|

رتبه بندی معلمان دوباره به اما و اگر افتاد!

رتبه بندی معلمان این هفته هم در دستور کار مجلس قرار نگرفت و سرنوشت این لایحه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رتبه بندی معلمان این هفته هم در دستور کار مجلس قرار نگرفت و سرنوشت این لایحه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. معلوم نیست این لایحه چه زمانی در دستور کار مجلس قرار می گیرد. دو هفته پیش محمد باقر قالیباف رییس مجلس وعخ دو روزه برای تعین تکلیف این لایحه داده بود .ایسنا به نقل از سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی نوشت مجلس  به دنبال اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان با همفکری دولت هستیم.

وی در رابطه با رتبه بندی حقوق معلمان، اظهار کرد: لایحه‌ای توسط دولت ارائه شد که در کمیسیون آموزش آن لایحه را تغییر دادند تا پشتیبانی بیشتری شود. در فرایند رسیدگی این لایحه دولت بصورت ضمنی اعتراض کرد که اگر تصویب شود بار مالی آن تامین نمی‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کمیسیون به دنبال آن هستیم تا این لایحه با همفکری دولت به گونه ای تامین شود که به اندازه بار مالی حرکت کند و به زودی به تصویب برسد تا قابلیت اجرایی هم داشته باشد.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حل مشکل معیشت بازنشستگان تصریح کرد: تورم خوراکی در کشور ما ۷۲ درصد و کمرشکن است. از همین رو دو اقدام در مجلس در دست اقدام است که امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

حسینی ادامه داد: طبق قانون اساسی مجلس هر چیزی را نمی‌تواند تصویب کند. بودجه در قالب لایحه باید مطرح شود همچنین طرح افزایش حقوق توسط نمایندگان مجلس قابلیت اجرایی ندارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: سال گذشته همسان سازی حقوق بازنشستگان ۹۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد و دولت در لایحه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان را پیشنهاد کرد که تصویب نشد و کلیات آن رد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها