|

مجید اسماعیلی داور فصل 3 عصر جدید کیست؟؛ بیوگرافی و سوابق کاری

مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن داور فصل 3 عصر جدید است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه گفت: سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شمانیوز، به گفته وی اجرای سری جدید برنامه عصر جدید مانند گذشته بر عهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

گفتی است چندی پیش امین حیایی در حاشیه جشنواره فیلم فجر از احتمال تغییر تیم داوری برنامه عصر جدید خبر داد. در فصل های گذشته این برنامه استعدادیابی، رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داور بودند.

 ترکیب داوران عصر جدید مشخص شدند

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز و ضبط مراحل راستی‌ آزمایی گروه ها به بخش‌های انتهایی رسیده، چهار داور این مسابقه قطعی شد. امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند. از بین این 4 نفر مجید اسماعیلی برای مخاطبان ناشناخته تر است که در ادامه بیوگرافی ایشان را شرح میدهیم.

بیوگرافی مجید اسماعیلی

 مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن است. او که جایگزین سید بشیر حسینی شده چهره کمتر شناخته شده این جمع است اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می شود به چشم می خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی