|

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK

اگر دنبال خرید دستگاه تصفیه آب بوده باشید، بعید است نام CCK به گوشتان نخورده باشد این تصفیه آب یکی از باکیفیت ترین دستگاه های موجود است.

لینک کوتاه کپی شد

دستگاه تصفیه آب سی سی کا یکی از معتبر ترین شرکت های تصفیه آب در سرتاسر جهان است. این شرکت در سال 1973  در کشور تایوان شروع به تولید محصولات مربوط به تصفیه آب کرد و تا به حال توانسته است که به اکثر مناطق جهان قطعات و تصفیه آب های خود را صادر کند.

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب بوده باشید، بعید است که نام CCK به گوش شما نخورده باشد. تصفیه آب سی سی کا، یکی از باکیفیت ترین دستگاه های آب تصفیه کن موجود در بازار ایران است.

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند. در ایران بسیاری از فروشندگان دستگاه تصفیه آب سی سی کا را تولید میکنند. متاسفانه برخی از این تولیدکنندگان تصفیه آب های بی کیفیت را با نام سی سی کا به فروش میرسانند.

یکی از بهترین کار هایی که میتوان در مقابل این فروشندگان انجام داد، این است که از شرکت های معتبر، اقدام به خرید تصفیه آب بکنید. شرکت پاکاب گستر، یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه ها در تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است.

پاکاب گستر، فروشنده تصفیه آبخ خانگی

تصفیه آب پاکاب گستر از بهترین و با کیفیت ترین قطعات تایوانی و وارداتی تولید میشود. دستگاه آب تصفیه کن نوبل پلاس که توسط پاکاب گستر تحت برند لایف واتر تولید میشود، از با کیفیت ترین دستگاه های حال حاضر موجود در ایران میباشد. در این دستگاه، حتی کوچکترین قطعات نیز تایوانی و با بالاترین کیفیت هستند.

قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا

در قسمت بعد به معرفی انواع مختلف تصفیه آب سی سی کا خواهیم پرداخت. اما به طور اجمالی، سی سی کا مدل های مختلفی دارد. قیمت هر یک از مدل های CCK وابسته به کیفیت قطعات و تعداد فیلتر های به کار رفته در آن است.

در حال حاضر انواع دستگاه تصفیه آب سی سی کا از قیمت 2 میلیون تومان تا حدود 4 میلیون تومان میباشد. شرکت تصفیه آب پاکاب گستر، دستگاه های 6 مرحله ای تا 9 مرحله ای را با بهترین کیفیت در قیمت های متنوع تولید میکند. با مراجعه به سایت این شرکت میتوانید از قیمت روز تصفیه آب های CCK مطلع شوید.

انواع دستگاه تصفیه آب  سی سی کا

تصفیه آب 6 مرحله سی سی کا

سی سی کا از برند هایی است که دستگاه های تصفیه آب بی شماری از آن تولید میشود. معروف ترین مدل های تصفیه آب سی سی کا مدل 6 مرحله آن است. علاوه بر آن مدل های 7 تا 9 مرحله ای را نیز تولید و به بازار عرضه میکند.

در حال حاضر متاسفانه دستگاه های این برند وارد ایران نمیشوند. اگر هم واردات آن صورت بگیرد قیمت آن به طور سرسام آوری بالاست و معمولا فروشنده ها به سراغ آن نخواهند رفت.

در این بین، به معرفی دستگاه تصفیه آب 6 مرحله سی سی کا خواهیم پرداخت. قطعات و فیلتر های به کار رفته در این دستگاه را معرفی خواهیم کرد و بررسی اجمالی روی تصفیه آب CCK خواهیم داشت.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای CCK

تصفیه آب 6 مرحله ای معمولا مرسوم ترین مدل از هر برند تصفیه آبی میباشد. سی سی کا نیز از این قاعده مستثنی نیست. به دلیل اینکه تصفیه آب ها معمولا از سیستم اسمز معکوس برای عملکرد خود استفاده میکنند، حداقل نیاز به 6 عدد فیلتر با کیفیت دارند.

این 6 عدد فیلتر را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

فیلتر مرحله 1، فیلتر الیافی pp

در فیلتر مرحله اول تمام آلاینده های درشت از آب حذف میشوند. فیلتر pp با اندازه 5 میکرون میتواند آلاینده های درشتی مثل شن و ماسه، گل و لای و دیگر مواد فیزیکی درشت را از آب حذف کند. لازم به ذکر است که جنس این فیلتر از الیاف ذوب شده پلی پروپیلن است.

فیلتر مرحله 2، کربن پودری یا کربن گرانول

این فیلتر از کربن اکتیو بر پایه پوسته نارگیل تهیه شده است که دارای منشا گیاهی است و در مرحله دوم سی سی کا 8 مرحله ای نصب میشود. کربن اکتیو موجود در این فیلتر به حذف کلر در از درون آب میپردازد. به دلیل اینکه کلر اگر به فیلتر مرحله 4 برسد، میتواند به غشای فیلتر ممبران RO ضربه بزند و به آن آسیب برساند.

فیلتر مرحله 3، کربن بلاک CTO

این فیلتر که مکمل فیلتر مرحله دوم است، میزان کلر درون آب را به صفر میرساند. بنابراین آب خروجی از کربن بلاک به کیفیت مناسبی رسیده و از نظر ظاهری شفاف و بدون آلودگی است.

فیلتر مرحله 4، فیلتر ممبران

این فیلتر که اصلی ترین و مهم ترین مرحله از فیلتراسیون اسمز معکوس است، ذرات آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند. فیلتر ممبران دارای منافذ بسیار کوچکی است که اجازه عبور مواد فیزیکی و همچنین مواد شیمیایی را به آلاینده های درون آب نمیدهد.

فیلتر مرحله 5، پست کربن خطی

فیلتر پست کربن که در مرحله پنجم دستگاه قرار دارد، وظیفه دارد تا بو و طعم نامناسب آب را حذف کند و به حداقل برساند. این فیلتر دو بار اقدام به تصفیه آب میکند. یکبار قبل از رسیدن آب به مخزن و بار دگیر پس از خروج آب از مخزن آب را تصفیه میکند.

فیلتر مرحله 6، مینرال

وظیفه اصلی فیلتر مینرال افزودن مواد معدنی مورد نیاز برای بدن است. این فیلتر میتواند املاح مفید و مناسب را به آب تصفیه شده بیفزاید تا آب علاوه بر طعم مناسب، سالم و مفید نیز باشد.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب

مارک های بسیاری متنوعی در حوزه تولید محصولات تصفیه آب وجود دارد. اما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تنها با مارک و برند مشخص نمیشود. برای اینکه از کیفیت یک دستگاه اطمینان حاصل کنید، نیاز است آن را از چند جنبه مورد بررسی قرار دهید.

برای مثال یکی از فاکتور های مهم، دارا بودن از استاندارد NSF است. در حال حاضر دستگاه های معدودی هستند که در ایران این تاییدیه را دارا باشند. دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700 یکی از این آب تصفیه کن ها است. این دستگاه تحت لایسنس کره جنوبی تولید و در ایران عرضه میشود.

فاکتور های دیگر برای مشخص کردن دستگاه تصفیه آب خوب، کیفیت قطعات به کار رفته در آن، عمر فیلتر ها، مونتاژ مناسب و عدم نشتی و ... میباشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی