|

بررسی ویژگی های سه مدل کولر گازی گری

کولر گازی دیواری گری یکی از پرطرفدارترین سیستم های تهویه است که به خوبی در میان مشتریان جا باز کرده و جوابگوی نیازهای کاربران است.

لینک کوتاه کپی شد
1

کولر گازی ها جزء وسایلی جدیدی هستند که در طی این چند سال اخیر جای خود را در زندگی و خانه ها بازکرده اند و با وجود گرمای طاقت فرسای اخیر به خوبی جا پای خود را محکم کرده اند. خرید کولر گازی یکی از کار های است که هر کدام از ما در طول عمر خود حداقل یکبار مجبور به انجام ان هستیم بنابراین خرید کولر گازی برای هر خانه یا مکتن سر پوشیده ای ضروری است. برای خرید صحیح تر و انتخاب بهتر ما باید یک شناخت حداقلی از برند های کولر گازی، توان کولر ها، نوع موتور کولر و گاز مبرد شان داشته باشیم تا کولر گازی متناسب با نیاز خودمان انتخاب کنیم. 

شرکت های زیادی در زمینه تولید کولر های گازی فعال هستند که از میان آنها می توان به برند های معروفی مانند اجنرال، گری، سامسونگ و ال جی اشاره کرد که هر کدام از این برند ها انواع کولر را تولید و با تولان های مختلف به بازار عرضه می نمایند. کولر گازی دیواری دوتکه یا اسپلیت دیواری یکی از پر کاربرد ترین نوع کولر گازی است که توسط این شرکت ها تولید می شود. کولر گازی دیواری گری یکی از پرطرفدارترین سیستم تهویه است که به خوبی در میان مشتریان جا باز کرده است و به دلیل تکنولوژی ها خوبی که در ان به کار رفته است به خوبی جوابگوی نیاز های کار بران است. در ادامه مطلب به بررسی انواع کولر گازی گری و برند گری می پردازیم.

image_1641708732

تاریخچه و فعالیت برند گری 

برند گری یکی از برند های فعال در زمینه سیستم های تهویه است که به صورت تخصصی به تولید انواع کولر های گازی ازجمله داکت اسپلیت، اسپلیت دیواری یا همان کولر گازی دیواری، کولر ایستاده، پنجره ای، پرتابل و اسپلیت کاستی مشغول می باشد. شرکت گری در سال 1991 در شهر زوهای چین شروع به کار کرد و توانسته تا به حال به بیش از 200 کشور دنیا محولاتش را صادر کند. گری دارای ظرفیت تولید سالانه 60 میلیون دستگاه است و 8 مرکز تولید در سراسر جهان دارد. مراکز تحقیقاتی یکی از رکن ها مهم هر شرکتی می باشد که برند گری دارای پنج مرکز آزمایشگاهی است که اصلی ترینش در آمریکاست که توانسته جدیدترین تکنولوژی های روز  را به این شرکت انتقال دهد و به این دلیل است که کولر های گری به کولرهای با تکنولوژی امریکایی معروف اند و از کیفیت بی نظیری برخوردارند.

کولر گازی های گری بسیار متنوع اند و در همه توان ها عرضه می شوند که ما در اینجا به معرفی سه مدل آنها می پردازیم از جمله:

  • کولر گازی اینورتر 12000 گری 
  • کولر گازی 18000 اینورتر گری 
  • کولر گازی کم مصرف 24000 گری 

معرفی کولر گازی 12000 اینورتر گری 

کولر گازی 12000 گری یکی از کولر های ساخته شده توسط برند گری است که متناسب مکان های با مساحت کم است و برای تهویه در یک اتاق کوچک بسیار خوب عمل می نماید .کولر گازی گری 12000 جوابگوی سرمایش در یک اتاق با متراژی تا 20 متر است و می تواند تهویه را به خوبی در آن برقرار نماید. موتور کولر از نوع روتاری می باشد که از نوع T3 است و به خوبی می تواند برای مناطقی با اب و هوایی معتدل و نیمه خشک مناسب است که مدت زمان زیادی کارکرد صحیح را ارائه می دهد.

گاز مبرد بعد از نوع موتور مهمترین عامل در تعیین میزان سرمایش کولر است و با انتخاب نوع متفاوت گاز میزان سرمادهی کولر فرق می کند که در این مدل گری از گاز مبرد R410a استفاده کرده است که در همراهی با موتور سرمایشی بسیار خوب را به کاربر ارائه می دهد. نکته دیگر در کولر میزان مصرف برق است که کولر گازی 12000 اینورتر گری درای میزان مصرف برق کمی است و کاربر متحمل هزینه زیادی نمی شود. 

بررسی کولر گازی 18000 اینورتر گری 

از دیگر تولیدات کاخانه جات شرکت گری کولر گازی 18000 گری است که جز ولر های دوتکه دیواری یا همان اسپلیت دیواری است . در ساخت کولر های گازی از انواع موتور ها استفاده می شود که هرکدام از انها مخصوص یک نوع آب هوا است که از جمله آنها موتور T1 , T3 h که پرکاربردترین نوع همان T3 است .در کولر گازی 18000 اینورتر گری از موتور T3  استفاده شده است که علاوه بر قدرت سرمایشی فوق العاده از میزان صدای پایینی برخوردار است که همین باعث قرار گرفتن در درجه بندی بالاتری می شود. در زمان کارکرد کولر شما صدای آزار دهنده ای از کولر نمی شنوید هر چند موتور کولر گازی در بیرون ساختمان نصب می شود و شما را اذیت نخواهد کرد .

پنل کولر گازی اینورتر 18000 گری از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده که بسیار با کیفیت است و به دلیل استفاده از رنگ سفید با هر رنگ دیواری همخوانی داد البته باید پنل توسط نصاب نصب شود و مناسب ترین مکان را برای آن درنظر بگیرد که به خوبی هوای سرد را در اتاق به گردش در بیاورد. در گاز مبرد اسپیلت 18000 از گاز مبرد R410 استفاده شده که یک گاز سبک و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. 

image_1641708773

کولر گازی اینورتر 24000 گری 

برای مکان های با مساحتی تا 40 متر باید از توان های بالا استفاده کرد و برای اتاقی تا متراژ 40 متر شما می توانید از کولر گازی 24000 گری استفاده کرد که به راحتی می تواند این اتاق را پوشش بدهد و تهویه را به خوبی برقرار بسازد. از نکته مثبت این کولر میزان مصرف مناسب برق است که از میزان مصرف بهینه برخوردار است و با وجود تکنولوژی ها به کار رفته در تولید ان نگرانی بایت آن نخواهید داشت که البته به دلیل توان سرمایشی زیاد نباید انتظار مصرف بسیار پایین را داشت.

کولر گازی اینورتر 24000 گری یک کولر با کارکرد دوگانه می باشد یعنی هم سرمایشی و هم گرمایشی است و کاربر می تواند در فصول سرد و گرم اآن استفاده کند. از تکنولوژی های به کار رفته در کولرگازی گری 24000 می توان به تشخیص اتوماتیک و حالت خواب اشاره کرد که تشخیص اتوماتیک دما را با توجه به تعداد نفرات که در اتاق  حضور دارند دما را تنظیم می کند و حالت خواب باعث می شود در زمانی که شما در اتاق فعالیت زیادی ندارید دما به صورتی زیاد سرد نشود.

قیمت و خرید کولر گازی های گری 

همانطور که قبلا گفتیم برای خرید هر وسیله ای نیاز به شناخت در مورد آن است از همین رو برای خرید کولر گازی نیز نیاز به شناخت ویژگی های آن است برای خرید کولر گازی جدا از برند و توانایی موتور توجه به متراژ مکانی که در آن نصب می شود ضروری است. به دلیل فراگیر شدن استفاده از کولر گازی ها این وسایل توسط فروشگاه های زیادی عرضه می شوند اما بهتر است که کولر ها را از فروشگاه های تهیه کنید که به صورت تخصصی به فروش  این وسایل مشغول هستند در این میان فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت یکی از انهاست که به صورت تخصصی به فروش انواع کولر گازی مشغول است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com کولر گازی مورد نظر خود را انتخاب نماید و در صورت تمایل با فروشنده های سایت تماس بگیرید تا آنها شما را در مورد خرید کولر گازی ها راهنمایی کنند و شما می توانید کولر خود را با کمترین قیمت ممکن بخرید و درب منزل تحویل بگیرید .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علیرضا ارسالی در

    کولر گازی های گری که واقعا عالین و حرف ندارن اما قیمت ها خیلی بالا رفتن و به راحتی نمی شه خریدشون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی