|

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به تنوع بالای این دستگاه‌ها و متفاوت بودن امکانات و کیفیت هرکدام، انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب یک اقدام نسبتا دشوار به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

احتمالا شما نیز تا به حال به فکر تصفیه آب خانگی افتاده‌اید تا مصرف آب آشامیدنی را به حداقل برسانید. این کار ضمن اینکه باعث صرفه‌جویی و ذخیره آب آشامیدنی می‌شود، به شما این اجازه را می‌دهد تا آزادی انتخاب بیشتری در مصرف آب داشته باشید. به عبارتی دیگر اگر شما با استفاده از دستگاه فیلتر تصفیه آب خانگی فاضلاب را تصفیه کنید و با استفاده از آن ماشین خود را بشویید، هیچ‌کس نمی‌تواند اقدام شما را زیر سوال ببرد؛ زیرا این آب آشامیدنی نیست و شما آن را از فاضلاب و آب‌های آلوده بدون کاربرد استخراج کرده‌اید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

در صورتی که تاکنون استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به فکرتان خطور نکرده، بهتر است سریعا نسبت به خرید فیلتر تصفیه آب و دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام کنید. از آنجایی که کیفیت و کارکرد دستگاه تصفیه آب خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، شاید بهتر باشد از قیمت بهترین دستگاه فیلتر تصفیه آب خانگی آگاهی پیدا کنید. شرکت پالایه سازان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع دستگاه فیلتر تصفیه آب، آگاهی شما را در این زمینه افزایش می‌دهد.

دستگاه فیلتر تصفیه آب خانگی چیست؟

در حالی که استفاده از دستگاه فیلتر تصفیه آب خانگی در تمامی کشورهای خارجی رواج پیدا کرده، بسیاری از افراد در ایران از کاربرد این دستگاه آگاهی ندارند. برخلاف باور عموم مردم، دستگاه فیلتر تصفیه آب تنها مخصوص مراکز و کارخانجات بزرگ نیست؛ بلکه هر فردی می‌تواند این دستگاه را برای خود خریداری کرده و فاضلاب را در خانه خود تصفیه کند. از زمانی که تولیدکنندگان مشهوری نظیر پالایه سازان، در زمینه تولید و توزیع قطعات این دستگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تصفیه آب به صورت خانگی بیشتر از هر زمان دیگری رواج یافته است.

برای استفاده از امکانات این دستگاه نیاز دارید تا با استفاده از شیلنگ و لوله‌های مختلف، راهی برای ورود فاضلاب ایجاد کنید. سپس هر زمانی که بخواهید، می‌توانید آب تصفیه شده را از دستگاه تحویل بگیرید. با وجود این دستگاه، هزینه‌های آب خانه شما به حداقل خواهد رسید و هر زمانی که تمایل داشته باشید، می‌توانید به سادگی آب تصفیه شده را استخراج کنید. البته باید این نکته را نیز به یاد داشته باشید که آب تصفیه شده به وسیله این دستگاه، به هیچ وجه آشامیدنی نخواهد بود.

نحوه تصفیه آب توسط این دستگاه، چندان پیچیده نیست و توسط قطعاتی نظیر پمپ و فیلتر انجام می‌شود. پمپ با فشار و سرعت، فاضلاب را به سمت فیلتر الیافی یا فیلتر ممبران تصفیه آب هدایت می‌کند. فیلتر که دارای منافذ و سوراخ‌های ریزی است، آلودگی‌ها را از آب جدا ساخته و از سمت دیگر آب پاکیزه‌ای به فرد تحویل می‌دهد. می‌توان گفت قدرت پمپ و اندازه منافذ فیلتر تصفیه آب از مهم‌ترین معیارهایی است که باید در حین خرید دستگاه فیلتر تصفیه آب خانگی به آن‌ها توجه داشته باشید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

در بازار امروزی ایران، می‌توان تعداد زیادی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را مشاهده کرد که قابلیت تصفیه فاضلاب را دارند. با توجه به تنوع بالای این دستگاه‌ها و متفاوت بودن امکانات و کیفیت هرکدام، انتخاب بهترین دستگاه تصفیه یک اقدام نسبتا دشوار به نظر می‌رسد. با این حال، به جرئت می‌توان گفت دستگاهی کیفیت بالاتری دارد که فاضلاب را با دقت بیشتری تصفیه کند. هرکدام از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که بتوانند فاضلاب را به میزان بیشتری تصفیه کنند، مسلما گزینه‌های بهتری در خرید دستگاه تصفیه هستند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در حال حاضر برخی از دستگاه‌های جدید که به بازار ایران وارد شده‌اند، در چندین مرحله فاضلاب را تصفیه می‌کنند. هرکدام از این مراحل، وظیفه جداسازی نوع خاصی از آلودگی‌ها را دارند و از فیلتر الیافی یا فیلتر ممبران تصفیه آب بهره‌مند هستند؛ بنابراین شما می‌توانید از کیفیت و پاکیزگی آب به دست آمده اطمینان حاصل کنید. امکانات این دستگاه‌ها به قدری قابل اعتماد هستند که می‌توانید حتی آب آشامیدنی خانه خود را نیز از فیلترهای این دستگاه عبور دهید تا از سالم بودن آن مطمئن باشید.

با توجه به تمامی مواردی که ذکر شد، می‌توان گفت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دارای چندین مرحله تصفیه آب است. با این وجود، تعداد محدودی از تولیدکنندگان فعال در ایران وجود دارند که چنین دستگاه خارق‌العاده‌ای را با قیمتی مناسب به مشتریان می‌فروشند. به همین دلیل است که مشتریان به خرید این دستگاه‌های تصفیه علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و نمی‌خواهند مبالغ نجومی برای آن پرداخت کنند.

قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت توس مشهد

همان‌ طور که ذکر شد، بهترین دستگاه تصفیه آب، دستگاهی است که فاضلاب را از چندین مرحله تصفیه عبور دهد. بهترین دستگاهی که با این سیستم در ایران تولید می‌شود، دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین توس و بلو ویو است که توسط شرکت پالایه سازان تولید و توزیع می‌شود. توانایی و دقت این دستگاه به قدری است که انواع فاضلاب و آب آلوده را به صورت کامل تصفیه می‌کند و تمیزترین آب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

جالب است بدانید با وجود اینکه هرکدام از این دستگاه‌ها از 6 الی 7 فیلتر مختلف برای تصفیه آب استفاده می‌کنند، بسیار ارزان قیمت هستند. در حالت کلی، شما قادر هستید تا هرکدام از این دستگاه‌ها را با قیمت 250.000 الی 300.000 تومان از شرکت پالایه سازان خریداری کنید. خوشبختانه سایت شرکت پالایه سازان این قابلیت را دارد تا سفارش شما را ثبت کرده و درخواست شما را به گوش کارشناسان شرکت پالایه سازان برساند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت، بخش بعدی مطلب را مطالعه کنید.

شرکت پالایه سازان؛ عرضه‌کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در مطلب فوق، اطلاعاتی جامع از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در اختیارتان قرار دادیم تا در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنید. شرکت پالایه سازان که معرف حضورتان است، انواع دستگاه و قطعات مخصوص تصفیه آب را در ایران توزیع می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت قطعات و دستگاه‌های مورد نظرتان را از سایت پالایه سازان سفارش دهید. با توجه به کیفیت بالای محصولات و قیمت معقول آن‌ها، می‌توان این شرکت را بهترین تولید کننده فیلتر تصفیه آب خانگی نامید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی