|

رتبه بندی معلمان چقدر بودجه نیاز دارد؟

رتبه بندی معلمان

رییس کمیسیون برنامه از رئیس سازمان برنامه، رئیس دیوان محاسبات و رئیس مرکز پژوهش های مجلس خواست تا اعتبار مورد نیاز رتبه بندی را اعلام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه مشترکی به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش خواستار شد که هر یک، اعتبار مورد نیاز رتبه بندی معلمان را جداگانه محاسبه کرده و به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

به گزارش «شایانیوز»، حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در کمیسیون آموزش وتحقیقات، در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه معلمان به این لایحه چشم امید دوخته اند باید به منظور پیشگیری از مواجهه این مصوبه با ایرادات احتمالی شورای نگهبان و حصول اطمینان از امکان اجرای دقیق و کامل آن، پس از تبدیل آن  به قانون در مجلس، پیش بینی دقیق اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: از مدیران دستگاه های ذیربط خواسته شده هریک جداگانه اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را پیش بینی و برآورد  و در اسرع وقت به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند. رئیس کمیسیون برنامه وبودجه، تاکید کرد که شفاف سازی اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی می تواند به تسریع در تصویب و اجرای آن کمک کند. وی در پایان گفت: آمار و ارقام غیرواقعی و متفاوت برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان، حربه ای است که برای بایکوت این لایحه و پیشگیری از تصویب و اجرای کامل و دقیق آن بکار می رود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها