|

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

تهران

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران ابری و در برخی ساعات آفتابی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ آسمان تا حدودی آفتابی و گاهی ابری و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، طبق پیش بینی‌های هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی و تا قسمتی ابری و حداکثر و حداقل دما هم ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد است. امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی و گاهی ابری است و دما در طول شب از پنج درجه به مرور و در طول روز به دوازده درجه می‌رسد.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده

آسمان تهران فردا (۲۱ بهمن ماه) تا حدودی آفتابی حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۲ بهمن ماه) ابری حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۲۳ بهمن ماه) بارانی و با حداقل دمای ۵ درجه و با حداکثر دمای ۱۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

1142860_270

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۲۰ بهمن ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

1142861_694

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۲۱ بهمن ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت پنجشنبه (۲۱ بهمن ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

1142862_274

امروز در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها