|

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس

آیا امتحانات دانشگاه سال 1400 حضوری است؟ ‌امتحانات دانشگاه آزاد، حضوری است یا مجازی؟ تکلیف چیست؟ سخنگوی ستاد از دوباره سرگیری آموزش

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از برندیس و رزدیزاین، سخنگوی ستاد از دوباره سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه‌ ها با تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه 1400 پیش رو تحصیلی دانشجویان دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد. گفت: از آنجا که تا امتحانات پایان ترم دانشگاه، حدود 2 ماه فرصت باقی است. امیدوار هستیم در این فاصله زمانی هم پوشش واکسیناسیون جامعه دانشگاهی با دو دوز کامل شده باشد. همچنین دانشگاه‌ ها باید شرایط مناسبتری برای پذیرش همه دانشجوها در بازه زمانی مشخص برگزاری امتحانات را داشته باشند.

image_070890954a1dfe05ddf78fdc9fba3cf8060eced5

خاکی صدیق در گفتگوی خود با اشاره به حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها گقت که در نامه‌ ای که به دانشگاه‌ ها ارسال شده است اعلام کرده‌ ایم که حتی‌ الآمکان تاکید بر این خواهد بود که امتحانات این ترم دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار شود. در این نامه یادآوری شده دانشگاه‌هایی که در شهرهایی که شرایط کرونایی قرمز است یا از نظر تعداد کلاس‌ها و امتحانات و خوابگاه امکانات ندارند. میتوانند به شیوه محدودتری آموزش حضوری خود را شروع کنند. ولی ترجیحا امتحانات حضوری (دانشگاه 1400) برگزار خواهد شد.

معاونت آموزشی وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه‌ ها کم و بیش تقریبا آموزش حضوری را در برخی از مقاطع آغاز کرده‌ اند. اما دانشگاه‌هایی مانند علمی کاربردی چون نیاز به خوابگاه ندارد. همچنین بیشتر دانشجویان آن بومی خود آن دانشگاه هستند؛ 100 درصد آموزش حضوری خود را شروع کردند.

وی افزود: دانشگاه‌های دیگر به تدریج آموزش حضوری را شروع خواهند کرد. با توجه به اینکه در مناطق مختلف کشور شرایط از نظر رنگ‌بندی کرونایی متفاوت است ،شرایط دانشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس

آیا امتحانات دانشگاه سال 1400 حضوری است؟

با توجه به این اظهارات  معاون آموزشی وزیر علوم، احتمالا نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های کل کشور در دی ماه 1400 مانند سال گذشته به صورت غیر حضوری خواهد بود. متن ابلاغیه به شرح زیر است:

نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ ترم 1400 دانشگاه‌ ها در روز‌های کرونایی به شرح زیر است:

معاون آموزشی وزیر علوم در صدا و سیما به این صورت شرح داد:

  • دانشگاه‌‌‌‌‎ ها میتوانند به جای 2 هفته، تا 4 هفته (1 ماه) بازه زمانی امتحانات را افزایش دهند.
  • دانشگاه‌ها باید حداکثر تلاش خود را انجام دهند تا امتحانات به صورت حضوری برگزار شود.
  • برخی دانشگاه‌ ها مثل دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه فنی‌ حرفه‌ای که عمده دانشجویان آنها بومی هستند. اعلام کرده‌اند که امتحانات پایان ترم 1400 خود را به‌ صورت حضوری برگزار خواهند کرد.
  • دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه تهران یا دانشگاه صنعتی شریف که 100 درصد از دانشجویان آنها غیربومی هستند. ممکن است از نظر خوابگاهی مشکل داشته باشند. بنابراین باید این دانشگاه ها در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

image_80772197d6341ceb2dada469dac5df1b107454fe

بخش تحقیقات و فناوری کار گروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم شرح داد:

  • با توجه به اعلام معاونت آموزشی وزیر علوم طی 2 هفته گذشته، با توجه به همه گیری فعلی کرونا ترم آتی مجازی برگزار خواهد شد. شدت ویروس کرونا افزایش یافته است. لذا آموزش‌های مجازی دانشگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است؛ اگر از اواسط ترم دوباره وضعیت بهتر شد ما هم کلاس‌های حضوری را برگزار خواهیم کرد. اما در غیر اینصورت همچنان کلاس‌های مجازی  ادامه پیدا خواهد کرد.

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس


‌امتحانات دانشگاه آزاد حضوری یا مجازی؟

قبل از این اخبار نیز معاونت آموزش وزارت علوم گفته بود. شرط بازگشایی دانشگاه‌ ها تزریق 2 دُز واکسن به دانشجویان خواهد بود.

طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد):

  • واکسیناسیون تمام کارمندان و اساتید دانشگاه‌ها به اتمام رسیده است.
  • تا اواسط آبان ماه، واکسیناسیون دانشجویان هم به پایان خواهد رسید. پیش بینی می شود که بین ۸ تا ۱۲ هفته از شانزده هفته سال تحصیلی جدید به صورت مجازی باشد و مابقی به شکل حضوری ادامه پیدا کند.

دانشجو‌یان برای حضور در دانشگاه باید کارت واکسن داشته باشند. امتحانات این ترم حتمی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  • در صورت حضوری شدن دانشگاه‌ها، امتحانات دانشگاه آزاد 1400 نیز قطعا حضوری برگزار خواهد شد.
  • رئیس دانشگاه آزاد: تلاش بر این است که از ۱۵ آبان مثل دانشگاه‌ های وزارت علوم، دانشگاه آزاد را برای حضور دانشجویان آماده کنیم. اما اگر هم در این تاریخ ممکن نبود. در اولین فرصت ممکن، دانشگاه آزاد نیز بازگشایی خواهد شد.
  • 100 درصد دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا نخواهند کرد. زیرا براساس مجوزی که به ما داده‌ اند، حدود بیست تا سی درصد کلاس‌ها مجازی است. اما مابقی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
  • تنها دانشجویانی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، میتوانند در کلاس‌های درس حضور یابند. و آن دسته از دانشجویانی که در صورت عدم وجود مشکل خاص  وبدون ارایه دلیل موجه، هنوز واکسن دریافت نکرده اند باید دروس خود را حذف کنند.
  • هنوز تاریخ دقیق بازگشایی کاملا مشخص نیست. منتظر ابلاغیه سازمان مرکزی هستیم. با حضوری شدن دانشگاه‌ ها، امتحانات نیمسال اول نیز حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

image_6d768c21d59edf451b602266ccde0cab66d1f9d8

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس

امتحانات پایان ترم دانشگاه ها در سال 1400

تمام اظهارات را شنیدیم و هنوز تکلیف مشخص نیست. متاسفانه جواب قطعی برای هیچ کدام از سوالات وجود ندارد. اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که در صورتیکه  دانشگاه ها حضوری شود، دانشجویان حتما باید خود را آماده کنند. آمادگی اقتصادی و کسب درآمد برای دانشجویان ما بسیار اهمیت دارد. بی شک حضوری شدن دانشگاه ها بیشتر از همه برای کسانی سخت میشود که در وضعیت مالی پایدار قرار ندارند. اینگونه افراد باید به فکر کسب درآمد و شغل ممکن کنار دانشگاه خود باشند.

تنها راه حل روی میز برای دانشجویان، کار پاره وقت خواهد بود. کار نیمه وقت، برای کسانی که بنا به شرایط موجود و آتی امکان کار تمام وقت را ندارند؛ بهترین گزینه است. ولی در عین حال کار پاره وقت مزایا و معایب خاص خود را نیز دارد.

کار پاره‌ وقت برای دانشجویان بعد از حضوری شدن امتحانات دانشگاه ها

انعطاف‌پذیری زمانی امتیاز منحصر به فرد شغل پاره وقت است و این ویژگی است که آن را به بهترین انتخابب برای دانشجویان تبدیل میکند. برای کسانی که به هر علت نمیتوانند به صورت تمام‌ وقت استخدام شوند یا از روال عادی ساعات کاری سازمان‌ها پیروی کنند. این گزینه راهی نجات‌ بخش برای داشتن درآمد است.

  • این گزینه یکی از بهترین راه‌ های کسب تجربه برای جوانان،‌ دانشجویان و کسانی است که بدون تجربه قبلی قصد ورود به بازار کار فعلی را دارند.
  • کسب درآمد بیشتر نیز از مزایای کار پاره‌ وقت برای کسانی است که علاوه بر کار تمام وقت خود،‌ به کار پاره‌ وقت به عنوان شغل دوم روی می‌ آورند.
  • معمولا کار پاره‌ وقت استرس و فشار کمتری از کار تمام وقت دارد. به فرد این امکان را میدهد تا گزینه‌ های کاری کم استرس‌ (بدون درگیری ذهنی را تجربه کند. این ویزگی شغل پاره وقت، بهترین گزینه برای دانشجویان است. چرا که دانشجویان خواه و ناخواه ذهنشان درگیر درس و امتحانات دانشگاه است.

معایب کار پاره وقت برای دانشجویان بعد از حضوری شدن دانشگاه ها

  • امنیت شغلی در کار های پاره وقت معمولا به اندازه کار تمام وقت نیست.
  • ترفیع و ارتقا شغلی کمتر شامل کار پاره وقت میشود. معمولا چنین مشاغلی برای کار موقت مناسب است.
  • کار پاره وقت برای برنامه‌ریزی بلند‌مدت با توجه به تمام موارد فوق، ثبات کار تمام وقت را ندارد. هرچند به عنوان شروع و کسب تجربه و ورود به مشاغل آینده‌دار،‌ این گزینه ابزار موثری است، ولی نیاز به برنامه‌ریزی همه‌ جانبه و منسجم و تلاش مضاعف بالا دارد.

image_9e8470c1cecec150ad56bca8311ef796ce5b0e2b

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس

بهترین کار پاره وقت برای دانشجویان: بازاریابی

یکی از بهترین کار های پاره وقت که تفاضا از آن بسیار است؛ بازاریابی است. اگر شما به بازاریابی روی بیاورید و کار خود را درست انجام بدهید. شرکت های بزرگ و کوچک تمام تلاش خود را برای جذب و ادامه همکاری با شما خواهند داشت. تمامی شرکت ها به بازاریابی نیاز دارند و خبر خوب برای شما این است که به طور پاره وقت استخدام میکنند. بعضی از شرکت ها نیز ساعت کاری ندارند و شما رئیس خودتان هستید. هر موقع بخواهید میتوانید کار کنید و هر موقع که نخواهید کار نمیکنید. اینگونه شرکت ها درصدی کار میکنند. یعنی شما به ازای هر کاری که میگیرید ،درصدی از درامد فروش یا ارایه خدمات خود را به عنوان پورسانت به شما اختصاص میدهند.

اگر شما به بازاریابی تسلط یابید و استعداد خود را نشان بدهید. به خوبی میتوانید در این بازار کار سهم خود را بگیرید. بازاریاب هایی در تهران هستند که بیش از 20 میلیون ماهانه درآمد دارند. این رقم به هیچ وجه غیر ممکن و عجیب نیست. چرا که اگر شما روزی یک کار بگیرید و درصد شما از کار 600 هزار تومان باشد. در ماه 20 میلیون تومان میشود.

چنانچه با بررسی کامل،‌ به این نتیجه رسیدید که کار پاره وقت گزینه مناسبی برای شماست. میتوانید در این زمینه شروع کنید. از بین آگهی‌ های مربوط مرتبط‌ ترین مورد در راستای توانایی و علاقه خود را پیدا کنید. اما حتما همیشه این گزینه را در ذهن خود داشته باشید که آنجایی شاغل خواهید شد، به خوبی حقوق شما را میدهند یا خیر؟

بازاریابی دانشجویان در برندیس بعد از حضوری شدن دانشگاه

اما با توجه به همه نکات و تذکرات داده شده، مجتمع های تخصصی در زمینه چاپ و تبلیغات به نام برندیس و رز دیزاین در تهران وجود دارد که امکانات بینظیری برای کار به شما میدهد. به نقل از برندیس، رز دیزاین، دیجی کالا و ایسنا با وجود همه گیری کرونا و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، یکی از گزینه های عالی کار در مجتمع های تبلیغاتی و دور کاری میباشد. یعتی شما به محض ارتباط گرفتن بااین مجموعه، توضیحات لازم درخصوص روند کاری وفعالیت خود را به شما ارائه و شما از همان روز میتوانید شروع به کار کنید. دست شما به هر شکلی باز است. ساعت کاری تان دست خودتان است و به هر شیوه ای  که تمایل داشتید ، میتوانید بازاریابی کنید.

image_b58a4f94d4c1c1680844bf174e69f583db498fcc

انواع بازاریابی به نقل از برندیس

در اینجا چند مورد از آنها را ذکر میکنیم:

بازاریابی سنتی (Traditional Marketing)

در بازاریابی سنتی به شیوه های مختلف تبلیغات قبل از ظهور اینترنت گفته میشود.

بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing)

در بازاریابی برونگرا همان تلفن های تبلیغاتی، ایمیل و یا تبلیغات پرینتی هستند.

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

در بازاریابی دیجیتال برخلاف بازاریابی سنتی از ابزار دیجیتال مثل رایانه، تلفن همراه هوشمند و … در بازاریابی استفاده میشود.

کانتنت مارکتینگ (Content Marketing)

کانتنت مارکتینگ شامل تولید، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف از طریق کانال های رایگان و غیر رایگان مثل شبکه های اجتماعی، بلاگ ها و … است. منظور از محتوا می تواند یک مقاله سودمند در یک بلاگ، یک پست در اینستاگرام، در وبسایت یا … باشد.

بازاریابی میدانی (Field Marketing)

در بازاریابی میدانی که یکی از انواع بازاریابی سنتی است شما به بیرون میروید و محصولات یا خدمات خود را به شکل مستقیم برای بازار هدف خود تبلیغ میکنید.

امتحانات حضوری دانشگاه 1400 - به نقل از برندیس

چاپ لیبل ژله ای برندیس

برندیس حضور خود را در عرصه طراحی و چاپ از سال ۱۳۸۴ با نام گراندیس آغاز کرد. در حال حاضر کار تخصصی خود را به چاپ لیبل ژله ای اختصاص داده است. اگر قصد همکاری با این مجموعه را دارید میتوانید کلمه "لیبل ژله ای" را در گوگل جستجو کنید و سایت برندیس (brandis.ir) را در نتیجه ها مشاهده خواهید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیما ارسالی در

    دوستان یکی لینک سایت برندیس رو میفرسته

    • hasan23 ارسالی در

      https://brandis.ir/jelly-label/

  • حبیب ارسالی در

    فرق بازاریابی میدانی و سنتی رو من نفهمیدم

    • باربد هاشمیان ارسالی در

      فکر کنم تقریبا همونه

    • mahsa32 ارسالی در

      مرسی از مطلب مفیدتون

    • زهرا حسینی ارسالی در

      من استارت کارم رو تو برندیس زدم. خواستم به دوستان اطلاع بدم

  • علی قابی ارسالی در

    چرا انقدر اخبار ضد و نقیضن؟ هر کی یه چیزی میگه. مسئولین همو دیس میکنن

    • آریا ارسالی در

      دقیقا!! ولی ما دانشجو ها باید به فکر خودمون باشیم

  • حسین ارسالی در

    آقا اطلاعات بدرد بخوری بود. دمتون گرم

  • مهلا سادات ارسالی در

    دوستان من پورسانت سفارش اولم رو تو برندیس گرفتم. خواستم بهتون اطلاع بدم... مرسی از شایا نیوز

  • مهدی شیری ارسالی در

    مثل اینکه تکلیف ها مشخص شده دیگه. دانشگاه هایی که خوابگاه دارند، امتحاناتش حضوری نیست. اما در کل واقعا بازاریابی برچسب ژله ای واقعا چیز خوبیه

  • arya ارسالی در

    فکر کنم تکلیف دیگه روشنه... حضوری!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی