|

سال آینده یارانه 500 هزار تومانی در راه است؟

یارانه ۱۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی که مطرح می‌شود، تنها در حد صحبت است و هنوز میزان آن مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد
مسئله یارانه نقدی، چند وقتی است که به یکی از دغدغه‌های اساسی مردم تبدیل شده است و سوال اصلی همه این است که بالاخره مبلغ یارانه‌های جدید که دولت وعده آن را می‌دهد، چه قدر است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اقتصادآنلاین؛ در روزهای اخیر بود که میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از افزایش منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. اما با این شرایط، این سوال مطرح می‌شود که مبلغ یارانه نقدی برای سال جدید چه قدر خواهد بود و هر خانواده چه قدر یارانه دریافت می‌کند؟

چراکه با اینکه مدتی است که حذف ارز ترجیحی قطعی شده، اما هنوز خبری از یارانه جدید نبوده و مبلغ و شکل آن مشخص نیست.

در پی مصاحبه ای با علیرضا شهباری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پرداخته است؛ وی در رابطه با مبلغ یارانه‌ها گفت: در مورد یارانه نظرات مختلفی وجود دارد اما هنوز در کمیسیون تلفیق در مورد آن بحث وجود دارد و به نتیجه نرسیده است. هم در راستای حذف ارز ترجیحی و درآمدی که ایجاد می‌شود و هم یارانه‌ها، نظرات مختلفی وجود دارد که هیچ یک قطعی نیست. اینکه به چه افرادی داده شود، میزان آن چه قدر باشد و به چه صورت باشد، هنوز به جمع‌بندی نرسیده است. باید در کمیسیون جمع‌بندی شود و به صحن بیاید تا در مورد آن  تصمیم اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: یارانه ۱۳۰ تا ۵۰۰هزار تومانی که مطرح می‌شود، تنها در حد صحبت است و هنوز میزان آن مشخص نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها