بتواند بازار تجارت را گسترش داده و فضای جامع‌تری را به این منظور رقم بزند.

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام فضای اکسپلور آن بوده که در آن پست‌هایی مشابه با پست‌های صفحه اصلی شما به نمایش درمی‌آید. این پست‌ها که پست‌هایی دیده نشده برای مخاطب هستند، معمولا به منظور افزایش بازدید و پیدا کردن صفحات مشابه برای هر فرد نشان داده می‌شوند. یکی از راهکارهای رسیدن به مخاطب بیشتر برای هر پیج، پیدا کردن راهی برای حضور در این صفحه است. راهی که در این مقاله با بررسی کردن آن با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

فید اکسپلور؛ الگوریتم دقیق نرم افزار اینستاگرام

همان‌طور که خواندید، فید اکسپلور، فضایی است که در آن، صفحات مشابه با صفحات فالو شده شما به نمایش گذاشته می‌شود. الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده است تا پست‌هایی مشابه به پست‌های شما را بتواند در این صفحه به شما نشان دهد. این الگوریتم که روزبه‌روز دقیق‌تر و کاربردی‌تر می‌شود، قابلیت‌های بسیاری را در خصوص به نمایش گذاری پست‌های شما در صفحات اکسپلور دیگران بر عهده دارد.

10 راهکار اصلی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

اگر به دنبال قرار گرفتن در صفحات اکسپلور هستید و می‌خواهید با اصولی‌ترین روش‌های ممکن راهی به اکسپلور مخاطبان هدف خود بیابید، در ادامه همراه ما باشید. ده راهکار اساسی بیان شده در ادامه می‌توانند به عنوان آموزش اینستاگرام، به شما کمک کنند تا بتوانید سریع‌تری وارد اکسپلور شده و جذب مخاطب بیشتری را نیز داشته باشید.

  1. شناخت مخاطب و سلیقه او در فضای مجازی

از اصلی‌ترین نکاتی که برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید در نظر داشته باشید، شناخت سلیقه مخاطبتان است. شناخت پرسونای هدف و مخاطبی که به دنبال آن هستید، اولین گامی است که لازم است برای ورود به اکسپلور بردارید. در واقع این گام را می‌توان پیش نیازی برای گام‌های بعدی ورود به اکسپلور دانست.

  1. تولید محتوای جذاب برای مخاطبان براساس نیاز و سلیقه آن‌ها

زمانی که سلیقه و نیاز مخاطب خود را شناختید، لازم است تا براساس این سلیقه و شناخت، تولید محتوای جذابی را داشته باشید. با دانستن سلیقه و نیاز مخاطب خود، به سراغ محتواهایی بروید که مخاطب شما می‌پسندد. به این وسیله می‌توانید جذب مخاطب بیشتری را برای خود به ارمغان آورید.

  1. ایجاد تعامل موثر و طولانی با مخاطبان خود در فضای اینستاگرام

یکی از راهکارهای اصلی برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، استفاده از برقراری ارتباط موثر با کاربران و مخاطبان خود است. برای آن که بتوانید در اکسپلور قرار گیرید، لازم است تا اینگیج خوبی از مخاطبان خود داشته باشید. برای رسیدن به این جذب مخاطب، نیاز به تعامل موثر با افراد دارید. استفاده از کامنت گذاشتن و برقراری ارتباط با دیگران در پست‌هایشان می‌تواند به عنوان راهی ساده و راحت در این میان شناخته شود.

unnamed

  1. توجه به زمان آنلاین بودن مخاطبان خود برای بارگذاری پست

زمانی که پست می‌گذارید، می‌تواند بر روی حضور شما در اکسپلور تاثیر داشته باشد. برای آن که بتوانید پست‌های خود را در اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید، در اولین قدم لازم است تا زمان آنلاین بودن مخاطب خود را شناسایی کنید. به وسیله پیدا کردن زمان آنلاین بودن اکثر مخاطبین خود می‎‌توانید بازخورد بیشتری نسبت به پست‌های خود داشته باشید و با احتمال بیشتر در اکسپلور اینستاگرام حضور پیدا کنید.

  1. به‌کارگیری تگ و هشتگ‌های مرتبط با موضوع برای دیده شدن محتوا

تگ‌های مکانی و هشتگ‌های محتوایی از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مخاطب بیشتری پیدا کنید. زمانی که از این موارد استفاده می‌کنید، افراد به وسیله جست‌وجوی هشتگ و تگ می‌توانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند. به این وسیله محتوای شما بیشتر دیده خواهد شد و در نهایت در صفحات اکسپلور دیگر افراد نیز ممکن است حضور پیدا کند.

  1. استفاده از گزارش‌گیری‌های مختلف به وسیله اینسایت اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام که می‌تواند به شما کمک کند تا جذب مخاطب بیشتری را داشته باشید و در صفحات اکسپلور مخاطبین هدف خود حضور پیدا کنید، استفاده از گزارش‌های مختلف آن است. رد بخش اینسایت نرم افزار اینستاگرام، ابعادی وجود دارند که گزارش‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با استفاده از این بخش‌ها می‌توانید در زمان مناسب براساس سلیقه مخاطب خود پست‌های بهتری را بارگذاری کنید.

  1. توجه به دیگر پست‌های موجود در صفحه اکسپلور

زمانی که می‎خواهید پست خود را در اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید، لازم است تا پست‌های راه یافته به این صفحات را شناسایی کنید. با مشاهده این پست‌ها و استفاده از ویژگی‌های مشترک و مشابه بین آن‌ها می‌توانید پست‌های مناسبی را بارگذاری کرده و نتایج مشابهی را دریافت کنید و به سادگی در صفحه اکسپلور مخاطبین هدف خود حضور پیدا کنید.

  1. استفاده از انواع پست‌های مختلف خصوصا IGTV برای تولید محتوا

داشتن تنوع در بارگذاری انواع مختلف پست می‌تواند به شما کمک کند تا برای تمامی مخاطبین خود و با هر سلیقه‌ای پست مناسب را داشته باشید. این موضوع خود امری است که منجر به دیده شدن بیشتر و قرار گرفتن در فضای اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. کنار هم قرار دادن پست‌های متنی، ویدئویی، انواع پست‌های تصویری و IGTV می‌تواند انواع مخاطبان را با پیج شما درگیر کرده و تعامل را در پست‌هایتان افزایش دهد.

unnamed

  1. استفاده از سرمایه گذاری در تبلیغات پولی در پیج‌های پر مخاطب

تبلیغات پولی به عنوان راهکار دیگری برای حضور در صفحات اکسپلور می‌تواند کاربرد داشته باشد. با استفاده از تبلیغات در صفحات پررنگ و پرمخاطب اینستاگرامی می‌توانید سبب شوید تا افراد بیشتری پست‌های شما را مشاهده کنند، تعامل بیشتری برقرار کرده و نتایج بهتری را برای حضور در صفحات اکسپلور مخاطبین هدف خود داشته باشید.

  1. شناسایی و استفاده از قابلیت‌های کاربردی دیگر در اینستاگرام

علاوه بر تمامی مواردی که خواندید، قابلیت‌های دیگری در نرم افزار اینستاگرام وجود دارند که با استفاده درست و کاربردی از آن‌ها می‌توانید احتمال حضور پست‌ها و محتوای خود در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید. برای این کار لازم است تا اطلاعات دقیق و به‌روزی را از نرم افزار اینستاگرام داشته باشید. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا نتایج بهتری را در استفاده از اینستاگرام به دست آورده و مخاطبان بیشتری را به جمع مخاطبان خود بیفزایید.

جمع بندی پایانی مقاله

اگر به دنبال رشد پیچ خود در اینستاگرام هستید و می‌خواهید با سرعت بیشتری مخاطبین را به سمت پیج خود جلب کنید، لازم است تا اطلاعاتی را درباره صفحه اکسپلور داشته باشید. این صفحه که پست‌ها و پیج‎‌های متناسب با سلیقه هر فرد را به او نشان می‌دهد، راهی برای افزایش تعامل با مخاطبین است. با پیدا کردن راهکارهایی برای حضور در اکسپلور اینستاگرام می‌توانید سبب شوید تا تعامل بیشتری با مخاطبین هدف خود پیدا کنید. در این مقاله با بررسی ده مورد از راهکارهای اصلی برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام سعی کردیم تا این مسیر را برای شما هموارتر کنیم. مسیری که امید است به این وسیله به سادگی و راحتی بیشتری به آن دست پیدا کنید و نتایج قابل توجهی را از آن به دست آور ید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها