|

سامسونگ

آیا سامسونگ پنل های A73 خود را از شرکت های چینی تهیه خواهد کرد؟

samsung will nomore use Chines OLED panels

این روزها خبرهای زیادی در ارتباط با میانرده ی محبوب و قدرتمند سامسونگ Galaxy A73 به گوش می رسد

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که میدانید گوشی های هوشمند میانرده به دلیل برخورداری از کیفیت بالا ولی در عین حال قیمت مناسب روز به روز در بازار جهانی محبوب تر و پرطرفدار تر می شوند به همین دلیل شرکت های معتبر سخت در تلاش هستند تا با ارائه یک محصول کارآمد و به صرفه جایگاه خود را در بازار تثبیت کنند. این روزها خبرهای زیادی در ارتباط با میانرده ی محبوب و قدرتمند سامسونگ Galaxy A73 به گوش می رسد و شاید جدید ترین و جنجالی ترین خبر نیز تصمیم سامسونگ مبنی بر استفاده از پنل هایOLED  چینی می باشد.

Galaxy_A73

چرا شرکت های چینی؟

محصولات سری A سامسونگ از میانرده های بسیار محبوب و پرطرفدار در سرتاسر جهان هستند و این شرکت هر سال تلاش می کند تا محصولات این سری را با ویژگی های پیشرفته و قیمت های قابل قبولی ارائه دهد تا در بازار رقابت از همرده های خود عقب نماند و حالا نیز به نظر میرسد که سامسونگ برای کم کردن هزینه ها و افزایش حاشیه سود خود تصمیم گرفته است که از پنل های بسیار ارزانتر شرکت های چینی BOE و CSOT برای محصول جدید خود یعنی A 73 استفاده نماید.

Samsung-A73

استفاده از پنل های چینی در دیگر محصولات سامسونگ

پیش از این هم سامسونگ از پنل های CSOT استفاده نموده است و این شرکت تا به الان تعدادی از پنل های محصولات سری رده M سامسونگ را تامین نموده است اما در تعداد محدود. همچنین  پنل های BOE برای گوشی Galaxy S21  مورد آزمایش قرار گرفتند اما پس از گذراندن تست های اولیه به دلیل عدم برخورداری از کیفیت لازم توسط سامسونگ دیسپلی رد شدند.

تصمیم نهایی

درست است که بیشتر از ده سال می شود که سامسونگ دیسپلی (سامسونگ دیسپلی زیرشاخه سازنده نمایشگر کمپانی سامسونگ است که پیشروترین و قدرتمندترین سازنده صفحه نمایشگر محسوب می‌شود.) پنل های OLED سامسونگ را تامین میکند اما این روز ها سامسونگ به دنبال گسترش زنجیره تامین خود میباشد. با این وجود سامسونگ الکترونیک هنوز درباره تأمین‌کنندگان و تعداد سفارش‌ها تصمیم نهایی‌اش را نگرفته است و باید منتظر ماند تا ببینیم قبل از هر چیز آیا شرکت های چینی تست کیفیت سامسونگ الکتریک را پشت سر می گذارند؟ و نهایتا این شرکت کره ای چه تصمیمی را برای محصول جدید خود خواهد گرفت؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها