|

دکتر بشارتی زاده جراح بینی بازیگران

دکتر بشارتی زاده جراح بینی بازیگران بسیاری بوده و توانسته با مهارت های بالایش عمل های موفقی را انجام دهد و موجب رضایت بازیگران شود.

لینک کوتاه کپی شد

اگر قصد جراحی بینی دارید و به دنبال جراح خوبی برای عمل زیبایی بینی خود هستید ، حتما اسم دکتر بشارتی زاده را شنیده اید. دکتر بشارتی زاده جراح بینی بازیگران بسیار معروفی نیز بوده که شاید یکی از علت های معروفیت ایشان همین امر باشد. بنابراین توانایی و شایستگی دکتر بشارتی زاده را نمی توان انکار کرد؛ زیرا مهارت، تجربه و موفقیت های بسیار ایشان سبب شد تا بسیاری از بازیگران مطرح و به نام ایرانی جراحی بینی خود را به او بسپارند.

یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران که عمل جراحی خود را نزد دکتر بشارتی زاده انجام داده است، نیوشا ضیغمی می باشد. این بازیگر زیبای ایرانی که قبلا نیز عمل جراحی بینی انجام داده بودند به دلایل مختلف برای بار دوم، تصمیم به عمل جراحی خود گرفتند. عمل ترمیمی بینی با پیچیدگی های زیادی همراه است و بازیگران نیز حساسیت بسیاری در مورد چهره خود دارند، اما دکتر بشارتی زاده با توانایی بسیار بالایش توانست، عمل ترمیمی این بازیگر را با موفقیت انجام دهد و موجب رضایت بالای این بازیگر زیبا و جوان شود. عمل جراحی این بازیگر حواشی بسیاری را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد که شاید اخبار آن به گوش شما هم خورده باشد.

آرام جعفری از دیگر بازیگران زن ایرانی است که عمل جراحی بینی خود را توسط دکتر بشارتی زاده انجام داده است. این بازیگر زیبا از قبل بینی بزرگی نداشت، اما با جراحی بینی اش به فرم فانتزی فاصله لب ها با بینی بیشتر شد و همین امر موجب تغییرات بسیار و زیبایی بیشتر در چهره اش شد. در واقع دکتر بشارتی زاده با بررسی فاکتورهای بسیاری اقدام به جراحی زیبایی می کنند و از قوانین زیبایی شناسی متناسب با چهره هر فرد کمک می گیرند، همین امر موجب می شود افراد بعد از جراحی شاهد بینی زیبا و متناسب برای چهره خود باشند.

عمل بینی

بازیگران برای زیبایی چهره خود اقدامات زیبایی زیادی انجام می دهند و حفظ زیبایی  و جذابیت و خوش پوش بودن آن ها اصولی است که باید حفظ کنند. جراحی زیبایی بینی از جمله عمل هایی است که موجب تغییرات وسیع در چهره افراد می شود.  جراح با ایجاد تناسب بینی با سایر اعضای صورت می تواند موجب جذابیت و زیبایی بیشتر افراد شود. 

از رایج ترین و شایع ترین عمل های زیبایی در بین بازیگران می توان به جراحی بینی اشاره کرد که در بیشتر مواقع سوژه رسانه ها می شود. در بیشتر مواقع جراحی زیبایی بینی با هدف زیباتر شدن و داشتن ظاهری متناسب انجام می شود. قبل و بعد از انقلاب بسیاری از بازیگران زن به دلیل معروفیت بیشتر در سینما با کمی تغییر و انجام جراحی بینی تصمیم گرفتند فرم صورت خود را برای مخاطب قابل پذیرش کنند که در بیشتر مواقع این جراحی ها در آن دوره برای رفع نواقص و کوچک کردن بینی انجام می شد. اما در حال حاضر این جراحی از دلیل اصلی خود خارج شده و بازیگران جوان نیز که بینی آن ها هیچ ایرادی ندارد این عمل را انجام می دهند.

از آنجا که چهره بازیگران بخشی از شغل و حرفه آن ها می باشد در نتیجه  لازم است این افراد عمل بینی خود را به متخصصان با تجربه و با سابقه بسپارند ؛ بنابراین تجربه و سابقه پزشک متخصص تاثیر به سزایی در نتیجه عمل جراحی زیبایی آن ها دارد. هر چند که امروزه روش های زیادی برای اصلاح نواقص صورت وجود دارد که می تواند موجب بهبود زیبایی صورت افراد شود ، اما بازیگران علاوه بر این روش ها همیشه جراحی بینی را در اولویت اقدامات زیبایی خود قرار می دهند.

احتمالا شما هم با نگاه به عکس های قبل و بعد بسیاری از بازیگران ایرانی متوجه تغییرات بسیار آن ها شده اید که در بیشتر مواقع جراحی بینی آن ها توانسته موجب تغییرات وسیعی در چهره آن ها شود. بینی از اعضای اصلی و مرکزی صورت می باشد به همین علت ایجاد هر گونه تغییری در آن می تواند،  موجب تغییرات زیادی در چهره شود. بعد از جراحی بینی فرم صورت بیشتر افراد تغییر می کند و گونه ها حالت برجسته تری پیدا می کنند. هم چنین حالت چشم ها به شکل زیباتری در صورت نشان داده می شود. بنابراین نمی توان اهمیت جراحی زیبایی بینی در زیبایی بازیگران و سایر افراد را انکار کرد. البته ممکن است بسیاری از بازیگران اقدام به جراحی بینی کرده  باشند اما به دلایلی عمل های زیبایی خود را انکار کنند!

در گذشته بیشتر عمل های زیبایی در بین خانم ها رواج داشت اما امروزه بسیاری از مردان و هم چنین بازیگران مرد برای جذابیت بیشتر اقدام به جراحی بینی می کنند. البته باید توجه داشت که ظرافت زیاد برای چهره آقایان زیبا نیست  و لازم است جراح با حفظ تناسبات چهره مردانه اقدام به جراحی بینی مردان کند. در صورتی که جراحی بازیگران مرد نیز به درستی انجام شود، هر چند  متوجه بینی عمل شده آن ها می شویم، اما بینی آن ها کاملا در صورتشان عادی جلوه می کند و تناسبات آن بهم نمی خورد، بلکه  تنها با رفع شدن ایراد و نواقص بینی، جذابیت چهره آن ها بیشتر می شود.

انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی از اقدامات بسیار مهم در این زمینه می باشد. شما تنها با انتخاب مناسب و درست یک جراح می توانید به نتیجه مطلوب و رضایتمندی بعد از عمل جراحی برسید. در برخی موارد ممکن است افراد مبنای خود را برای انتخاب جراح بینی تنها هزینه عمل بینی در نظر بگیرند که در نهایت همین امر ممکن است در نتیجه عمل زیبایی آن ها تاثیر بگذارد و موجب ناراضی بودن آن ها از نتیجه جراحی شود. خوشبختانه دکتر بشارتی زاده جراح بینی بازیگران بسیاری بوده  و توانسته با مهارت های بالایش عمل های موفقی را انجام دهد  و موجب رضایت بازیگران شود. لازم است جراح با قواعد زیبایی شناسی آشنایی داشته باشد و بینی هر فرد را متناسب با سایر اعضای صورتش جراحی نماید؛ زیرا هر نوع فرمی مناسب هر چهره نمی باشد. انتخاب یک جراح برتر که به تناسب صورت و بینی آشنایی دارد از نکات مهمی است که بسیاری بازیگران قبل از جراحی به آن توجه می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی