|

خبر خوش برای فرهنگیان؛ دستور پرداخت پاداش پایان خدمت صادر شد

پاداش پایان خدمت فرهنگیان

معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه گفت: که اقدامات لازم برای تخصیص اعتبار جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شود.

لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه، دستور تخصیص اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را صادر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی اظهار کرد: اخیراً نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور نوشتم تا هر چه سریع‌تر مشکل پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان حل شود، موضوعی که حل آن منوط به هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه و دو وزارتخانه آموزش و پرورش و اقتصاد است.

وی افزود: در پی این نامه، امروز معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که اقدامات لازم برای تخصیص اعتبار به خزانه‌داری کل کشور جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شود و از جناب آقای مخبر بابت این ورود به هنگام و رسیدگی جدی به دغدغه فرهنگیان تشکر می‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مولودی باجمعی ازمعلمان بازنشسته ارسالی در

    سلام خدمت رسانه محترم ضمن تقدیر وتشکرازبرادر مقتدایی برای پیگیری انشاالله درتاریخ کار. ونام نیک باعمل صالحت درتاریخ مانده ودعای خیرماوخانوادمان شامل حال خود وخانواده بزرگوارت باشد ماندیم گوش به صدای گوشی کی پیامک واریز پاداش 99 بصدا درمیاد به حق صدای مارابه دست‌نددرکاران پرداخت تاخیریکسال رساندی بازهم دغدغه ماکی.... واریزمیکنن پیگیری شود قبل 3مهرکه کارمد رسه اغازمیشود کارپرداخت صورت گیرد به الله مسپاریمد درپناه او بابت دفاع ازحق مابازنشستگان... تشکرخالصانه

  • اصغری ارسالی در

    دست اون نمایندگانی که واقعا نماینده مردم هستند و پیگیر مطالبات مردم هستند درد نکنه ولی این آقایون قصد پرداخت ندارن به کسی جوابگو هم نیستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها